Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12488
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16337
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Noi 2018, 17:46

marius664 a scris:
Adrian78 a scris:


Bun si pe principiu se v-or marii salarile ?
Pai cum s-au marit si pana acum...pe principiul pumnului in gura si a tolerantei reciproce...ei nu fac greva si nu blocheaza bucurestiul chiar si pentru 1-2 zile si ei se fac ca le dau o marire care cica o merita.La fel cum s-a facut la toate grevele cu un impact vital asupra publicului.Sa ne zica Dragos de ce ei nu fac greva chiar daca salariile lor nu sunt atat de mari ca la metrou sau cfr??? Pentru ca ei daca nu se duc la munca e chiar mai bine:nu blocheaza decat activitatea unor secretare care pun o stampila iar femeia de servici chiar le multumeste care are mai putine birouri in care face curat...

Las sa ceara si eu in locul MT as cauta pentru achizitia viitoare de material rulant trenuri autonome sa vedem atunci ce v-or mai chitai
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16273
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19514
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Noi 2018, 18:14

Adrian78 a scris:
Bun si pe principiu se v-or marii salarile ?Au profit de zeci de milioane de euro s-au nu mai primesc subventii de la primarie..Sa le mareasca salarile din bani de pe publicitate pe care ii incaseaza
Ce profit? Toate bugetele Metrorex se construiesc pe zero, se calculează de la începutul anului banii de compensaţie de serviciu public (care vin de la bugetul MT, nu de la al Primăriei) şi restul se acoperă din titluri de călătorie şi publicitate. Oricum, publciitatea şi spaţiile comerciale (mai puţin McDonald's Unirii) sunt monopol Sindomet (firma sindicatului), Metrorex încasează doar vreo 15 - 20% din acei bani.
Cum cred eu că se va termina? O să se prelugească contractul cu firma sindicatului şi angajaţii or să primească vreo 5 - 10% la salariul brut. Că altfel se va lăsa cu remaniere guvernamentală, pentru că poporu' deja e anti-PSD şi simpatizează cu ,,bieţii angajaţi" Metrorex... nu ştie lumea ce salarii sunt acolo şi nu crede informaţiile oficiale, e ca în fabula aia cu ciobanul şi lupul - când, în cele din urmă, a venit lupul, nu l-a mai crezut nimeni pe cioban, aşa că lupul i-a halit toată turma. Şi aici la fel, când ai un partid în care cam toţi sunt mincinoşi, nu-l mai crede nimeni pe ăla care spune adevărul.

marius664 a scris:
iar femeia de servici chiar le multumeste care are mai putine birouri in care face curat
Femeia de serviciu s-a privatizat de mult, iar firma de curăţenie îşi încasează factura indiferent câţi oameni vin la muncă. Cât despre curăţenia prin birouri... să fim serioşi, în general se rezumă la golit coşurile de gunoi, restul doar la cerere, numai că programul personalului de curăţenie nu se pupă cu al celorlalţi angajaţi, deci e mai bine să ţii o mătură în birou (sau un mop dacă eşti unul din norocoşii cu parchet laminat) şi să îţi faci singur curat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4863
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 15 Noi 2018, 22:27

Era o glumita amara Dragos, despre cum o activitate care n-are un impact social major nu poate iesi la greva pentru ca nu obtine nimic.Si oricum tot e multumita tanti in caz ca iesiti la greva, are si mai putin de lucru ...
PS.Mersi pentru corectura domnu' profesor Smile . Astept sa corectezi toate temele de acum inainte abere
Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9494
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeVin 16 Noi 2018, 22:55

3 decembrie 2019 e Brexitul pentru CFR Calatori. Dupa aceasta data va fi apocalipsa pentru operatorul de stat. Dar cine stie ce gaselnita mai gasesc puturosi si hoti de la minster si CFR Calatori. Probabil vor da vina in fiecare zi pe natura si pe Cel de Sus. Tot in articol se zice ceva si despre biciclete.

http://newsby.marianandrei.com/reguli-operatori-feroviari-2019/?fbclid=IwAR1XyA9xpIk4SYVDpSEqdrThGc6rhbg9BwTrdWBas_nIAJIAsk1QIEb-Hck

P.S : Asta nu e stirea care o vazusem eu dimineata pe FB pe o pagina straina.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4863
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeVin 16 Noi 2018, 23:11

Katalyn a scris:
3 decembrie 2019 e Brexitul pentru CFR Calatori.
Stiu ca era un proiect prin minister de a mai obtine inca o derogare pana in 2024.Iar daca aceasta nu se aproba, CFR Calatori va rezolva problema romaneste...Va creste atat de mult durata de parcurs, incat va deveni mai rentabil mersul cu bicicleta.Asa ca sa avem grija ce ne dorim Smile...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16273
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19514
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeVin 16 Noi 2018, 23:45

O, da, deputaţii europeni, care n-au văzut în viaţa lor un tren. Actualul regulament este o tâmpenie, iar multe ţări au susţinut şi susţin în continuare ca despăgubirile în traficul feroviar trebuie acordate numai pentru întârzierile din vina operatorului. La avion dacă e vremea proastă sau dacă e în grevă aeroportul ţi se restituie banii pe bilet sau eşti mutat în alt avion şi atât, nu eşti dus la destinaţie şi primeşti şi bani în plus. Iar până în 2019 mai e timp berechet.
Câtă vreme nu se dau despăgubiri în ţări ca Germania, Austria sau Franţa, noi putem sta liniştiţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna



Numarul mesajelor : 3071
Reputatie : 6398
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeSam 17 Noi 2018, 10:24

Oricum opinia publica sustine ce zic europenii, ce scandal si suparari am putut vedea acum cateva zile in 1836 pentru intarziere, au pierdut grup inclusiv cu copii ultima legatura din Bucuresti si nici bani de cazare nu aveau. Si nu e vorba de intarzieri ce nu puteau fi anticipate, puteau baga clar minutele in mers ca se stie dinainte ca nu pot trece cu 2 locomotive pe pod.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4863
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeSam 17 Noi 2018, 10:56

Dr2005 a scris:
O, da, deputaţii europeni, care n-au văzut în viaţa lor un tren. Actualul regulament este o tâmpenie, iar multe ţări au susţinut şi susţin în continuare ca despăgubirile în traficul feroviar trebuie acordate numai pentru întârzierile din vina operatorului. La avion dacă e vremea proastă sau dacă e în grevă aeroportul ţi se restituie banii pe bilet sau eşti mutat în alt avion şi atât, nu eşti dus la destinaţie şi primeşti şi bani în plus. Iar până în 2019 mai e timp berechet.
Câtă vreme nu se dau despăgubiri în ţări ca Germania, Austria sau Franţa, noi putem sta liniştiţi.
Pai asa ar trebui si la tren, doar despagubiri din vina operatorului.Oricum si aici CFR Calatori va avea de pierdut, sunt cel putin 5-6 defectiuni de locomotive zilnice, care duc la intazieri de peste 100 de minute si din cauza interventiei incete la astfel de cazuri.Plus ca alea 5-6 trenuri produc intarzieri la cel putin alte 5 trenuri.Inmultind o medie de 50 de calatori x 10 trenuri/zi sunt 500 de oameni in fiecare zi care vor trebui sa primeasca despagubiri, unele chiar de 100% dupa noile reglementari.Intelegem deci de ce vrea CFR Calatori derogare...problema nefiind asa cum zic ei starea infrastructurii cat mai ales starea materialului rulant.Pentru ca pentru starea infrastructurii sunt solutii chiar simple:trasezi toate trenurile cu 35km/h...


Ultima editare efectuata de catre marius664 in Sam 17 Noi 2018, 11:44, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9494
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeSam 17 Noi 2018, 10:59

Tot aud mereu treaba cu 1836 intarziat. De unde veneau copii aia si unde mergeau ? Ca doar nu or merge Simeria - Sinaia via Valea Jiului - Craiova - Bucuresti. Daca se stie situatia dezastruoasa de la CFR Calarori cei care vor mai departe cu 1641 spre Ploiesti-Brasov pot veni din Filiasi si cu 1590 mai devreme sau Craiova cu 1896 pe Slatina care nu intarzie. Intrebati oameni de unde merg nimeni nu vabda in cap pentru o simpla intrebare. La fel si pentru adirmvl data viitoare uitate la numerele etajatelor si undeva jos scrie si statia de domiciliu sau daca sunteti in tren intrebati partida nu toti sunt din topor. Nu toti s-au angajat pe pile si doar ca sa isi asigure viitorul mai sunt si angajati seriosi, putini dar sunt.

Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4863
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeSam 17 Noi 2018, 11:58

Si ce aroganta au facut cei de la CFR cu 1836...In loc sa-i puna minute in plus cum isi doresc unii, i-au scazut 10 minute in schimb...Ce nesimtiti...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7621
Reputatie : 10723
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeSam 17 Noi 2018, 13:15

Cătălin, te referi la cele două suplimentare ale lui 2061? Dacă da, am văzut trenul de pe fereastră, deci nici o șansă să vorbesc cu nașul sau să văd numărul de parc ori stația de domiciliu.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 3071
Reputatie : 6398
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeSam 17 Noi 2018, 17:48

marius664 a scris:
Si ce aroganta au facut cei de la CFR cu 1836...In loc sa-i puna minute in plus cum isi doresc unii, i-au scazut 10 minute in schimb...Ce nesimtiti...
Sper ca esti constient ca e imposibil sa tina timpul? Datorita problemei de la Carcea. E necesara oprire tehnica de minute bune, de ce sa nu fie inclusa in mers? Si cand nu mai e necesara sa se rectifice mersul? E practic intarziere intentionata, nu accidentala. Daca tot vor unii sa scrie in mers ca trenurile fac putin pai se poate scrie de exemplu ca 1836 ar ajunge la 19 in Bucuresti, se poate scrie in mers si ca pe Bucuresti-Constanta se face doar o ora si multe altele. Dar crezi ca e o idee buna?

@Katalyn Din Petrosani au fost, ceva excursie in Straja sau Parang parca.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12488
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16337
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeSam 17 Noi 2018, 18:28

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22817998-video-cum-construieste-serbia-fara-bani-europeni-nerambursabili-autostrada-prin-munti-intr-zona-asemanatoare-valea-oltului-din-romania.htm?fbclid=IwAR2REGtMpUT6tSJaEHG9tq_uvntHXj2-FfExsPYfEI_dSyBpc5k5aJWQlSw
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4863
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeSam 17 Noi 2018, 21:40

Luna a scris:
marius664 a scris:
Si ce aroganta au facut cei de la CFR cu 1836...In loc sa-i puna minute in plus cum isi doresc unii, i-au scazut 10 minute in schimb...Ce nesimtiti...
Sper ca esti constient ca e imposibil sa tina timpul? Datorita problemei de la Carcea. E necesara oprire tehnica de minute bune, de ce sa nu fie inclusa in mers? Si cand nu mai e necesara sa se rectifice mersul? E practic intarziere intentionata, nu accidentala..
Pai tocmai ca i-au pus oprire tehnica la Leu de 9 minute pentru atasarea locomotivei a doua, si nu la Craiova ca pana acum.Deci va trece pe pod fara restrictii...Deci au gandit ei cumva.Dar tot sunt nesimtiti nu-i asa ?!?,ca incearca sa mai reduca din timpi si nu sa-i creasca...Eu as trasa toate trenurile cu 15 km/h, ca sa ajunga timpuriu peste tot...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9494
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitimeDum 18 Noi 2018, 10:59

Cintia Chinde lucreaza la distrugerea CFR Calatori pe toate caile posibil. CFR Calatori a ajuns rusinea companiilor feroviare din Europa ! Proiectul #sepoate sa se aleaga praful de tot ce merge bine e pe cale sa ajunga la final. Peste tot in Europa sunt vagoane pentru biciclete ba mai mult sunt compani unde au tot materialul rulant adaptat transportului pentru biciclete numai la CFR Calatori nu #sepoate. Au scos acuma un document cu multe lacune in care se precizeaza ca doar la 2 trenuri : 1623/1646 Buc-Brasov-Buc si inca o pereche pe Iasi se poate transporta biciclete restul de 8 vagoane numai ei stiu unde le tin. Si uite asa #sepoate sa se aleaga praful de tot cand decizile se iau din pix de catre niste oameni ajunsi in functi de conducere dar care nu au nimic in comun cu calea ferata sau trenurile. Cintia Chinde a mai fost director la CFR Calatori dar nici atunci si nici acum nu a facut nimic bun pentru companie sau calatori. Mai are cineva dubi acum in pragul lui 2019 ca actuala si fosta conducere de la CFR Calatori au avut si au alte interese pentru companie? Deschideti ochi si vedeti adevarul, terminati cu pupincureala ieftina ca pe voi si pe ai vostri va afecteaza nu pe ei care nu stiu cum arata o malaxa 900 si care iau decizi din pix pe salarii uriase.
Sus In jos
Continut sponsorizat




Revista presei - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 20 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: