Forumul pasionatilor de trenuri din România
Vrei să reacționezi la acest mesaj? Creați un cont în câteva clicuri sau conectați-vă pentru a continua.

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2485
Varsta : 38
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5930
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 19:57

În anul 2018 au călătorit oficial cu trenurile 65.500.000 pasageri, în scădere de la 69.057.000  pasageri în anul 2017.  În 2018 au fost transportate 55 milioane mărfuri.
Doar transportul aerian a înregistrat creștere.

Sursa : buletinul statistic lunar nr. 2 al I.NS.S.E.

În Ungaria circulă mai mult de dublu, Polonia de câteva ori mai mulți pasageri... România are același număr precum Slovacia sau Israel țări mai mici.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16687
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20062
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 20:40

Am văzut informaţiile de la INS, dar nu ştiu de unde au fost scoase...
Cifrele oficiale pe care le-am văzut eu (asumate sub semnătură de toţi operatorii feroviari - desigur, fiecare pe bucăţica lui), care se regăsesc inclusiv în raportul de activitate al Ministerului Transporturilor sunt:
2018 - 66.512.913 călători expediaţi (raportul pe 2018 o să îl găsiţi pe site-ul MT probabil în vreo lună)
2017 - 66.420.605 călători expediaţi (nu include călătorii de la Astra, dar nu au cum să fie 3 milioane)
2016 - 64.478.089 călători expediaţi (toţi OTF)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16687
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20062
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 20:43

Vitosa a scris:
Dar tu ti-ai pus intrebarea oare de ce lipseste tocmai avest aspect ? Ai mai vizitat depourile CFR Calatori sa vezi cati reparatori mai au, si aia pe cale de disparitie,  ?
Mentenanţa ar trebui făcută cu personalul societăţii reparatoare, nu cu al CFR Călători, care e cvasi-inexistent.

Pentru noile rame pe care le va cumpăra ARF aşa se va proceda, CFR Călători şi cine le va mai primi nu va avea voie nici să schimbe un bec în ele. Se va proceda la fel ca la autobuzele Otokar luate la Bucureşti, unde nu are voie STB să facă nimic, pentru orice defect se cheamă firma de service.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4978
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8722
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 22:50

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Dar tu ti-ai pus intrebarea oare de ce lipseste tocmai avest aspect ? Ai mai vizitat depourile CFR Calatori sa vezi cati reparatori mai au, si aia pe cale de disparitie,  ?
Mentenanţa ar trebui făcută cu personalul societăţii reparatoare, nu cu al CFR Călători, care e cvasi-inexistent.

Pentru noile rame pe care le va cumpăra ARF aşa se va proceda, CFR Călători şi cine le va mai primi nu va avea voie nici să schimbe un bec în ele. Se va proceda la fel ca la autobuzele Otokar luate la Bucureşti, unde nu are voie STB să facă nimic, pentru orice defect se cheamă firma de service.


Pai aici -pentru CFR-Calatori- se pune o problema: ce ar fi mai rentabil ? sa plateasca sume de bani deloc mici unor firme private pentru intretinerea/reparatia materialului rulant, ori CFR-Calatori sa aibe propriul personal specializat -in depouri si revizii de vagoane- care sa faca aceste lucrari de reparatie si intretinere ?


Sigur ca nu ne putem intoarce la situatia din anii 90, cand fostul SNCFR si din 1998 CFR-Calatori aveau personal propriu numeros in depouri si revizii de vagoane calatori (numai pe regionala Iasi in anii 90 existau nu mai putin de 9 revizii de vagoane calatori si statii de domiciliul- Vatra Dornei, Campulung-Est, Suceava, Pascani, Iasi, Bacau, Roman, Barlad, Botosani, fiecare din acestea avand personal propriu specializat pentru intretinerea si reparatia vagoanelor de calatori- electromecanici, lacatusi de revizie, etc ), insa, pe cat posibil, ar trebui ca unele lucrari de intretinere si reparatii- la toate societatile de stat din domeniul feroviar- sa se poata face in regie proprie, fara a mai apela la firme private!


De exemplul ar trebui ca CFR-SA-Infrastructura sa aibe propriile balastiere, de unde sa se poata aproviziona- fara a mai plati la firme private- cu piatra pentru lucrari de buraj.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12889
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16874
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Apr 2019, 23:00

razvan - trenuri a scris:
În anul 2018 au călătorit oficial cu trenurile 65.500.000 pasageri, în scădere de la 69.057.000  pasageri în anul 2017.  În 2018 au fost transportate 55 milioane mărfuri.
Doar transportul aerian a înregistrat creștere.

Sursa : buletinul statistic lunar nr. 2 al I.NS.S.E.

În Ungaria circulă mai mult de dublu, Polonia de câteva ori mai mulți pasageri...  România are același număr precum Slovacia sau Israel țări mai mici.

În 2014 Ungaria avea. 108 mil de calatori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16687
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20062
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeSam 27 Apr 2019, 01:09

ldh80 a scris:
sa plateasca sume de bani deloc mici unor firme private pentru intretinerea/reparatia materialului rulant, ori CFR-Calatori sa aibe propriul personal specializat -in depouri si revizii de vagoane- care sa faca aceste lucrari de reparatie si intretinere ?
Să se prevadă în preţul de achiziţie al materialului rulant nou sau modernizat şi mentenanţa. Mai bine dai cu 30 - 35% mai mult la început şi apoi stai liniştit că ai incluse toate RP-urile, eventual şi RG-ul, plus toate reparaţiile mai mici (gen strunjiri de roţi şi completarea cu agent de răcire a instalaţiei de climatizare). Că pe alea oricum va trebui să le plăteşti când va veni momentul, moment la care reparatorul s-ar putea să îţi dea cu flit că are comenzi de la privaţi (cum se întâmplă acum).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500



Numarul mesajelor : 2279
Varsta : 28
Reputatie : 5485
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeSam 27 Apr 2019, 14:14

https://www.replicaonline.ro/calatorii-unui-tren-privat-ce-se-deplasa-la-constanta-dati-jos-intre-statii-din-cauza-unei-defectiuni-opc-a-intrat-pe-fir-389503/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12889
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16874
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeSam 27 Apr 2019, 14:30

cfr500 a scris:
https://www.replicaonline.ro/calatorii-unui-tren-privat-ce-se-deplasa-la-constanta-dati-jos-intre-statii-din-cauza-unei-defectiuni-opc-a-intrat-pe-fir-389503/

A un ce o sa mai invoce vegetația de lângă linie ,Soros ,soarele și luna?
Și-o făcut și asta firma sa aibă ce sa de-a înapoi pentru campania electorală și m-ai visează unii Astra pe toate sectiile
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1562
Varsta : 48
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 3062
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Întrebări şi răspunsuri   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeSam 27 Apr 2019, 17:12

Achizitioneaza rame dubioase, in loc sa puna  in circulatie vagoane noi de la Astra. In acest an m-am intors pentru a patra oara de la Busteni cu ATC, doar pentru faptul ca e pus la o ora convenabila la intoarcere. Insa gradul de ocupare de peste 100% face ca, calatoria sa fie una mai putin confortabila. Cu un vagon ce poata sa faca? Parca traiesc in padure, vad ca e aglomerat saptamana de saptamana si nu fac nimic sa mareasca capacitatea cu 2, 3 vagoane. Acum cu intamplarea  asta spre Constanta, ar cam trebuii sa le retraga licenta de transport pentru aceste rame ce nu-si au rostul si nici locul pe sub catenara.
Sus In jos
alexmorph3us



Numarul mesajelor : 404
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4094
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeSam 27 Apr 2019, 17:55

Cine va reconstrui căile ferate din Europa Centrală: China sau UE?
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/cine-va-reconstrui-caile-ferate-din-europa-centrala-china-sau-ue
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16687
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20062
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeDum 28 Apr 2019, 00:29

ciprian71 a scris:
Achizitioneaza rame dubioase, in loc sa puna  in circulatie vagoane noi de la Astra.
De unde vagoane? Că cele pe care le au acum, le au doar pentru că nu au găsit clienţi pentru ele, când le-au fabricat, nu s-au gândit că vor rămâne cu ele. Şi, mai ales, de unde locomotive?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12889
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16874
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeDum 28 Apr 2019, 20:32

ciprian71 a scris:
Achizitioneaza rame dubioase, in loc sa puna  in circulatie vagoane noi de la Astra. In acest an m-am intors pentru a patra oara de la Busteni cu ATC, doar pentru faptul ca e pus la o ora convenabila la intoarcere. Insa gradul de ocupare de peste 100% face ca, calatoria sa fie una mai putin confortabila. Cu un vagon ce poata sa faca? Parca traiesc in padure, vad ca e aglomerat saptamana de saptamana si nu fac nimic sa mareasca capacitatea cu 2, 3 vagoane. Acum cu intamplarea  asta spre Constanta, ar cam trebuii sa le retraga licenta de transport pentru aceste rame ce nu-si au rostul si nici locul pe sub catenara.
.

Pai le-au luat aproape gratis probabil dar ziceau că au băgat 1.5 mil de euro pentru fiecare rama ce e foarte curios mai ales că interiorul a rămas neschimbat
Leo Expres au câștigat o licitație în Cehia și în două săptămâni au cumpărat automotoare destul de noi din Germania
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12889
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16874
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeLun 29 Apr 2019, 07:46

S-a stricat locomotiva, vagoanele sunt arhipline - Cât de vechi sunt trenurile cu care călătorim

http://mobile.hotnews.ro/stire/23112673
Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 30
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9628
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeLun 29 Apr 2019, 15:28

Ca tot vorbeam zilele trecute de vagoanele de dormit CFR Calatori vs Caledonian Sleeper acolo unde te lasa cu biciclete sau animale de companie.

https://www.railwaygazette.com/news/passenger/single-view/view/caledonian-sleeper-launches-new-caf-coaches.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12889
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16874
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitimeMar 30 Apr 2019, 12:58

In pana mea iara au aterizat astia in tren si spun lucruri traznite
Smart din nou manager la CFR Calatori desi oficial nu am vazut niciunde numirea
Da domnul Cuc nu exista probleme la aglomeratie si de confort cand mergeti in foss doar la clasa 1 si pe linie de 160km/h totul e perfect peroanele au fost maturate si vopsite cu var mai trebuiau adusi si niste palmieri

https://www.ziuaconstanta.ro/diverse/stiri-calde/imagini-de-la-eveniment-ministrul-transporturilor-razvan-cuc-a-ajuns-la-constanta-cu-trenul-galerie-foto-690106.html?fbclid=IwAR2rQo0WtSDSGCyX7OugYVyGdnPJfN5O7NsrZm-TPaCRHheBdZvVM81FW2g

https://www.aktual24.ro/guvrnarea-prostilor-ministrul-transporturilor-razvan-cuc-a-ramas-blocat-in-tren-video/
Sus In jos
Continut sponsorizat




Revista presei - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 54 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 54 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: