Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 INFORMATII GENERALE

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19521
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeVin 21 Feb 2020, 15:48

De puţin timp s-a dispus ca la vagoanele 71-31, ultima cabină să fie alocată însoţitorului de vagon şi să nu mai fie vândută (deci dacă nu mai găsiţi bilet la VD, să ştiţi de ce). Dar s-a introdus şi obligaţia ca însoţitorul să deschidă uşa la fiecare oprire a trenului, deci nu mai poate să încuie vagonul şi să doarmă în post de la Ploieşti la Cluj sau de la Videle la Timişoara ca pe vremuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12493
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16345
Data de inscriere : 05/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeVin 21 Feb 2020, 16:14

Sa redeschis linia 900 și se circula pe firul 1 cu restricție în zona deraierii
Aiuritii ăștia au modificat mersul 1823 i-au pus plecarea mai târziu din București dar acuma ca să deschis linia au uitat sa îl pună în mersul lui
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6665
Reputatie : 8872
Data de inscriere : 16/07/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeVin 21 Feb 2020, 20:04

Dr2005 a scris:
De puţin timp s-a dispus ca la vagoanele 71-31, ultima cabină să fie alocată însoţitorului de vagon şi să nu mai fie vândută (deci dacă nu mai găsiţi bilet la VD, să ştiţi de ce). Dar s-a introdus şi obligaţia ca însoţitorul să deschidă uşa la fiecare oprire a trenului, deci nu mai poate să încuie vagonul şi să doarmă în post de la Ploieşti la Cluj sau de la Videle la Timişoara ca pe vremuri.

Poate ar trebui sa-si cumpere CFR vagoane daca tot vad ca e cerere.
Aia e.nu ca dau ei o cabina la insotitor. Daca nu i-ar da cabina  unde e prevazut sa stea insotitoru, ca multe s-au scris pe tema asta?

Vad ca altii au tot felul de trenuri, chiar etajate ca sa faca fata cererii

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeSam 22 Feb 2020, 11:39

Dr2005 a scris:
De puţin timp s-a dispus ca la vagoanele 71-31, ultima cabină să fie alocată însoţitorului de vagon şi să nu mai fie vândută (deci dacă nu mai găsiţi bilet la VD, să ştiţi de ce). Dar s-a introdus şi obligaţia ca însoţitorul să deschidă uşa la fiecare oprire a trenului, deci nu mai poate să încuie vagonul şi să doarmă în post de la Ploieşti la Cluj sau de la Videle la Timişoara ca pe vremuri.

Pai asa a fost ani de zile cap de ........, a fost un "destept" care tot asa murea el de ciuda ca are conductorul un loc al lui si nu sta ca un boschetar pe culoar, de a pus la vanzare cabina angajatului. In mintea ta bolnava ti angajatul si pe scara ce conteaza ca e frig, da l draq de angajat, sa stea in frig, minte bolnava.
Da s-a revenit la normal, insotitorul are cabina lui ca asa e peste tot in lume unde exista vagoane de dormit si cuseta, conductorul are cabina lui, nu sta pe un scaun pe culoar ca un boschet.
Mori tu de ciuda ca are amaratul ala de angajat o cabina si nu gasesti tu loc, pai mori o data ca tot te ... atat grija de altii.
Asa a fost mereu, cabina 11 alocata conductorului, doar pe timpul lui d...... s-a pus la vanzare din noiembrie pana acum in februarie cand a venit un alt director si s-a revenit la normal, s-a explicat situatia de boschetareala in care munceau conductorii si cum stateau in frig pentru ca pe culoar nu este caldura si nici in bucatarie plus ca la un drum de 17 ore nu ai cum sa stai ca un boschet in frig pe un scaun langa WC ca nu esti detinut la carcera sau in lagar pe vremea razboilui.

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19521
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeSam 22 Feb 2020, 13:32

Acum o să vină iar sindicaliştii şi o să mai ceară încă o cabină că, na, însoţitorul poate vrea să îşi ia şi nevasta şi copiii cu el sau mai vrea să facă şi el un ban de buzunar.
Oare însoţitorii nemţi cum stăteau în vagoanele alea? Se bloca o cabină pentru ei sau stăteau la capăt de vagon? Că doar pentru asta sunt plătiţi, să supravegheze vagonul, nu să doarmă în post. Orele alea de drum sunt ore de serviciu, pontate şi plătite, nu sunt odihnă la dormitor.
Dacă e frig, să facă petiţii la conducere pentru schimbarea chederelor de la uşi sau pentru pus un radiator la capătul vagonului. Sau pentru schimbarea regimului de muncă, să se schimbe naşii la VD la fel ca cei de la clasă, deci să nu mai plece 3 zile de acasă. Ştii că s-au plâns unii şi că s-au dat VD-uri la Timişoara cu personal de acolo şi nu mai pleacă ei de la Griviţa câte 3 zile pe drum, nu? Că să pelci atâtea zile însemna că după aia stăteai acasă câteva zile, că îţi făceai imediat norma, ba chiar făceai şi ore suplimentare (eventual şi festive) şi te umpleai de bani. Şi ne mai mirăm că CFR Călători estimează pierderi de 500 milioane de lei pe anul ăsta?! Aşa-i când te apuci să faci ce vor sindicatele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeSam 22 Feb 2020, 15:34

Debitezi niste tampenii/prostii rar intalnite. In Germania aceste vagoane nu mergeau 17 ore, Berlin-Munchen de exemplu poate dura doar jumatate.
Este frig pentru ca nu merge caldura pe culoar, pentru ca nu se poate face nimic in aceasta privinta de cat o modernizare capitala, de la 0, sa schimbe tot pe ele, sa le p[astreze doar carcasa si restul nou, modernizat, doar asa mai se poate face ceva.
In primul rand trebuie sa ai grija de angajatii nu sa iti bati joc de angajati, daca chiar trebuie marit numarul de locuri se poate face varianta 5 cabine cu 3 paturi si 5 cabine cu 2 paturi si astfel ai mult mai multe locuri oferite calatorilor, la 2 paturi un pat sa coste 80 ca si acum iar la 3 paturi un pat sa coste 65 si in acest caz cabina de 3 paturi e mult mai convenabila ca si pret incasat de companie daca chiar vrea sa castigeun ban gramada si asta e problema ca nu sunt locuri la VD.

Da a fost o perioada tot dictata de "desteptul" ......... ca au dat la Timisoara vagoanele cuseta din 1765/1766 si 1837/1838, pleca din Bucuresti cuseta la Timisoara cu 1695 in Timisoara conductorul preda vagonul la Timisoara si il prelua un Gigel care toata viata a facut doar geanta, acum s-a trezit intr-un vagon mai select cu oameni mai ok dar el asa a invatat sa arucne lenjeria claie peste gramada sa fie cocina de porci. Facea Timisoara-Iasi-Timisoara si apoi preda vagonul la conductorul de drept sa vina cu el asa cocina de porci 1696 la Bucuresti. Pai stai mai "desteptul" lui papuc de ce se mai numeste serviciul exploatare vagon de dormit si cuseta daca tu dai serviciul prin alte gari la toti Gigeii care habar nu au de ce inseamna aceasta functie.
Normal ca s-a revenit, toate vagoanele de dormit si cuseta sunt administrate de serviciul special deidcat pentru asa ceva!
Asa este normal ca aceste vagoane de dormit si cuseta sa fie administrate de serveciul special infiintat pentru astfel de vagoane nu sa se urce orice Gigel de la capatul lumii cu noroaie pe cizme s-a trezit peste noapte conductor la un vagon mai select. Sa stea acolo la geanta lui la personalele lui, nu sa faca el jeg in cabina mai mult cat fac 6 persoane in alta cabina.

Un conductor daca pleaca 3-4 nopti cand vine acasa o noapte poate chiar 2 e buimac, ii trebuie 2 zile doar sa se refaca dupa atatea nopti ne dormite cum trebuie. Mori tu de ciuda ca un conductor de la VD pleaca 4 zile si inca alte drumuri dupa care sta acasa, pai si care e problema ta, mori daca tot iti e asa ciuda, macar stim un lucru ca ai murit de ciuda si nu mai aberezi atat.

Nu stiu de ce stau sa tot imi bat eu capul cu mintea aia a ta...............

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19521
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeSam 22 Feb 2020, 23:04

Kapпaтй a scris:
Berlin-Munchen de exemplu poate dura doar jumatate.
Poate dura? Mă gândesc că s-o găsi pe net un mers al trenurilor DB de acum 25 de ani, ca să vedem exact cât dura. Iar vagoanele alea nu mergeau doar în trafic intern, că înainte de epoca low-cost erau trenuri de noapte de oriunde până oriunde.
Apoi, 17 ore nici la noi nu merge vreun VD (poate la sezoniere, dar asta înseamnă 2 luni jumate pe an), că pe Fomi sunt doar cuşete.
Şi care-i problema că îl ia Gigel de la Timişoara? A, problema e că tu rămâi la Timişoara şi vii înapoi la Bucureşti cu ce îţi aduce alt Gigel. Şi uite cum în loc de 3 zile pleci doar 2 şi, pe criteriul ăsta ar trebui să ai 3 zile libere, pe când la 3 zile de plimbare ar trebui să ai mai multe după aia, din care una bagi somn şi restul faci alte afaceri mai mult sau mai puţin legale, după pricepere. Mai ales că Codul Muncii spune clar că nu poţi lucra mai mult de 48h pe săptămână şi 160h pe lună. Dar dacă pleci câte 3 zile de acasă, automat depăşeşti orele astea, ceea ce înseamnă fie ore suplimentare plătit (până într-o limită), fie zile libere în plus.
Dacă s-ar renunţa la sistemul ăsta şi s-ar preda/primi vagoanele în parcurs cum fac şefii de tren, s-ar face o economie măricică la buget... dar s-ar lăsa cu greve, din motivele enunţate mai sus.
Acum s-a revenit la situaţia anterioară... ne mai mirăm că bugetul prevede pierdere de peste 500 milioane de lei? Dar creşte câştigul mediu pe salariat (na, ore suplimentare mai multe) şi mai creşte şi numărul de personal (că la programul ăsta, ai nevoie de mai mulţi oameni).

Karpaty a scris:
Da a fost o perioada tot dictata de "desteptul" ......... ca au dat la Timisoara vagoanele cuseta din 1765/1766 si 1837/1838, pleca din Bucuresti cuseta la Timisoara cu 1695 in Timisoara conductorul preda vagonul la Timisoara si il prelua un Gigel care toata viata a facut doar geanta, acum s-a trezit intr-un vagon mai select cu oameni mai ok dar el asa a invatat sa arucne lenjeria claie peste gramada sa fie cocina de porci. Facea Timisoara-Iasi-Timisoara si apoi preda vagonul la conductorul de drept sa vina cu el asa cocina de porci 1696 la Bucuresti. Pai stai mai "desteptul" lui papuc de ce se mai numeste serviciul exploatare vagon de dormit si cuseta daca tu dai serviciul prin alte gari la toti Gigeii care habar nu au de ce inseamna aceasta functie.
Păi ce voiai să facă cu lenjeriile murdare? Să le împăturească frumos? Mai ales că la cuşetă călătorul e tratat ca un sclav, după ce că dă cât dă pe bilet, tot el trebuie să îşi facă patul, ba chiar unii însoţitori mai nesimţiţi îi cer şi lenjeria la coborâre.
E absolut ilogic că ai toate VD/Bc-urile la Bucureşti Giriviţa. Să le dea la Timişoara şi să fie deservite cu personal de acolo, fără să mai trebuiască rotite vagoanele pe la Bucureşti cu personal cu tot. Adică, pe înţelesul tău, tu să pleci la Bucureşti din Timişoara cu vagonul cu care ai venit dimineaţa, nu să pleci la Iaşi. La Iaşi să plece vagonul cu domiciliu la Timişoara şi însoţitor tot de acolo. Doar că după aia o să se plângă iar sindicatul că ăia de Timişoara vor avea Iaşiul şi Bucureştiul şi Griviţa nu va mai avea ,,trenuri adevărate" de 20 de ore pe cursă.

Pentru jegul din cabină se plăteşte o firmă de curăţenie sau vine femeia de serviciu din revizie, ce treabă are însoţitorul? Că cuşeta aia vine dimineaţa de la Iaşi şi stă în revizie până la 10 noaptea când pleacă la Bucureşti. Nu-i timp de dat cu mătura şi adunat lenjeriile folosite?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeSam 22 Feb 2020, 23:51

Debitezi tampenii si aberatii, chiar nu am ce sa stau la discuții cu un asa specimen.

Pentru mintea aia bolnavă afla ca pe Iași Timișoara si retur exista si vagon de dormit Dar evident ce sa stie unu ca tine care abereaza doar tampeniile debitate de mintea aia odihnita prea mult.

Si pentru ca tu sa mori de ciuda vagoanele de dormit si Cuseta aparțin strict de București cu personal de la serviciul special destinat sa le deservească, poate mori de ciuda si de inima rea!

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeDum 23 Feb 2020, 00:13

La Cuseta peste tot in lumea asta călătorul face patul ca nu plătește foarte mult pentru conditii ci chiar plătește mai nimic ca de regula la Cuseta vin toti cei cu gratuități care plătesc 40 de lei și pentru 40 de lei tu ai pretentii de hotel de 7 stele, nu vezi ca aberezi, ai ajuns sa debitezi toate tampeniile posibile si imposibile atat debiteaza capul tau.
Nicăieri la Cuseta nu găsești patul facut, singur faci patul si singur il strângi pentru ca nu sta nimeni sa strângă paturile la Cuseta, conductorul preda lenjeria murdara atat nu face si Nu strânge paturile "deșteptule" ca nu e femeie de curățenie.
La fiecare cap de traseu vine femeia de serviciu care face curat in tot trenul, da cu o matură și spală pe la wc, cam atat dar nu sta nimeni sa strângă paturile, călătorul strânge unde a dormit, aduce lenjeria de unde a luat o altfel nu primește biletul.
Nicăieri în lume la VD sau Bc nu se schimba personalul in traseu ca la clasa dar tu chiar debitezi doar tampenii de dragul de a mai posta ceva.
De fapt la tine e vorba de problemele tale ne rezolvate de traumele din copilărie și acum debitezi doar răzbunări nebune care te fac pe tine sa te liniștești dar nu e asta o soluție tu ai nevoie de ajutor din alte parti de la alte institutii!

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeDum 23 Feb 2020, 00:34

App comanda grivița este comanda ca toate din țară, deservesc anumite trenuri la vagon clasa, cei de la VD si Bc aparțin acelui serviciu special pentru vagoanele de dormit si cuseta dar nu au sediu in grivița. Degeaba esti in ministerul ala ca habar nu ai de cum merge un tren.
Comanda grivița a primit inapoi trenurile de Curtici Traianus si Ister asa cum era inainte si asa e normal sa ramana. Trenurile internaționale la grivița nu bătaia de joc cum ajunsese comanda grivița nr 1 din țară sa faca tramvaie de Pitești si Târgoviște, alea sa le faca Gigel si Ion de la Pitești și Târgoviște nu Grivița care e nr 1 si doar cu IR . Tot de la unu care nu a știut prea multe cum merge un tren a dat la aia in tara trenurile internaționale de vedeai nas prin Ister cu un costum de pe vremea lui Pazvante jegaros si tocit cu o șapcă turtită si jegoasa iar cei de la grivița făceau tramvaiele de Titu pline de tigani, bine ca s a revenit la normal .

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19521
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeDum 23 Feb 2020, 14:02

Deci e mai simplu să plimbi naşul de la Bucureşti decât să îi dai un costum nou ăluia de la Simeria/Timişoara/Arad/altundeva?!
Halal gândire, de asta merge prost calea ferată, că ăia ca tine formează jumătate din organigramă, inclusiv o parte din conducere. Oameni rămaşi în trecut şi fără nicio dorinţă de modernizare, că doar timpu' trece şi leafa merge, iar pierderea oricum o acoperă statul (şi chiar dacă nu o acoperă, salariile tot se plătesc, deci care-i problema?). Oare aşa face şi Astra cu cuşetele?
Nu e nimic logic din ce se întâmplă la CFR Călători - deservirea cuşetelor şi VD-urilor exlcusiv cu personal de la Bucureşti e o tâmpenie monumentală (oare OeBB are Nightjet-ul doar cu personal de la revizie Viena?), câtă vreme există şi alte revizii de vagoane în ţară care ar putea să preia vagoanele cu tot cu personal.
Pe vremea când mai circula cuşetă BDJ la Ister (ca şi aia de la Serdica - cât a apucat să circule), găseai patul făcut în ea, nu-ţi punea bulgarul lenjeria în braţe, eventual după ce stăteai juma' de oră la coadă pe hol ca să o primeşti. Şi tare îmi e că nici la unguri nu îţi faci singur patul (n-am mers cu cuşete MAV, poate ne spun colegii din Transilvania care le mai folosesc pe relaţia cu Budapesta).
Până atunci, eu nici de-al dracu' nu o să pun lenjeria în braţe vreunui conductor... sunt călător, nu cameristă pentru CFR Călători sau pentru alt OTF. N-are decât să urle cât vrea, să fie fericit că i-o las pe pat şi nu pe sub pat şi că nu-i las mizerie în cuşetă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19521
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeDum 23 Feb 2020, 14:03

Mare noroc aveţi voi că OUG 109/2011 nu permite implicarea ministerului în modul de funcţionare al societăţii... că altfel să vedeţi voi cum intra toată lumea pe program de 8 ore sau pe ture de 12/24, fără atâta plimbare cu zilele. Şi cum dacă cineva nu raporta corect lipsa de inventar, îl plătea. În 2 ani am fi adus CFR Călători pe profit.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeDum 23 Feb 2020, 14:58

Balmajeste ca e gratis, ce sa faci altceva in afara de a vorbii aiurea si prost.
Esti paralel cu realitatea, peste tot in lumea asta unde exista VD si BC cei ce deservesc aceste vagoane nu sunt amestecati cu aia de la geanta, cum sa poti debita asemenea tampenii, in toate tarile unde sunt vagoane de dormit conductorul merge cap coada indiferent ca face 8 ore sau face 18 ore, el e acolo de la inceputul cursei pana la final. Exixta un serviciu care deserveste vagoanele de dormit si cuseta plus restaurant care este separat de compania mare ce deserveste vagoanele clasa.
Tu ai probelemele tale extrem de grave care ar fi bine sa ti le rezolvi, debitezi niste aberatii care nu exista nicaieri in lumea asta. Peste tot in toate tarile se schimba nasii la vagoanele clasa dar la dormit nu se schimba nicaieri in lumea asta. Termina cu aberatiile, mergi unde trebuie si rezolva-ti problemele ne rezolvate din copilarie, traumele suferite care iti blocheaza mintea si gandirea, tu prin problemele tale te razbuni pe toata lumea si esti mai rau ca un dictator ca vrei tu sa faci cum iti bese tie mintea. In capul tau e doar o impresie ca tu detii adevarul absolut pentru orice, tu esti mai ceva ca Dumnezeu si le "stii" pe toate, te dai aici in spectacol ca e gratis si iti expui toate aberatiile.
Si la trenurile de noapte de la OBB personalul de la VD si BC merge de la Viena pana la capatul rutei unde merge vagonul, Brussel, Hamburg, Berlin, Milano, Venezia, Roma, etc.
Si da si la Astra doar mecanicul se schimba pe parcurs in rest personalul din vagoane merge cap coada, Bucuresti-Arad si retur !
Cine sta o jumatate de ora sa primeasca lenjerie la cuseta "desteptule" ? Dupa ce se strang biletele vin de regula 1-2 din fiecare cabina si ia pentru toata cabina, iar dimineata inainte sa coboare aduce lenjeria daca vrea sa primeasca biletul daca nu aduce lenjeria nu primeste biletul!
Nu esti camerista? Dar acasa cine iti face patul, ai slugi? Asta e nesimtirea obraznica care te caracterizeaza si tot de la problemele tale grave din copilarie ne rezolvate la timp toate se resfrang in comportamentul tau prin razbunarea fata de oameni, pentru ca ai grave probleme si lipsuri care te au marcat pe viata si nu mergi sa le rezolvi apare aceasta ura si respingere fata de oameni de razbunare.

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7623
Reputatie : 10728
Data de inscriere : 06/04/2012

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeDum 23 Feb 2020, 16:40

Deci... Dacă însoțitorul austriac face tot traseul așa să fie și la CFR Călători. Da' dacă austriacul face și patul, la noi să și-l facă, dom'le călătorul! Ce atâtea pretenții? Am înțeles corect?

Dacă însoțitorul nu poate fi deranjat să fac patul, îl poate face pentru cineva urcat în Blaj, de exemplu? Ca să nu fie deranjați cei urcați la Cluj sau înainte și care dorm.

Grivița e ceva revizie aparte? Au sânge albastru sau cum? Când cineva o arde cu "miticii" sau "la București" (înțelegeți voi sensul) nici nu-l mai ascult. Da' și tu insiști să le alimentezi antipatia față de Capitală, Karpaty.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitimeDum 23 Feb 2020, 17:09

La cuseta NU se fac paturile, calatorul cere lenjeria, face patul si o inapoiaza inainte sa coboare. Nu stiu ce e asa greu de inteles.
Cine vrea pat deja facut ca ii cad .... sa faca un pat merge la dormit, doar la vagonul de dormit paturile sunt deja facute. Parca sunteti turci si nu pricepeti, de zeci de ani de cand exista acest serveciu asa a fost mereu, vine acum Gigel si se da mare ca a descoperit el roata sau apa calda. Asa ceva .........
Si domnule Adirmvl nu ai inteles nimic, austriacul NU iti face nici un pat la cuseta.

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat




INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE
Sus 
Pagina 33 din 35Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: