Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19522
Data de inscriere : 17/08/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 13:36

dan tm a scris:
Harman-Intorsura Buzaului, pentru ce ar licita cineva linia aia?
Urmează reconstrucţia podului, probabil vor începe lucrările spre sfârşitul anului sau la anul.

În rest, se licitează conform celor pe care le are CFR în concesiune.

Preţul ţine cont de valoarea mijloacelor fixe de pe secţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Peter Fodor

Peter Fodor

Numarul mesajelor : 78
Varsta : 40
Reputatie : 1552
Data de inscriere : 22/03/2016

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 13:46

Dr2005 a scris:

Urmează reconstrucţia podului, probabil vor începe lucrările spre sfârşitul anului sau la anul.

Vor să reconstruiască un pod pe o sectie secundară înfundată de pe care CFR s-a retras cu multi ani în urmă ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19522
Data de inscriere : 17/08/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 13:55

E infrastructură publică, de ce să nu se refacă podul?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Peter Fodor

Peter Fodor

Numarul mesajelor : 78
Varsta : 40
Reputatie : 1552
Data de inscriere : 22/03/2016

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 14:07

Nu văd utilitatea pe o asemenea secţie. Câţi călători ar fi pe această secţie dacă ar fi redeschisă ? Ar fi alte priorităţi, cum ar fi, spre exemplu, consolidarea podurilor cu probleme aflate pe linii pe care încă se circulă.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6665
Reputatie : 8873
Data de inscriere : 16/07/2014

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 14:22

O fi o smenuiala ceva, stau alte poduri cu restrictii de zeci de ani( este unu la Beclean pe Somes cred ca are restrictie 10 km/h de 10-15 ani).

dar cum sa inchiriezi sectia aia fara legatura la restul retelei?
sau sectia Carbunesti -Seciuri?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19658
Data de inscriere : 06/12/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 14:30

Podul de la Gradistea sta cazut din 2005 iar langa el se afla unul nou care trebuie doar finalizat iar linia 902 care face legatura intre doua tari a ajuns la o degradare de nedescris cu km intregi de fir dublu pe care un fir nu se poate circula ca au disparut traversele sau din cauza alunecarilor de teren si linia sta in aer. Atata bataie de joc ca in tara asta nu cred ca este in alta parte prin Europa, atata lipsa de interes, lipsa de tot, nu se face nimic bun, nimic, nu vrem sa evoluam absolut deloc. Ne place asa in prostie si gasim 1000000 de scuze, ne place incompetenta si lipsa de evoluare. Suntem praf!

_________________
595423Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Bdeem_8496_aInchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Bdeem_8496_aInchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19522
Data de inscriere : 17/08/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 14:39

La ultima licitaţie pentru Grădiştea nu s-a prezentat nimeni. Acolo e cu totul altă lucrare, nu trebuie să faci un pod banal, trebuie să faci şi un ditamai viaductul de acces, pentru că podul nou va fi în gabarit de navigaţie. Podul comunist urmează a fi demolat cu totul, la fel şi staţia Gărdiştea actuală (şi clădirea nouă şi cea veche).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4799
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8411
Data de inscriere : 03/11/2010

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 15:10

Pai podul feroviar de la Gradistea a inceput sa fie construit inainte de 1989, cu ocazia lucrarilor de amenajare a raului Arges pentru navigatie! Deci in mod evident fusesera proiectat si a inceput sa fie construit inainte de 1989 cu gabarit pentru navigatie!

Motivul pentru care nu mai poate fi utilizat (si continuata constructia lui) nu este acela ca nu ar aveea gabarit de navigatie, ci faptul ca fiind lasat in paragina si abandonat timp de peste 30 de ani s-a degradat si nu ar mai prezenta siguranta, daca s-ar continua constructia lui.

Si totusi care este motivul ca nu s-a prezentat nimeni la licitatia pentru acest pod ? Cumva subevaluarea valorii lucrarilor ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12493
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16346
Data de inscriere : 05/10/2010

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 19:52

Dar M515 de ce au scos-o la licitație ca trafic de marfa nu au și la prețul ala de 65000 de lei sa reducă în morții lor personalul care ia bani degeaba ca îți vine să pleci naibii când vezi toate mizeriile astea asa au făcut cu toate liniile profitabile

https://linia515.wordpress.com/2020/02/04/breaking-cfr-sa-inchiriaza-linia-dornesti-putna-la-reducere-prin-licitatie/
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19658
Data de inscriere : 06/12/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 20:12

Nu vor sa opereze compania de stat pe sectiile infundate, pe toate liniile secundare vor sa fie in subordine privata si operate de privati. Compania de stat ramane doar pe sectiile principale si sectiile ce merg in resedinte de judet. Asta nu e de azi de ieri ci de atatia ani se aplica aceasta idee.

_________________
595423Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Bdeem_8496_aInchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Bdeem_8496_aInchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 273
Reputatie : 3396
Data de inscriere : 18/09/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 20:18

Numai cazaturi !!! Singurul lucru cu adevarat benefic ar fi demontarea lor de pe teren si aducerea materialelor rezultate in baze pentru reconditionare. Sunt traverse din beton pentru sina 40 si 49 care pot fi reconditionate si folosite multi ani de acum inainte pe linii din statii,triaje si depouri. Nu mai trebuie consumate resurse materiale si umane pentru niste linii cu viitor zero !!!!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009

Numarul mesajelor : 5211
Localizare : Braila
Reputatie : 9359
Data de inscriere : 09/07/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 20:19

CFR Calatori nu e in stare sa faca profit pe liniile principale, tocmai ca sansa lor era sa opereze pe secundare, sa-si faca grafic asa cum vor. Pe liniile principale sunt flancati de trenurile operatorilor privati, deocamdata timid dar urmeaza sa-i scoata definitiv din joc prin aducerea de material rulant mai modern si trenuri puse la ore mai bune si care nu dorm pe traseu. In 2-3 ani CFR Calatori va fi istorie Smile
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6665
Reputatie : 8873
Data de inscriere : 16/07/2014

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 21:04

Problema e cum nu vor dormi trenurile alea pe o asa infrastructura?
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 774
Varsta : 41
Localizare : Arad
Reputatie : 4767
Data de inscriere : 28/05/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeMar 04 Feb 2020, 21:13

Sectia Buzau-Berca nu era luata de TFG?
Unele sectii au preturi foarte mici 2000-10000 lei, nu ma refer la cele pe care nu s-a circulat de zeci de ani.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 3074
Reputatie : 6405
Data de inscriere : 18/03/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2020, 02:08

Mama peste 100000 chiria pe an la M214, scump domnule. La un sfert din pret poate o lua cineva sa bage 2-4 trenuri de calatori + cele cateva de marfa care circula pe ea, dar asa ...
Sus In jos
Continut sponsorizat




Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 47 Icon_minitime

Sus In jos
 
Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
Sus 
Pagina 47 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: