Forumul pasionatilor de trenuri din România
Vrei să reacționezi la acest mesaj? Creați un cont în câteva clicuri sau conectați-vă pentru a continua.

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
TER200



Numarul mesajelor : 289
Varsta : 40
Reputatie : 1962
Data de inscriere : 13/01/2016

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 16:58

Cred ca nici macar pro-rusi nu sunt in stare sa fie. Sunt doar un partid mafiot, fara prea multa filozofie politica (nici macar de stanga sau pro-rusa). Un amestec periculos de penali/carieristi/mituitori+mituiti.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12889
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16874
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 17:04

Dr2005 a scris:
Era în discuţie "pregătirea" câtorva vagoane 10-91 pentru un eveniment oficial al Preşedinţiei de peste o lună, în caz că nu se reuşeşte revizuirea Trenului Prezidenţial până atunci. Aşa că vagonul se aranja... au profitat de situaţie să se laude că pot, că dă bine în faţa conducerii Laughing atunci când 3/4 din directorii generali sunt numiţi pe perioade determinate şi nu prin concurs.

Numai daca ne uitam la AFER avvem cel mai bun exemplu cu 3-4 directori schimbati in 5 ani si majoritatea de stanga iar adjuncti probabil sunt obligati si aia sa sprijine partidul lui Tariceanu
Auzisem o discutie ca in unele institutii cam toti directorasi au sprijin politic si ei doar se rotesc la 3-4 ani

Azi a venit executia pe T1 salarii plus 30% asistenta sociala plus 30% investitii -25%
Ca tot vorbeam de mama Rusia
https://e-nergia.ro/anre-romania-a-importat-cu-55-mai-multe-gaze-in-prima-luna-a-anului-la-un-pret-cu-37-mai-mare/?fbclid=IwAR1jGm0FswaIUDqjtvbBHVFDn-BwPAT5f5NccBNVlqAtEB1zk2VXzi0cLvY
Sus In jos
cardinal

cardinal

Numarul mesajelor : 2681
Reputatie : 6517
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 17:35

bobi a scris:
pro-sovietica!!!
Dupa logica ta, Germania, zis si motorul si sufletul Europei, este "pro sovietica" ca fac conducte la greu din Rusia, si exporta la greu in aceeasi Rusie. ca vorba aia, banii nu au miros.


PS URSS a disparut din 91, ce e acum Rusia, e un stat oligarhic, cu nimic mai bun sau ma rau decat SUA.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16687
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20062
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 18:20

Adrian78 a scris:
Numai daca ne uitam la AFER avvem cel mai bun exemplu cu 3-4 directori schimbati in 5 ani si majoritatea de stanga iar adjuncti probabil sunt obligati si aia sa sprijine partidul lui Tariceanu
S-au rotit generalul şi directorii organismelor, dar dacă te uiţi mai jos, vezi că sunt aceiaşi oameni, rotiţi între servicii şi birouri.
Mă îndoiesc că sunt cu Tăriceanu ăia... nu prea mai sunt oameni de-ai lui Tăriceanu prin sistem.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12889
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16874
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 19:05

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Numai daca ne uitam la AFER avvem cel mai bun exemplu cu 3-4 directori schimbati in 5 ani si majoritatea de stanga iar adjuncti probabil sunt obligati si aia sa sprijine partidul lui Tariceanu
S-au rotit generalul şi directorii organismelor, dar dacă te uiţi mai jos, vezi că sunt aceiaşi oameni, rotiţi între servicii şi birouri.
Mă îndoiesc că sunt cu Tăriceanu ăia... nu prea mai sunt oameni de-ai lui Tăriceanu prin sistem.

Nu pot sa il dau cu nume dar aduna semnaturi pentru ALDE prin martie
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6378
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 19:47

ldh80 a scris:
Dr2005 a scris:
Directorii generali şi o parte din adjuncţi sunt numiţi politic, directorii mai mici şi alţi şefuleţi au apucat, unii, să dea nişte concursuri acum x ani (pe bune sau nu, asta nu e de competenţa mea să decid) şi nu pot fi maziliţi aşa uşor, cel mult se fac reorganizări şi sunt mutaţi pe posturi similare de conducere în alte structuri, eventual unele aiurea, în ideea că apoi îşi vor da demisia... uneori funcţionează, alte ori nu.
Dacă vă uitaţi la eşalonul 2 al companiilor feroviare, veţi observa că majoritatea directorilor sunt aceiaşi de 10 - 20 de ani.


S-a tot spus mai demult ca numirile politice sa se limiteze la prim-ministru, ministri si secretari de stat- dar din pacate nici un partid aflat la putere nu a respectat acest principiu!


Restul- inclusiv directorii generali, etc, nu trebuie numiti politic!

De exemplul la CFR-SA-Infrastructura, nu pot cadea de acord toate partidele politice, ca indifferent ce partid ar veni la putere, sa gaseasca un om competent si sa-l tina la conducerea CFR-SA macar 10- 15 ani ?  Adica sa se organizeze concurs (dar pe bune) pentru directorii generali ai CFR-SA, CFR-Calatori si CFR-Marfa, iar cei care castiga concursurile sa fie mentinuti in functie macar 10- 15 ani ?

Mai demult, la o emisiune TV, fostul ministru Miron Mitrea - pe care nu-l apreciez, ca si cat a fost el ministru tot rau a fost pentru calea ferata- a zis totusi o chestie buna si interesanta:  Daca vreti ca CFR-Marfa sa fie pe profit, aduceti-l pe omul care a condus CFR-Marfa cand aceasta era pe profit!  
@ldh80 și tu ești prea mic și cam necopt la minte pentru a înțelege cum stau treburile în țara asta. În ce privește aceste trei instituții subordonate ministerului transporturilor las-o așa că măcăne. De 30 de ani nu vedem decât furăciuni, distrugere, și băieți deștepți făcând afaceri cu Statul. Nu mai zic de mafia din CFR. N-ai vrea să știi motivul limitării lui 1621 la stația Sibiu, dar și multe multe alte măgării !  
În ce privește managementul CFR Marfă numai câte articole din ziarele online am postat pe acest topic, oare mai e cazul să-ți reamintesc cum băieții deștepți din minister lucrau în defavoarea companiei? Afacerea Rolling Stock îți spune ceva? Contractele oferite pe tavă firmei GFR ?
Și oricum profesionalism în aceste trei instituții nu mai există de mulți ani, rezultatele se văd. Sau poate le vedem doar unii, mai puțin tu și încă doi-trei de pe acest forum.
Și tare aș vrea să te văd pe tine director la CFR  Infrastructură și dintr-un buget de cacao ce rahat reușești să faci !?
Mai ieși și tu din bula aia în care trăiești, revino cu picioarele pe pământ românesc.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4978
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8722
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 21:16

Stiu ca situatia de la CFR-SA, CFR-Calatori si CFR-Marfa este asa- tocmai de aia am propus aceste idei: depolitizarea conducerii celor 3 companii si numirea sau angajarea in fruntea lor a unor oameni care sa nu fie numiti sau alesi politic, ci pe criteria de competenta!


Iar daca as fi director la CFR-SA probabil printre primele lucruri pentru care m-as "bate" ar fi modificarea "Master planului de transport" astfel incat in acesta sa fie prevazute ca lucrari prioritare de reconstructie/modernizarea si a urmatoarelor sectoare de cale ferata, care nu fac parte din coridoarele TEN-T:

-Pascani- Suceava- Vadu Siretului UZ

-Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Iasi

-Liniile de legatura cu Republica Moldova: Nicolina- Ungheni, Crasna- Husi cu linie noua HM Podgoriile Husului- Albita- spre Chisinau, Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord si Falciu- Prut 2 si Galati- Giurgiulesti.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6378
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 21:29

Ce spui tu acolo sunt lucruri sfinte. Omule tu nu înțelegi că nu se vrea ?!
Sus In jos
AndreiCFRbv

AndreiCFRbv

Numarul mesajelor : 171
Varsta : 21
Localizare : Brasov
Reputatie : 2708
Data de inscriere : 01/09/2013

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 22:07

Tu te gandesti doar la liniile din preajma domiciliului, ce faci cu celalate linii din tara?
Sus In jos
http://www.railnet.ro
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4978
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8722
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 23:00

AndreiCFRbv a scris:
Tu te gandesti doar la liniile din preajma domiciliului, ce faci cu celalate linii din tara?


Nu e vorba de linii "din preajma domiciliului"! M-am gandit la aceste linii deoarece:


-In acest "master plan" , pe infrastructura feroviara, zona Moldovei este cea mai neglijata la linii considerate prioritare la modernizare/reconstructie!

Linia Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Iasi - daca ar fi reconstruita/modernizata pentru VS de 160 km/h pe cea mai mare parte a traseului (mai ales ca este in mare parte o linie usoara de campie, cu tronsoane destul de lungi care se desfasoara aproape in linie dreapta, fara curbe)- ar face ca si judetul Vaslui sa fie strabatut de o cale ferata modernizata!


-Toate guvernele s-au laudat ca sprijina "parcursul European" al Republicii Moldova, ca toti care au fost si sunt la putere ca "vor" si infrastructura mai buna de legatura cu Republica Moldova, etc ! Ca aceste declaratii sa nu fie doar vorbe goale care dau bine la public, trebuie facute si lucruri concrete- mai ales pe modernizarea infrastructurii feroviare de legatura cu Republica Moldova!


Daca mergeti in autogara "Vama Veche" din Iasi veti vedea ca sunt cca 10 curse de microbuze din Iasi spre localitati din Republica Moldova (Chisinau, Balti, Edinet, Orhei, etc) si toate acele microbuze circula pline!

De ce credeti ca acei calatori care merg de exemplul de la Iasi la Chisinau sau la Balti prefera microbuzele sau minibuzele (care sunt pline pe aceste rute) si nu trenul ?


Cu o infrastructura feroviara reconstruita cred ca ar fi calatori la tren inclusiv pe rute precum Prut 2 (statie din "oraselul" Cantemir- "centru raional") - Falciu- Barlad sau Galati- Giurgiulesti (eventual un tren de calatori pe ecartament larg intre Reni- Giurgiulesti- Galati).
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2753
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 5161
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeVin 03 Mai 2019, 23:07

ldh80 a scris:
Stiu ca situatia de la CFR-SA, CFR-Calatori si CFR-Marfa este asa- tocmai de aia am propus aceste idei: depolitizarea conducerii celor 3 companii si numirea sau angajarea in fruntea lor a unor oameni care sa nu fie numiti sau alesi politic, ci pe criteria de competenta!


Iar daca as fi director la CFR-SA probabil printre primele lucruri pentru care m-as "bate" ar fi modificarea "Master planului de transport" astfel incat in acesta sa fie prevazute ca lucrari prioritare de reconstructie/modernizarea si a urmatoarelor sectoare de cale ferata, care nu fac parte din coridoarele TEN-T:

-Pascani- Suceava- Vadu Siretului UZ

-Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Iasi

-Liniile de legatura cu Republica Moldova: Nicolina- Ungheni, Crasna- Husi cu linie noua HM Podgoriile Husului- Albita- spre Chisinau, Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord si Falciu- Prut 2 si Galati- Giurgiulesti.


Aha, si bani de unde-i ii iei??? Ca asa idei au toti directorii, mai greu sa le indeplineasca cand vad ce e in seif... La CFR-uri poate sa vina si directorul Amtrak, va face fix exact cat fac si astia...Cat priveste zbaterile tale, parca nu erai pro-rus.Pai ce vad acolo legaturi doar cu Moldova si Ucraina??? De ce nu legaturi cu Bulgaria sau Serbia??? Pana la urma romanul se duce in concediu la Varna nu la Balti...


cardinal a scris:
bobi a scris:
pro-sovietica!!!
Dupa logica ta, Germania, zis si motorul si sufletul Europei, este "pro sovietica" ca fac conducte la greu din Rusia, si exporta la greu in aceeasi Rusie. ca vorba aia, banii nu au miros.


Pai si inainte Germania avea legaturi stranse cu URSS...sau cel putin jumatatea "democratica" a Germaniei...Iar daca au ajuns prin Bundestag cativa mostenitori politici ai RDG...ai reteta completa
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4978
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8722
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeSam 04 Mai 2019, 11:18

marius664 a scris:
ldh80 a scris:
Stiu ca situatia de la CFR-SA, CFR-Calatori si CFR-Marfa este asa- tocmai de aia am propus aceste idei: depolitizarea conducerii celor 3 companii si numirea sau angajarea in fruntea lor a unor oameni care sa nu fie numiti sau alesi politic, ci pe criteria de competenta!


Iar daca as fi director la CFR-SA probabil printre primele lucruri pentru care m-as "bate" ar fi modificarea "Master planului de transport" astfel incat in acesta sa fie prevazute ca lucrari prioritare de reconstructie/modernizarea si a urmatoarelor sectoare de cale ferata, care nu fac parte din coridoarele TEN-T:

-Pascani- Suceava- Vadu Siretului UZ

-Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Iasi

-Liniile de legatura cu Republica Moldova: Nicolina- Ungheni, Crasna- Husi cu linie noua HM Podgoriile Husului- Albita- spre Chisinau, Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord si Falciu- Prut 2 si Galati- Giurgiulesti.


Aha, si bani de unde-i ii iei??? Ca asa idei au toti directorii, mai greu sa le indeplineasca cand vad ce e in seif... La CFR-uri poate sa vina si directorul Amtrak, va face fix exact cat fac si astia...Cat priveste zbaterile tale, parca nu erai pro-rus.Pai ce vad acolo legaturi doar cu Moldova si Ucraina??? De ce nu legaturi cu Bulgaria sau Serbia??? Pana la urma romanul se duce in concediu la Varna nu la Balti...


cardinal a scris:

Dupa logica ta, Germania, zis si motorul si sufletul Europei, este "pro sovietica" ca fac conducte la greu din Rusia, si exporta la greu in aceeasi Rusie. ca vorba aia, banii nu au miros.


Pai si inainte Germania avea legaturi stranse cu URSS...sau cel putin jumatatea "democratica" a Germaniei...Iar daca au ajuns prin Bundestag cativa mostenitori politici ai RDG...ai reteta completa


Pentru reconstructia/modernizarea liniilor de cale ferata mentionate de mine, evident ca nu se pot obtine fonduri europene- acele linii nefacand parte din coridoarele pan-europene TEN-T!

Insa se pot obtine fonduri din alte surse: imprumuturi bancare, imprumuturi de la FMI, etc! Totul este sa se vrea!


Pro-rus nu sunt (nu este locul aici sa discutam despre mentalitatea si istoria poporului rus, a rusilor de rand- insa daca vreti , la alt topic, putem discuta si despre asta- am cunoscut si cetateni de etnie rusa in Basarabia) , insa pro-unionist sunt!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4978
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8722
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeSam 04 Mai 2019, 11:21

Cu Bulgaria cele 3 legaturi feroviare existente sunt suficiente (bineinteles- daca s-ar moderniza si liniile care asigura legatura spre Bulgaria! De exemplul bulgarii au adus electrificarea pana la Golenti, dar noi nu suntem in stare sa facem macar un RK la linia Craiova- Calafat sa se circule constant cu 80- 100 km/h, chiar cu tractiune diesel pe acolo) iar cu Serbia cele doua legaturi feroviare sunt suficiente!
Sus In jos
cardinal

cardinal

Numarul mesajelor : 2681
Reputatie : 6517
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeSam 04 Mai 2019, 12:05

marius664 a scris:

Pai si inainte Germania avea legaturi stranse cu URSS...sau cel putin jumatatea "democratica" a Germaniei...Iar daca au ajuns prin Bundestag cativa mostenitori politici ai RDG...ai reteta completa

E doar business as usual, intre doua parti destepte, care nu se incurca in ideologii, ci vor doar bani

Asta nu ii face pe nemti “bolsevici”, sau “sovietici” cum spun dobitocii de pe margine
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2753
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 5161
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitimeSam 04 Mai 2019, 13:55

ldh80 a scris:
Cu Bulgaria cele 3 legaturi feroviare existente sunt suficiente (bineinteles- daca s-ar moderniza si liniile care asigura legatura spre Bulgaria!  De exemplul bulgarii au adus electrificarea pana la Golenti, dar noi nu suntem in stare sa facem macar un RK la linia Craiova- Calafat sa se circule constant cu 80- 100 km/h, chiar cu tractiune diesel pe acolo)
Pai sa se faca...dar n-am vazut asta in propunerea ta...N-oi fi pro rus dar tot ai simpatii despre comunism...Eu zic ca o singura legatura cu Rep Moldova este suficienta, eu as limita trenurile doar la statiile de frontiera din cauza ecartamentului.In loc sa propui CFR sa refaca legaturi pe care nu circula nimeni, poate adresezi si CFM sa refaca liniile in ecartamentul european, daca tot au unii fantezii d-astea ca ale tale.Noroc ca sunt putini astia...chiar foarte putini

ldh80 a scris:
iar cu Serbia cele doua legaturi feroviare sunt suficiente!
Ce legaturi avem noi cu Serbia??? Pe feroviar???

cardinal a scris:


Asta nu ii face pe nemti “bolsevici”, sau “sovietici” cum spun dobitocii de pe margine

Zici?...Atunci de ce conductele respective ocolesc Ucraina, care are o atitudine anti-ruseasca si pro-europeana??? Poate nu-i corect termenul de bolsevic, dar au si ei destule fosile comuniste in parlament care au cumparat afaceri in fostul RDG si acum trebuie sa-si mai achite din datorii.Diferenta este ca dupa ce isi umplu buzunarele lor, ofera si salarii decente muritorilor de rand, asta-i diferenta dintre clasa politica nemteasca si cea romaneasca...
Sus In jos
Continut sponsorizat




Revista presei - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 56 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: