Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12342
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16122
Data de inscriere : 05/10/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeVin 14 Iun 2019, 21:45

Pai daca unii nu cunosc realitatea din teren cum naiba sa meargă tara asta bine..De la Simeria la Ghioroc C4 e praf și pulbere e plin de restricții din gară in gara plus când a fost închis F1 Gurasada -Câmpuri se ieșea cu 5km/h peste diagonala cap Y cu un tren de marfă de 600 și 1800t o adevarata plăcere să îl ții la 4 km/h .Dacă vii dinspre Arad ai doua diagonale cu 10km/h la Bârzava și Zam cap Y și după ne mirăm că stau trenurile de marfă toată ziua că dimineața sunt închideri și după ora 12 incep călătoarele după iară închideri și după iară călătoare că operatorul doar nu ți-o dă drumul in fata la personal că sa treci prin abătute cu 10km/h..
Asta e realitatea ce e pe teren că acolo sus nu ajunge nimic..
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm

Numarul mesajelor : 5852
Reputatie : 9875
Data de inscriere : 08/09/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeDum 16 Iun 2019, 11:59

Defileul Crisului Repede primavara si vara



Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6539
Reputatie : 8674
Data de inscriere : 16/07/2014

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeVin 12 Iul 2019, 19:51

http://www.bihon.ro/circulatie-feroviara-blocata-intre-cluj-si-oradea-doua-persoane-si-au-pierdut-viata-dupa-ce-un-tren-a-lovit-un-autoturism/2285285
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 630
Varsta : 33
Localizare : Oradea
Reputatie : 3321
Data de inscriere : 14/10/2012

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeSam 13 Iul 2019, 18:34

A aparut filmarea cu momentul impactului, filmat cu camera de la bordul automotorului. Soferul autoturismului nu avea permis de conducere iar autovehiculul era radiat din circulatie. Atat soferul cat si pasagerul au murit pe loc.

Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad

Numarul mesajelor : 2206
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5993
Data de inscriere : 16/01/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeLun 15 Iul 2019, 13:35

Formidabil, aia chiar nu au vazut trenul? Nu se vede nici un obstacol care sa ascunda trenul si chiar daca ar fi fost, opriti fiind pe linia vecina tot ar fi putut sa il vada si sa opreasca.
Sus In jos
tcm

tcm

Numarul mesajelor : 528
Varsta : 24
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 2598
Data de inscriere : 27/06/2014

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeJoi 01 Aug 2019, 03:45

UItandu-ma pe Wikimapia , am descoperit o linie industriala care pleaca din gara Aghires spre Oradea , apoi se intoarce 180 de grade , catre Cluj. Stiti cumva ce se transporta (de) acolo si cam de cat timp este nefolosita linia? Am marcat traseul ei aproximativ pe Goolgle Maps , unde nu apare acea linie.
https://www.google.co.uk/maps/dir/46.8680684,23.2735931/46.8696279,23.2724315/46.8711525,23.27357/46.8706642,23.2782314/46.8676308,23.2866403/46.8665071,23.2936775/@46.8675539,23.2791076,1673m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e2?hl=ro
Sus In jos
https://www.facebook.com/
alex_trs



Numarul mesajelor : 29
Localizare : Oradea
Reputatie : 2569
Data de inscriere : 05/02/2013

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeVin 23 Aug 2019, 18:20

Hm. Gârbău va fi retrogradata la nivel de halta in linia curenta. Weekend-ul trecut, pe linia 2 abatuta (singura abatuta ramasa deschisa) erau vreo 6 vagoane platforma cu traverse noi de beton. Initial credeam ca vor fi folosite pentru reabilitarea liniei respective si ridicarea restrictiei de 5km/h, desi nu i-as fi vazut rostul. Azi insa, traversele erau descarcate, iar toate macazele din capul X erau fost scoase, ramanand doar firul curent. Semnalele din capul X nu mai sunt functionale, asa ca intrarile/iesirile se fac cu ordin de circulatie.

Acum stau si ma gandesc cum va afecta asta circulatia. Intre Mera si Aghires se circula la cale libera, si sunt ~16km. Sunt destul de sigur ca exista trenuri trasate imediat dupa un alt tren pe portiunea asta, si ca vor aparea intarzieri considerabile din cauza eliminarii acestui punct de sectionare.

De asememea, in Aghires s-au descarcat, la linia 8 abatuta, 4 vagoane cu traverse noi. Sunt curios la ce se vor folosi.

Si mai am o curiozitate. In ultimii ani, s-au reabilitat mai multe linii abatute din unele gari. Printre acestea, linia 4 din Bratca si 3 din Ciucea. 4-Bratca am vazut-o fiind folosita doar de cateva ori, iar acum e inchisa, iar schimbatorul din cap X - scos. Pe 3-Ciucea nu am vazut niciodata urme de circulatie, desi e deschisa. Care a fost scopul acestor reabilitari, daca liniile respective stau nefolosite?
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2566
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4771
Data de inscriere : 23/01/2014

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeDum 25 Aug 2019, 01:05

alex_trs a scris:


Acum stau si ma gandesc cum va afecta asta circulatia. Intre Mera si Aghires se circula la cale libera, si sunt ~16km. Sunt destul de sigur ca exista trenuri trasate imediat dupa un alt tren pe portiunea asta, si ca vor aparea intarzieri considerabile din cauza eliminarii acestui punct de sectionare.
Pai tocmai de asta e eliminata halta, ca numai incrucisa nimic...deci circulatia nu va fi afectata cu nimic...
Sus In jos
alex_trs



Numarul mesajelor : 29
Localizare : Oradea
Reputatie : 2569
Data de inscriere : 05/02/2013

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeDum 25 Aug 2019, 14:52

Desfiintarea statiei va insemna ca trenurile vor astepta in garile vecine mai mult eliberarea liniei (daca a mai fost deja expediat un tren in aceeasi directie), pentru ca se circula la cale libera (nu exista BLA). Sa luam de exemplu cazul trenului 3078, care asteapta in Aghires sa fie depasit de 1932, si mai apoi ca 1932 sa ajunga in statia urmatoare. Din moment ce distanta pana la statia urmatoare va creste, va creste si timpul de stationare.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2566
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4771
Data de inscriere : 23/01/2014

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeDum 25 Aug 2019, 18:21

3078 stationeaza in Aghires pana la 18:55, 1932 trece prin Garbau la 18:50 iar prin Mera la 18:57...Deci nu-s decat 4 minute in plus de stationare.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4650
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8179
Data de inscriere : 03/11/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeLun 02 Sept 2019, 16:20

S-ar putea ajunge la un accord intre CFR si MAV, pentru electrificarea, dublarea si echiparea cu BLA a intregii caii ferate de la Cluj-Napoca pana la Szajol  (nod feroviar din Ungaria, unde linia ce vine dinspre Cluj-Napoca se uneste cu linia ce vine dinspre Curtici) ?


Ar constitui o a doua legatura feroviara electrificata a Romaniei cu Ungaria (si implicit cu centru si vestul Europei)!


Pe teritoriul Ungariei, linia dintre Puspokladani- Kargac- Kisujzallas- Szajol este dublata si electrificata, dar linia dintre Episcopia Bihorului/Biharkeresztes- Puspokladany este linie simpla neelectrificata! (Conform hartilor de pe site-ul "Railways Through Europe").


Mai demult- prin 1998/1999- daca tin bine minte- era si un vagon direct Iasi- Budapesta, care circula pe aceasta linie!   Astazi poate ar fi util un vagon direct Iasi- Viena care sa circule prin Pascani- Suceava- Dej Calatori- Cluj Napoca- Oradea-Puspokladany si in Szolnok sa fie atasat la "Dacia".  In acest fel si locuitorii din zona Moldovei ar aveea o legatura feroviara directa spre centrul Europei.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16077
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19249
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeLun 02 Sept 2019, 18:37

CFR şi MAV au sisteme de semnalizare şi de protecţie diferite.
Dublarea liniei Cluj - Oradea înseamnă nişte lucrări de artă monumentale pe defileul Crişului, care probabil nu se vor face niciodată, zona aia va rămâne o gâtuire pentru totdeauna.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6539
Reputatie : 8674
Data de inscriere : 16/07/2014

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeLun 02 Sept 2019, 21:20

Sa fim seriosi cum MAV a trecut acum 100 de ani defileul acuma nu se poate face inca un fir?

De la Bratca la Bulz(statia Stina de Vale) era un drum de care numit drum judetean, erau locuri intre calea ferat si Crisul Repede unde abia incapea o masina. Au bagat umplutura in riu, s-au facut lucrari mari si acum drumul judetean are doua benzi si s-a facut si un pod nou pestre Crisul Repede in fata haltei Stina de Vale.Se pot vedea filmarile.

Adica prin China duc linia Chengdu-Lasa doar prin munti si noi ne uitam la sectorul halta Vadul Crisului-Stina de Vale?

Chiar si intre calea ferata si stinci mai este loc ici colo, apoi un tunel deja mi se pare ca e largit pentru dubla.
Vorba e ca dinozaurii nostrii nu vor sa dispara. Nu e greu de imaginat cum ar arata zona daca era la MAV.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16077
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19249
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeLun 02 Sept 2019, 21:43

MAV nu a mai făcut tuneluri de când cu Trianonul, că nici nu mai are pe unde... nici pe aici nu ar fi făcut, de altfel Ungaria nici liniile ei de câmpie nu şi le-a dublat pe toate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6539
Reputatie : 8674
Data de inscriere : 16/07/2014

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitimeLun 02 Sept 2019, 23:20

Nu a facut, nu si-a dublat, dar noi nici nu intretinem ce am luat de la ei.Scuze am uitat ca a fost deja centenar, deci ce s-a facut are peste 100 de ani.

Discutia era de ce nu s-ar putea dubla linia pe defileul Crisului Repede?
Sus In jos
Continut sponsorizat




M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 21 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
Sus 
Pagina 21 din 23Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: