Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Accidente si Incidente CFR

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal

Numarul mesajelor : 2638
Reputatie : 6347
Data de inscriere : 08/04/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 20:32

Ref viaductul Cârcea, țiganul pocăit ar trebui să plătească paguba.
Sus In jos
crystynyca



Numarul mesajelor : 29
Reputatie : 2647
Data de inscriere : 03/02/2013

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 20:50

Ce sa mai spui in asemenea situatii?Mecanicul 0,70(au avut dreptate cei din presa),seful de tren 0,40,indusi si DSV izolati,doua semnale depasite pe rosu iar mecanicul de pe 9006 mai sa faca infarct de frica intru-cat s-a nimerit sa treaca pe  firul 2 in acel moment spre Caracal cu 70km/h cat era viteza pe firul2 iar gabaritul era la limita.Firul 1 pe acest viaduct era de ani buni cu 30,sau gandit sa-l inchida acum o luna,au scos sina si traversele si au reusit sa vopseasca 10 m in capatul dinspre Banu in peste 30 de zile.Acum,ca a venit nenorocirea asta,o sa se circule pe un fir pana o sa se inchida linia,in RO neavand cine sa mai construiasca poduri.Si nu mai e mult pana o sa o inchida din punct de vedere tehnic.In Banu linile abatute sunt cu 10 km,un macaz spre Malu e cu 5 km la iesire de pe linia 1,la Leu linia directa pe firul 2 e cu 30 din cauza unei inimi de incrucisere rupta,sectiunile cad si stau BLA-urile pe rosu non-stop,Caracal e cu 10 pe abatute iar pe firul 1 cu 30,Farcasele e cu 30 pe directa firul 2 iar pe firul 1 cu 70 de la Stoenesti spre Caracal,pana in Draganesti e podet cu 30 pe firul 1 iar pe firul 2 limitare cu 50,la Radomiresti cu 70 si 50,de la Mihaiesti si pana la Ciolpani firul 1 e cu 60 pe o dist de 42 km iar firul 2 cu 50 pt o buna portiune,tot la Mihaesti un macaz cu inima rupta si 30 pe directa,la Rosiori e varza,5 si 10 km pe abatute la intrare,15 la iesire,la Atarnati 30 la podet pe firul 2,la  Radoiesti 30 pe ambele fire de la intrare pana la iesire din st,pana in olteni 30 pe podet,15 la intrare pe abatute,30 pe directa fir 2,70 la iesire spre Galateni,la Ciolpani 30 peste un macaz la intrare pe firul 2,dupa Zavestreni e moarte: restrictii cu 30 pe macaze pe directa si cu 5 pe abatuta la Vadu,la Gradinari 15 pe abatute si 30 la iesire pete un podet,podetele dupa gradinari sunt in constructie de ani buni si se circula pe un fir.Acele podete erau gata anul trecut,dar au fost gresit construite,le-au daramat si inca se lucreaza la ele.Cine lucreaza?Nimeni de regula.O data la 3 zile vezi cate unul-doi muncitori in zona.La Bucurestii Noi,15 si 30.Dupa Bucurestii Noi ,ca sa iesi in Baneasa,5 km in zona BC Triaj,postul 17,Pajura.Daca vedeti linia aceea,va minunati cum sta trenul de 2000 tone pe ea.  
  Acum,intr-adevar vina este 100% a mecanicului.Dar daca infrastructura,care primeste o gramada de bani pt TUI de la OTF privati,actiona la momentul cand linia a inceput sa se degradeze,nu se ajungea aici.Pt ei a fost simplu:pe moment restrictii si limitari si reparam maine,care maine s-a transformat in niciodata.Nu e posibil ca sa ai macaze cu inima rupta,poduri si podete care nu prezinta siguranta sa le restrictionezi in loc sa le repari imediat,traverse sparte unde tr circula cu 120 km/h si e de necrezut ca pe Bucuresti-Constanta,linie construita de 5-6 ani,in loc sa repari,sa introduci restrictii si limitari.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6200
Reputatie : 9909
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 20:58

Păi și șefii de unde să-și mai dea primele de sfârșit de an, de îndeplinirea criteriilor de performanță !!?
Sus In jos
crystynyca



Numarul mesajelor : 29
Reputatie : 2647
Data de inscriere : 03/02/2013

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 20:59

Vitosa a scris:
aris86 a scris:
GFR e bun de plata, și CFR infrastructura s-a scos cu o parte din plata pentru reparație.
Asta e parerea ta, dar dacă și Gruia Stoica o va tărăgăna precum o face Unicomul după tragedia de la Merișor unde nici până în ziua de azi nu a achitat un șfanț din valoarea pagubelor ridicate la circa 950000 euro...
Până atunci CFR Infrastructură se simte nevoită, chiar obligată, să găsească toate resursele pentru asigurarea circulației trenurilor inclusiv revenirea lor prin zona afectată !

@marius664
@luna
Nu îi obligă nimeni să meargă cu indușii izolați ci o fac din prostia lor! E ca la TIR-iștii ăia care manevrează tahograful ăla până când se întâmplă tragedia, așa și la calea ferată.
Tu @luna mai întâi învăță să mergi pe bicicletă și apoi vino cu lecții de moralitate și despre cum ar trebui să meargă treburile la CFR !
Oameni buni, prea puțin se mai respectă instrucțiile la calea ferată. E un haos plecat de la nivel de șefi dar nu aceștia vin și îți spun izolează indușii !
950 000 euro la Merisor?Astia sunt nebuni!Pai schimba toata linia pana la Simeria?Pana la urma au schimbat nici o suta de traverse acolo,la pod nu s-a facut nimic iar sina s-a recuperat in totalitate.Ca si inainte si acum tot cu 30 se circula de dupa Banita si pana la Crivadia.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6670
Reputatie : 8881
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 21:44

Vitosa a scris:
Șina lipsea doar de pe pod. Toate trenurile IR s-au combinat și încă se combină câte două.

Vitosa, scuze ca insist, dar e posibil sa lipseasca sina de pe tot podul si sa strabata locomotiva atita drum fara sina, sau de fapt sina lipsea doar pe tronsonul pe care a ramas locomotiva si vagonul?

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/mecanicul-trenului-deraiat-din-dolj-a-intrat-pe-o-linie-inchisa-in-ciuda-semnalului-galerie-foto-si-video.html

Nu stiam ca se bea atita la calea ferata in ultima vreme.
DAr cum a avut parcurs pe linia aia?

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6200
Reputatie : 9909
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 22:31

Dane ți-a descris crystynyca cu lux de amănunte. Apăi la viteza ce o avea nu era "normal" să avanseze atâta pe podul ăla ? Că doar nu-l oprești ca pe mașină în 30 de metri !
Probabil că ațipise. Era în serviciu de seara de la 22.30 și cine știe de câte ore nedormit înainte. Doar fu week end și la el.
Da, la privat se bea mult. Nu-i prea controlează nimeni. Tot duminică a mai fost prins un mecanic băut dar în cu totul altă zonă.

@crystynyca în devizul ăla nu intră doar valoarea intervenției la linie, pod, traverse...
Sus In jos
DPS

DPS

Numarul mesajelor : 2140
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 27/04/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 20:48

Halta de miscare Malu Mare, ultima statie prin care a trecut trenul inainte sa deraieze, arata mai degraba ca o halta (punct oprire in linie curenta) doar ca (inca) mai are semnale de intrare/iesire si diagonale la capetele statiei...liniile abatute sunt dezafectate, despre linii de evitare nici nu poate fi vorba.

Dupa parerea mea, IDM din Malu Mare nu prea avea solutii la dispozitie, nici daca ar fi stiut din timp - de la statia vecina Leu - ca marfarul nu va opri la semnal...varianta vehiculata pe net, de trecere "abatere cu directa" si continuat spre Banu Maracine pe stanga firul II - este exclusa, daca trenul regio 9006 fusese deja expediat din Banu Maracine.

Macazul care da acces din firul 1 la ce a mai ramas din linia 1 abatuta mai mult ca sigur ca este eclisat "pe directa" si nu poate fi manipulat din biroul de miscare. Dupa parerea mea alte solutii n-au existat...poate doar sa aseze pe sina saboti de mana dar nu cred ca aveau vreun efect...

Filmarea de mai jos este din iunie 2016, urmariti de la minutul 13:40 de la intrarea pe viaduct pana pe la minutul 16:00 la iesirea din Malu Mare, ca sa va faceti o idee despre ce variante de evitare a accidentului ar fi existat...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4870
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 21:18

Eu cred ca IDM-ul vazand ca marfarul nu opreste la semnalul de intrare si nu raspunde nici la apelurile prin statie  a luat decizia de manipula macazul pe firul I evitand astfel o castastrofa. Si app de 9006 vazand ca marfarul isi continua drumul, de ce n-au luat legatura cu mecanicul ca sa opreasca trenul de calatori?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12502
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16358
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 21:51

marius664 a scris:
Eu cred ca IDM-ul vazand ca marfarul nu opreste la semnalul de intrare si nu raspunde nici la apelurile prin statie  a luat decizia de manipula macazul pe firul I evitand astfel o castastrofa. Si app de 9006 vazand ca marfarul isi continua drumul, de ce n-au luat legatura cu mecanicul ca sa opreasca trenul de calatori?

Marius la rosu macazul era facut pe directa singura scapare cred ca macazul trebuia eclisat daca era inchisa dubla dar nici un IDM nu isi asuma responsabilitatea sa trimita un marfar peste un tren de călători


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 14 Aug 2018, 22:22, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6200
Reputatie : 9909
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 22:20

Marius, unde mai pui că 9006 "pășea" pe pod când roțile vagoanelor căzute de pe pod încă se mai învârteau în gol de era să facă apoplexie mecanicul trenului de călători.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16283
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19531
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 22:54

Nu cumva firul închis era pe post de linie de evitare?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4870
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 23:02

Mai degraba pentru accesul utilajelor care lucrau la pod, de aia nici nu era eclisat macazul...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9501
Data de inscriere : 09/10/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeMar 14 Aug 2018, 23:09

Am vazut LIVE un caz la Ploiesti Vest care le-au dat emotii celor de la gara de Vest problema e ca s-au speriat desi nu era cazul si au remediat posibila greseala anuland in ultima secunda semnalul unuia dintre trenuri. Toata treaba asta a facut intarzierea unuia dintre trenuri cu 25 minute si o sperietura sora cu moartea a dnei IDM care era uda toata de frica produceri unui accident.

La ce am vazut atunci mi-am dat seama ca niciodata nu se va putea circula ca in UK trenuri la viteze de 225 km/h pe aceeasi sina la 2 minute unul de altul.

Poate angajatii CFR mai lasa dracului manelele, filmele porno, FB si livescore si se concentreaza mai mult asupra fisei postului. Telefoanele personale ar cam trebui interzise in anumite joburi. Am lucrat 7 ani si nu aveam voie cu telefoane, radio, ziare sau reviste la inceput am ras cu timpul am vazut rolul acestei interdicti cand lucrezi in zona periculoasa si trebuie sa iti faci treaba macar 99%.

Si in prezent am avut acelasi "noroc" unde lucrez acum fara telefoane doar manageri si FLM au telefoane restul la pauze. Colegii mei folosesc calculatorul de serviciu eu il folosesc pe cel din cap sa te intrebe unul de 42 ani cat face 2610 x 4 si tu sa-i raspunzi in 3 secunde in vreme ce el se chinuia sa tasteze pe calculator asta inseamna sa fi ghinionist fara facultate care nu ma dau pe multi cu facultate.

Am vazut un caz la Politia TF de la Ploiesti Vest avea 5 bilete la pariuri statea pe telefon pe livescore desi era solicitat de urgenta la casa de bilete, probabil vreun calator suparat i-a aplicat verbal o corectie uneia dintre nesuferitele de casiere.

In UK varamiu m-a intrebat cand am mers cu National Express de ce soferul nu vb deloc la telefon, simplu pentru ca soferul era la locul de munca si nu are telefon personal in timpul serviciului.

Si in privinta bauturilor am vazut in iarna mecanic incepator la Chitila cu 2 bidoane de bere ( 4 litri ) mergand spre locomotiva. Ar trebui testati mai des si controalele sa fie neanuntate iar prostelile ca a mancat 2 pere sau ca a baut otetul de la castraveti murati sa nu mai mearga si in 2019. Imi aduc aminte de acel mecanic ca se lauda ca ia in mana 4.000 lei iar eu l-am intrebat decat atat "dar cate nopti dormi acasa la banii astia" l-am lasat za creada ca el castiga cat noi 3 la un loc care eram acolo desi eu atunci castigam dublu cat el si dorm in fiecare seara acasa.

Abia astept sa revin acasa sa mai vad smecherii din CFR de data asta chiar o sa le vorbesc in engleza ca sa-i fac sa cante singuri de la al' cu țâța in gura pana la al cu barba sura. Cfr-isti pentru mine sunt angajati ca orice om normal pentru care sunt platiti nu e nimeni stapanul trenurilor sau al garilor !!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7627
Reputatie : 10736
Data de inscriere : 06/04/2012

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 09:30

Normal că CFR Călători are acum carne în frigider pentru o viață. Cine altcineva? Pe posturile de știri toți oamenii se plâng de întârzierile din cauza accidentului dintre Craiova și Caracal. Da' oamenii mai spun și că nu au primit explicații.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6200
Reputatie : 9909
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitimeMier 15 Aug 2018, 09:56

Dr2005 a scris:
Nu cumva firul închis era pe post de linie de evitare?
Zice bine ce zice marius664

A fost publicat raportul preliminar al acestui accident feroviar grav
https://www.agifer.ro/index.php/ro/investigatii/rapoarte-investigare-preliminare
Sus In jos
Continut sponsorizat




Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente CFR
Sus 
Pagina 2 din 35Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 18 ... 35  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: