Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9502
Data de inscriere : 09/10/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeLun 15 Feb 2016, 14:59

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 DSCN1880
image hosting over 10mb

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 DSCN1885
screenshot

Linia ce ducea de la Filipesti De Padure spre Gura Palangii

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 DSCN1887

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 DSCN1890

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 DSCN1889

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 DSCN1888

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 DSCN1892

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 DSCN1891

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 DSCN1893


img upload
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6672
Reputatie : 8884
Data de inscriere : 16/07/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeLun 15 Feb 2016, 15:08

Faine, poze, vad ca statia Filipestii de Padure e destul de mare, pacat ca nu mai e trafic, ar merge acolo un fel de parc industrial.

Linia spre Gura Palangii de cind nu mai e folosita?

Banuiesc ca marfarul a dus cisterna si in alta zi se intoarce dupa ea cind o fi goala.

Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9502
Data de inscriere : 09/10/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeLun 15 Feb 2016, 15:14

Nu stiu, cred ca tot azi o ia, nu mai era alta acolo si imi aduc aminte ca au fost zile cand pleca cu sigurantele si aragazul si se intorceau la fel. Daca se intoarce cu 7 vagoane e clar ca descarca aragazul acolo si apoi pleaca inapoi. O sa verific mai tarziu.

A plecat la 10:51 din I.L.Caragiale si din spusele mecanicului 1h30min face pana la Filipesti de Padure cu viteza maxim 10 km/h. A sosit la 12:17 adica fix 1h30.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6672
Reputatie : 8884
Data de inscriere : 16/07/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeLun 15 Feb 2016, 19:34

Foarte interesant ca mai este nevoie de gaz transportat cu trenul.Asta tine in viata linia, tot e bine. Ma intreb cum or fi preturile daca pentru CFR Marfa e rentabil sa duca un vagon iar pentru beneficiar e rentabil sa plateasca pentru un vagon.Pentru ce e folosit gazul ala?

Dar cum zic, e bine ca nu moare linia. Oare daca linia a r fi mai buna ar permite tonaje si viteze mai bune, ar fi cerere pentru transport marfa mai mare?

Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9502
Data de inscriere : 09/10/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeLun 15 Feb 2016, 22:39

Asta e singurul transport ce mai ajunge pe aici. Inainte era de maxim 2 ori pe luna si il duceau cu Ldh-ul de la PL.Est/PL.Triaj fara sigurante, de vreun an si ceva vad ca i baga vagoane de siguranta si acum ajunge de 3-4 ori pe luna. Pleaca incarcat cu GPL de rafinaria Lukoil Ploiesti pentru un privat din Filipesti. Cand lucram la paza avem toate detalile firmei oricum am vazut ca acolo este un mare gater le-or trebui gazul pentru ceva utilaje, nu stiu zic si eu, ca daca era sa fie statie de incarcat GPL sigur se facea cu cisterna.

Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9502
Data de inscriere : 09/10/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeLun 15 Feb 2016, 22:41

Asta e singurul transport ce mai ajunge pe aici. Inainte era de maxim 2 ori pe luna si il duceau cu Ldh-ul de la PL.Est/PL.Triaj fara sigurante, de vreun an si ceva vad ca i baga vagoane de siguranta si acum ajunge de 3-4 ori pe luna. Pleaca incarcat cu GPL de rafinaria Lukoil Ploiesti pentru un privat din Filipesti. Cand lucram la paza avem toate detalile firmei oricum am vazut ca acolo este un mare gater le-or trebui gazul pentru ceva utilaje, nu stiu zic si eu, ca daca era sa fie statie de incarcat GPL sigur se facea cu cisterna.

Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR

Numarul mesajelor : 3490
Varsta : 31
Localizare : Timişoara
Reputatie : 7833
Data de inscriere : 02/11/2008

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeLun 15 Feb 2016, 23:24

Faine poze, felicitari pentru captura.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
mielutu zburator

mielutu zburator

Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 24
Reputatie : 5295
Data de inscriere : 07/09/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeMar 16 Feb 2016, 00:37

Trebuie să fie nasol pentru mecanic să-l tot târâie cu 10 km/h, trebuie atenție mare că la așa viteză mică foarte ușor poate sări la 11 km/h și s-a ars, dar la 5 km/h adormi cu trenul pe traseu.
Cât de greu o fi să-i facă o cârpeală și să-i dea drumul cu 20 sau 25 km/h?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9502
Data de inscriere : 09/10/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeMar 16 Feb 2016, 03:38

Carpeala aia s-ar putea sa coste si nu cred ca se baga nimeni pentru 3 transporturi pe luna. E adevarat ca pentru mecanic e teroare sa mearga 10 km cu viteza de maxim 10 km/h. Linia aia nu mai are viitor minele de carbune sunt inchise, doar aragazul asta ce mai ajunge, bine ca inca mai exista sina.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4802
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8420
Data de inscriere : 03/11/2010

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeMier 27 Iul 2016, 23:19

in 1990 care era situatia tronsonului Filipestii de Padure- Gura Palangii ?

-Se considera linie industriala (unde circulatia trenurilor se realiza in regim de manevra), iar Gura Palangii era considerata antestatie industriala ?

-Sau Gura Palangii era statie, cu semnalizare mecanica si instalatie SBW, iar intre Filipestii de Padure si Gura Palangii se circula la "cale libera" ?

Inclin se cred spre ultima varianta, deoarece (din pozele postate pe forum), la iesire din fosta statie Filipestii de Padure spre Gura Palangii, a existat un semafor (semnal mecanic) de iesire!

Cand (in ce an) a ajuns ultimul tren de marfa la Gura Palangii ?

De asemenea, din linia dintre Filipestii de Padure si Gura Palangii, se mai ramifica o cale ferata (care in "Mersul trenurilor 1966/1967") apare ca si linia Provita- Magureni!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009

Numarul mesajelor : 5219
Localizare : Braila
Reputatie : 9371
Data de inscriere : 09/07/2009

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeLun 23 Ian 2017, 14:46

Ditesti hc.



Trecere la nivel cu DJ 101I

Vedere spre Filipestii de Padure hcv.

Vedere spre Ditesti hc.


Capatul X al fostei statii Moreni, postul de bariera si vechiul terasament...

In imagine, la stanga spre statia Moreni, la dreapta spre IL Caragiale
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6672
Reputatie : 8884
Data de inscriere : 16/07/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeLun 23 Ian 2017, 15:51

Locul probabil va fi valorificat, daca nu a fost deja.
Sus In jos
Luca tgv



Numarul mesajelor : 269
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2408
Data de inscriere : 06/06/2014

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 12:59

Am trecut azi cu 15106 pe acolo. Linia e blocata cu sabot de deraiere si disc rosu, complet ruginita, nu prezinta urme de trafic in ultimul an.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009

Numarul mesajelor : 5219
Localizare : Braila
Reputatie : 9371
Data de inscriere : 09/07/2009

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeVin 06 Iul 2018, 13:02

Asa este de cativa ani prevazuta cu sabot de deraiere pe firul stang. Circulatia se desfasoara in regim „cale de manevra” cu restrictie 10 km/h. Ajungea in ultima vreme un vagon cu GPL la Filipestii de Padure, dar nici ala nu mai merge...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4802
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8420
Data de inscriere : 03/11/2010

303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitimeMier 18 Mar 2020, 16:30

Doua articole din presa despre cum a fost furata calea ferata dintre Ram. Ditesti si Moreni:

-Un articol din "Jurnalul de Dambovita", din 9 septembrie 2011:

"La Moreni, funcționează legea junglei

Kilometri întregi de cale ferată s-au... evaporat

Situaţia dramatică nu durează de azi de ieri, ci încă din 2007 s-a descoperit că aceasta a fost pur şi simplu furată . Cum a fost posibil aşa ceva – se întreabă şi întreabă liderul sindical al SC Automecanica Moreni, societate a cărei activitate de export a fost grav afectată de acest jaf . Răspunsul pare simplu: hoţii dau iama în tot ceea ce este nepăzit, iar pe firmele de colectare a fierului nu le „deranjează” nici o autoritate şi nici o lege

Kilometri întregi de cale ferată din municipiul Moreni, deosebit de importanţi pentru exportul produselor realizate de Uzina Automecanica, s-au evaporat peste noapte fără ca nimeni să ştie ceva! Constantin Bucuroiu, liderul de sindicat de la Automecanica ne-a declarat că lipsa acestui important mijloc de transport a afectat societatea încă din anul 2007 când un contract încheiat cu statul Bangladesh era să fie compromis tocmai din acest motiv.

Transportoarele cu această destinaţie au fost aduse cu maşini speciale la Târgovişte de unde au fost încărcate în trenuri şi ulterior îmbarcate pe vapor. Liderul de sindicat de la Moreni nu înţelege cum s-au putut vinde la fier vechi atâtea tone de cale ferată fără ca nimeni să fie curios să afle de unde provine aceasta.

„Lipsa căii ferate este o problemă pe care noi am suportat-o din greu din 2007. Uzina Automecanica Moreni a produs pentru Bangladesh nişte produse tip transportor. (Am primit după patru ani adresă de felicitare pentru calitatea produselor noastre.) Nu am putut să le transportăm la vapor. Ele trebuia transportate pe calea ferată până în port. Nenorocirea a fost că, pe o rază de kilometri întregi, calea ferată nu mai există la Moreni, ea a fost furată peste noapte. Pentru mine este un semn de întrebare cum într-o ţară cum este România cineva poate să fure o cale ferată, s-o ducă la fier vechi şi nimeni să nu întrebe: «Mă, dar de unde ai tu cale ferată, că poate maică-ta nu a avut moştenire aşa ceva?» Acestea sunt aspecte care ne-au decimat şi am ajuns într-o situaţie gravă, că nimeni nu a făcut nimic. Ba dimpotrivă, au lăsat totul la voia întâmplării, pe principiul «fură tu puţin, ca să pot fura eu foarte mult». Cam asta a fost legea în România. În cele din urmă a trebuit să ducem transportoarele pe roţi până la Târgovişte, să le urcăm în tren, pentru că la noi nu se mai poate face aşa ceva”, a explicat liderul de sindicat.



-Si un articol din "Gazeta Dambovitei", din 27 martie 2019:

https://www.gazetadambovitei.ro/actual/moreni-dupa-30-de-ani-de-distrugere-sistematica-calea-ferata-a-disparut/ (nu ma lasa sa copiez articolul, de asta am pus link-ul)
Sus In jos
Continut sponsorizat




303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: 303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii   303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
303 : I. L. Caragiale-Moreni, -Filipeşti de Pădure - Gura Palăngii
Sus 
Pagina 8 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: