Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16273
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19516
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 17 Feb 2020, 16:12

Hai să calculăm - au stat cam o oră pentru formalităţile vamale de rutină, vreo 2 ore pentru transbordare şi au mai stat vreo 4 ore să scoată Vama toată marfa de contrabandă din tren. Dacă îi dădeai jos pe toţi şi în transbordai, în juma' de oră erau gata toate formalităţile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4799
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8409
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 17 Feb 2020, 16:28

Dr2005 a scris:
Hai să calculăm - au stat cam o oră pentru formalităţile vamale de rutină, vreo 2 ore pentru transbordare şi au mai stat vreo 4 ore să scoată Vama toată marfa de contrabandă din tren. Dacă îi dădeai jos pe toţi şi în transbordai, în juma' de oră erau gata toate formalităţile.

Da- bun- evident ca ar fi durat mai putin timp cu transbordarea! Dar oare calatorii- daca ar sti ca de fiecare data ar trebui sa faca aceasta transbordare nu ar exista riscul sa se duca la autocare ? Ma refer la cei care merg cap-coada Bucuresti- Chisinau!

Asa de bine de rau, macar faza asta cu tigarile nu se intampla chiar de fiecare data! Ma gandesc pentru cineva care merge Bucuresti- Chisinau mai degraba prefera sa stea 12 sau 14 ore in pat in vagonul de dormit, decat sa se dea jos cu bagaje si apoi sa urce in alt tren!
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15241
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19647
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 17 Feb 2020, 18:46

Dr2005 a scris:
Hai să calculăm - au stat cam o oră pentru formalităţile vamale de rutină, vreo 2 ore pentru transbordare şi au mai stat vreo 4 ore să scoată Vama toată marfa de contrabandă din tren. Dacă îi dădeai jos pe toţi şi în transbordai, în juma' de oră erau gata toate formalităţile.

Lasa nu mai calcula tu, mori de ciuda tu ca e mai bine!

_________________
595423Revista presei - Pagina 64 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 64 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 64 Bdeem_8496_a
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4865
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 18 Feb 2020, 12:30

Dr2005 a scris:
Hai să calculăm - au stat cam o oră pentru formalităţile vamale de rutină, vreo 2 ore pentru transbordare şi au mai stat vreo 4 ore să scoată Vama toată marfa de contrabandă din tren. Dacă îi dădeai jos pe toţi şi în transbordai, în juma' de oră erau gata toate formalităţile.
Pai ai mai uitat o variabila in ecuatia ta...De cate ori se intampla lucrul asta? 2-3 ori pe an?!?? Si acum vezi cat castigi... Very Happy
Sus In jos
alexmorph3us



Numarul mesajelor : 399
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3957
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 18 Feb 2020, 18:15

Top 10 stații feroviare pentru confortul pasagerilor din Europa:
https://clubferoviar.ro/top-10-statii-feroviare-pentru-confortul-pasagerilor-din-europa/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6661
Reputatie : 8867
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 18 Feb 2020, 19:03

Domle, ce tot o dai cu linia normala electrificata pina la Chisinau cu plecare din Husi?

Sa o faca romanii pentru moldovenii de dincolo? toata lumea ne ia de prosti?

ce bagaje mari, ce transbordare greoaie?
Ar trebui pus un tren care sa ajunga la Ungheni Prut cumva seara, pasagerii coboara, se urca in trenul CFR care ii asteapta la peron si care poate fi chiar o grupa a unui tren Iasi-Bucuresti Nord.(fie din Iasi, fie din Nicolina prin VAslui)

Ce atita sa-i pupe romanii pe aia de peste Prut care de fapt sint cu rusii?

chiar si in consulatul Romaniaei ei vorbesc ruseste.Ne-au gasit pe noi romanii de prosti sa-i scolarizam, sa le dam microbuze scolare, sa le facem gradinite si la noi cad copii in buzile din curte si alte probleme.Apoi iau cetatenie si se duc in Europa unde vorbesc intre ei ruseste sa nu-i inteleaga romanii.
esti rupt de realitate, dar na, esti o pata de culoare pe forum, ca doar nu avem ce vorbi zilnic despre trenuri.

https://adevarul.ro/international/europa/tupeu-agresiv-consulatul-romaniei-balti-1_5e25cab75163ec42714a1b6e/index.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12488
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16339
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 18 Feb 2020, 20:18

ATC de ce nu primesc și ei amenda pentru trenuri anulate?

https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/protectia-consumatorilor-amenda-uriasa-pentru-cfr-calatori-dupa-sute-de-reclamatii-au-fost-vizate-conditiile-de-transport-1262170
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7621
Reputatie : 10725
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 18 Feb 2020, 22:27

Kapпaтй a scris:
Dr2005 a scris:
Hai să calculăm - au stat cam o oră pentru formalităţile vamale de rutină, vreo 2 ore pentru transbordare şi au mai stat vreo 4 ore să scoată Vama toată marfa de contrabandă din tren. Dacă îi dădeai jos pe toţi şi în transbordai, în juma' de oră erau gata toate formalităţile.

Lasa nu mai calcula tu, mori de ciuda tu ca e mai bine!

Doctore, trenurile astea doua circula cu o treime din locuri ocupate. Raportat de CFM, nu cum am vazut eu. Bine, coincidenta face ca atunci cand am mers eu sa fi fost procent similar in vagonul in care calatoream. Deci o ora e cam mult, mai ales ca i-am vazut pe vamesi cum beleau prazul in timpul controlului, ca, de, aveau timp.

Karpaty... Moare el de ciuda ca ce e mai bine?

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16273
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19516
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Feb 2020, 10:02

Adrian78 a scris:
ATC de ce nu primesc și ei amenda pentru trenuri anulate?

https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/protectia-consumatorilor-amenda-uriasa-pentru-cfr-calatori-dupa-sute-de-reclamatii-au-fost-vizate-conditiile-de-transport-1262170
Păi nu ştiai că Statul e rău şi privatul e bun?
ANPC nici nu prea ar avea dreptul să facă controale în transportul feroviar, de altfel se leagă doar de generalităţi... rămâne de văzut cât de buni sunt juriştii CFR Călători când vor contesta amenda.

---
Ungheni Prut 03:18 - Sosire  Plecare - 04:08 - 50 minute
Ungheni 04:14 - Sosire  Plecare - 06:10 - 1h 56 minute
şi invers
Ungheni 19:02 - Sosire  Plecare - 20:50 - 1h 48 minute
Ungheni Prut 20:55 - Sosire  Plecare - 21:45 - 50 minute

Ăsta e timpul prevăzut în livret pentru pierdut în frontieră - aproape 3 ore pe sens, la care se adaugă timpul necesar extragerii ţigărilor din vagoane atunci când Vama are chef să le găsească.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4799
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8409
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Feb 2020, 10:21

dan tm a scris:
Domle, ce tot o dai cu linia normala electrificata pina la Chisinau cu plecare din Husi?

Sa o faca romanii pentru moldovenii de dincolo? toata lumea ne ia de prosti?

ce bagaje mari, ce transbordare greoaie?
Ar trebui pus un tren care sa ajunga la Ungheni Prut cumva seara, pasagerii coboara, se urca in trenul CFR care ii asteapta la peron si care poate fi chiar o grupa a unui tren Iasi-Bucuresti Nord.(fie din Iasi, fie din Nicolina prin VAslui)

Ce atita sa-i pupe romanii pe aia de peste Prut care de fapt sint cu rusii?

chiar si in consulatul Romaniaei ei vorbesc ruseste.Ne-au gasit pe noi romanii de prosti sa-i scolarizam, sa le dam microbuze scolare, sa le facem gradinite si la noi cad copii in buzile din curte si alte probleme.Apoi iau cetatenie si se duc in Europa unde vorbesc intre ei ruseste sa nu-i inteleaga romanii.
esti rupt de realitate, dar na, esti o pata de culoare pe forum, ca doar nu avem ce vorbi zilnic despre trenuri.

https://adevarul.ro/international/europa/tupeu-agresiv-consulatul-romaniei-balti-1_5e25cab75163ec42714a1b6e/index.html


Daca vreti sa discutam cu argumente (lasand la o parte retorica asta anti-basarabeni):

1. Este clar si evident ca linia de ecartament normal (dpdv tehnic, economic, etc) trebuie adusa pana la Chisinau cel putin (ca populatie si potential de transport Chisinaul este un oras destul de mare). Mai multe guverne anterioare de la Chisinau au sustinut- din pacate mai mult declarativ- acest lucru.

2. Acuma care ar fi cea mai fezabila solutie dpdv tehnic sa aduci linia de ecartament normal pana la Chisinau ?

-Prin transformarea liniei Ungheni- Chisinau in linie incalecata sau prin constructia unui fir de ecartament normal intre Ungheni- Chisinau. Dezavantaje: starea tehnica precara a liniei existente, terasamentul in stare proasta, in cazul incalecarii liniei necesitatea de realizare de inimi de incalecare/descalecare la intrarea/iesirea in/din statii care reduc mult viteza, ocolul prin Iasi, rampele si pantele de pe traseul existent Ungheni- Chisinau care limiteaza semnificativ tonajul si viteza trenurilor, etc.

-Prin reconstructia liniei Crasna- Husi (pe traseul existent in mare parte) si constructia unei linii noi de ecartament normal HM Podgoriile Husului- Chisinau. Avantaje: posibilitatea realizarii unei linii complet noi, pe un traseu cat mai drept intre HM Podgoriile Husului si Ghidighici (Chisinau), fara pante accentuate sau curbe stranse, lucru care ar permite o VS de cel putin 100- 120 m/h , scurtarea distantei pe calea ferata intre Bucuresti si Chisinau (nu ar mai fi ocolul prin Iasi), etc.

Autoritatile romane ar trebui sa modifice "Master planul de transport" si sa includa in el, ca lucrare prioritara, realizarea acestei linii noi, evident propunand acest lucru si guvernului de la Chisinau!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12488
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16339
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Feb 2020, 12:37

Vai de ei în ce hal au ajuns de la instalație SAT la carat..

https://www.ziuadevest.ro/romania-2020-o-angajata-cfr-cara-in-spate-barierele-de-la-o-trecere-peste-calea-ferata-de-pe-dn7-video/
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4865
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Feb 2020, 12:41

Adrian78 a scris:
ATC de ce nu primesc și ei amenda pentru trenuri anulate?

https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/protectia-consumatorilor-amenda-uriasa-pentru-cfr-calatori-dupa-sute-de-reclamatii-au-fost-vizate-conditiile-de-transport-1262170
Acum sa vedem daca si vor plati:

"În general operatorii mari contestă tot - într-o proporţie uriaşă - peste 70% din amenzile noastre sunt contestate, dar tot cam 70% se soluţionează în favoarea ANPC", a adăugat directorul general al ANPC.
Oare care sunt operatorii aia mari care castiga...
Sus In jos
Peter Fodor

Peter Fodor

Numarul mesajelor : 77
Varsta : 40
Reputatie : 1549
Data de inscriere : 22/03/2016

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Feb 2020, 12:53

Adrian78 a scris:
Vai de ei în ce hal au ajuns de la instalație SAT la carat..

La fel se întâmplă şi pe secţia Blaj - Praid, numai că acolo nu au nici cantonier, coboară şeful de tren şi cară barierele, şi asta încă de pe timpul când circula CFR - ul. Şi pe Oraviţa - Berzovia era la fel până se mai circula.
Cantonul a fost vândut de au adus containerul acela alb ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16273
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19516
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Feb 2020, 12:55

Adrian78 a scris:
Vai de ei în ce hal au ajuns de la instalație SAT la carat..

https://www.ziuadevest.ro/romania-2020-o-angajata-cfr-cara-in-spate-barierele-de-la-o-trecere-peste-calea-ferata-de-pe-dn7-video/
Păi se mai şi strică instalaţiile astea din când în când.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12488
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16339
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 19 Feb 2020, 13:28

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Vai de ei în ce hal au ajuns de la instalație SAT la carat..

https://www.ziuadevest.ro/romania-2020-o-angajata-cfr-cara-in-spate-barierele-de-la-o-trecere-peste-calea-ferata-de-pe-dn7-video/
Păi se mai şi strică instalaţiile astea din când în când.

Nu s-au stricat le-au desființat și au asfaltat linia și acuma s-au trezit ca le trebuie buclă..
Sus In jos
Continut sponsorizat




Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 64 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: