Forumul pasionatilor de trenuri din România
Vrei să reacționezi la acest mesaj? Creați un cont în câteva clicuri sau conectați-vă pentru a continua.

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 55  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4972
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8711
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeSam 04 Ian 2020, 15:19

Este adevarat ca M700 nu a putut fi electrificata intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Mogosoaia datorita lipsei de gabarit pentru electrificare in locul unde M700 trece pe sub linia Ram. Pajura- HM Pajura- Chitila ?


Daca nu au putut electrifica M700 macar pana la Mogosoaia nu inteleg care a mai fost sensul sa electrifice M700 intre statia Bucuresti Nord si halta Depoul Bucuresti Triaj h.- oricum nu cred ca s-a circulat vreodata cu tractiune electrica pe M700 intre statia Bucuresti Nord si halta Depoul Bucuresti Triaj h. !
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15511
Localizare : Бухарест
Reputatie : 20052
Data de inscriere : 06/12/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeMier 15 Apr 2020, 14:19

Minunat acest lucru cu dublarea Mogosoaia-Balotesti, dar era si mai mununat sa se foloseasca de la pasajul peste centura a firului dublu, acolo sa se instaleze un schimbator de cale(macaz) pentru a se putea trece de pe firul simplu pe firul celalalt si invers depinde de sensul de circulatie iar firul simplu(vechi) Balotesti-Bucuresti Nord sa fie modernizat(schimbat) cu altul nou pentru a permite circulatia trenurilor cu 120 km/h

Pe 700 ar trebui ca de la noul mers sa apara trenurile Bucuresti-Urziceni-Galati, sa se anuleze definitiv cotetele 157x, din Bucuresti sa fie la 6, 12, 15, 18(19); prin Buzau sa ramana eventual cel de 8:25 care ar merge impins pe la 8:50. Si TFC ar putea sa revina pe 700 ruta directa si chiar cu 2-3 perechi, la 10 si la 17.
7001 ar fi bun sa reapara acest tren cu plecare din Bucuresti la 23:55 si sosirea in Galati la 5:00. Retur 7002 din Galati la 0:10 si sosirea in Bucuresti la 5:10.

_________________
595423M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Bdeem_8496_aM 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Bdeem_8496_aM 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4972
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8711
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeMier 15 Apr 2020, 17:14

Dumneavoastra spuneti sa fie montate doua macazuri, in zona podului peste raul Colentina (in zona unde soseaua de centura trece peste calea ferata de centura si peste M700- in zona "Pasajului Chitila"), macazuri care sa faca legatura intre M700 si calea ferata de centura, astfel incat dinspre Mogosoaia (de pe M700) sa se poata trece pe calea ferata de centura, spre Ram. Post Colentina!

Ideea este una buna, dar mai apoi, de la Ram. Post Colentina, in configuratia actuala a liniilor, nu s-ar putea ajunge la Bucuresti-Nord, deoarece linia care dupa Ram. Post Colentina (linia care se ramifica de acolo) si care descrie o curba destul de larga, trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h. (unde se uneste cu linia care vine dinspre Ram. Post Giulesti) si trecea prin fostele grupe de triere A1 si B1 ale triajului Bucuresti!

Sau ar mai fi o varianta: la sud de halta Depoul bucuresti Triaj h. sa mai fie montate doua macazuri, care sa faca legatura intre linia de racord care vine dinspre Ram. Post Colentina si firul 3 Chitila.

Cat priveste reintroducerea unor trenuri de calatori IR Bucuresti- Galati pe M700 (via Urziceni) , trenuri care sa fie compuse din vagoane si locomotive, ideea este una buna, dar ar fi necesara schimbarea locomotivei in Faurei (operatiune care nu ar dura mai mult de 15 minute).


Insa cea mai grava problema a M700 este pe tronsonul Urziceni- Faurei, unde este necesar un RK serios la linie (ca sa se poata circula cu 100 sau 120 km/h, mai ales ca pe acolo linia este aproape perfect dreapta) si repunerea in functiune a BLA-ului!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009

Numarul mesajelor : 5292
Localizare : Braila
Reputatie : 9567
Data de inscriere : 09/07/2009

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeMier 15 Apr 2020, 17:37

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Raspun10

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Raspun11

La ce modificari de mers in folosul calatorilor acestei sectii te astepti sa faca cei care raspund astfel... Nu le pasa de nimeni si de nimic, totul e programat sa se distruga.
Au preferat sa anuleze trenul de seara 1774 via Urziceni in loc sa gaseasca solutia prin care sa fie adus la Bucuresti inainte de ora 23:00. Astia sunt profesionistii de la mersul trenurilor... care au dus de rapa CFR Calatori in ultimii ani prin mersul facut aiurea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16667
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20037
Data de inscriere : 17/08/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeMier 15 Apr 2020, 18:17

Păi la 21:44 prinzi şi metrou şi STB şi 1821, ba chiar şi 1695.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
seby1998



Numarul mesajelor : 89
Varsta : 22
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 3427
Data de inscriere : 01/07/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: M 700: Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeMier 15 Apr 2020, 18:20

Mai studiaza mersul trenurilor doctore ca iti da eroare la 1695.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6936
Reputatie : 9269
Data de inscriere : 16/07/2014

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeMier 15 Apr 2020, 20:06

1695 e la 21.20.

Vad ca la cfrcalatori e dat 1695 dar si 016950.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6354
Reputatie : 10185
Data de inscriere : 08/01/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 16 Apr 2020, 01:01

016950 deoarece are grupa de vagoane în direcția Arad, ce ajung cu 2603.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6354
Reputatie : 10185
Data de inscriere : 08/01/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 16 Apr 2020, 02:40

ldh80 a scris:
 Dumneavoastra spuneti sa fie montate doua macazuri, in zona podului peste raul Colentina (in zona unde soseaua de centura trece peste calea ferata de centura si peste M700- in zona "Pasajului Chitila"), macazuri care sa faca legatura intre M700 si calea ferata de centura, astfel incat dinspre Mogosoaia (de pe M700) sa se poata trece pe calea ferata de centura, spre Ram. Post Colentina!

 Ideea este una buna, dar mai apoi, de la Ram. Post Colentina, in configuratia actuala a liniilor, nu s-ar putea ajunge la Bucuresti-Nord, deoarece linia care dupa Ram. Post Colentina (linia care se ramifica de acolo) si care descrie o curba destul de larga, trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h. (unde se uneste cu linia care vine dinspre Ram. Post Giulesti) si trecea prin fostele grupe de triere A1 si B1 ale triajului Bucuresti!

 Sau ar mai fi o varianta: la sud de halta Depoul bucuresti Triaj h. sa mai fie montate doua macazuri, care sa faca legatura intre linia de racord care vine dinspre Ram. Post Colentina si firul 3 Chitila.

 Cat priveste reintroducerea unor trenuri de calatori IR Bucuresti- Galati pe M700 (via Urziceni) , trenuri care sa fie compuse din vagoane si locomotive, ideea este una buna, dar ar fi necesara schimbarea locomotivei in Faurei (operatiune care nu ar dura mai mult de 15 minute).


 Insa cea mai grava problema a M700 este pe tronsonul Urziceni- Faurei, unde este necesar un RK serios la linie (ca sa se poata circula cu 100 sau 120 km/h, mai ales ca pe acolo linia este aproape perfect dreapta) si repunerea in functiune a BLA-ului!
La ce îți trebuie măi omule atâtea macazuri când pentru traseul vechi unul singur ar fi suficient. La câte trenuri se perindă în prezent și se vor perinda în viitor odată cu deschiderea liniei spre aeroport de la macazul propus de userul karpaty și până la București Nord un tren fără opriri ar parcurge distanța în 10 - 12 minute, și unde mai pui că ai și stația Pajura Hm ca punct pentru încrucișare trenuri. Ori tu trăiești cu impresia că vor face ăștia pe 700 trafic de trenuri călătoare ca pe București - Ploiești? Falsă impresie îți mai faci.
La Făurei ce rost are să mai schimbi locomotiva? Nici măcar nu ai habarn care și cum sunt prestațiile, cine duce trenul de la A la B, risipă locomotive, risipă mecanici, n-ai dormitor la Făurei și atunci trebuie făcut mersul trenurilor ceva de genul vine trenul de la București dai GM-ul împrejur și îl pui pe trenul venit de la Galați, și invers vine electrica de la Galați o dai împrejur și o pui pe trenul venit de la București. Ori miramaș să se puie conducerea SNTFC de acord cu așa ceva ! Ce rost au toate aceste manevre, 15 minute pierdute, în loc să scurtezi timpul de mers tu mai rău il prelungești !
Unde arde atâta motorină pe sub catenară, vezi trenurile București - Medgidia - (Tulcea), (Timișoara) - Ilia - Războieni - (Târgu Mureș) mai contează Făurei - Galați?
Contează să fie trenuri nu să schimbe locomotive.

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6354
Reputatie : 10185
Data de inscriere : 08/01/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 16 Apr 2020, 03:00

ldh80 a scris:
Este adevarat ca M700 nu a putut fi electrificata intre halta Depoul Bucuresti Triaj h. si statia Mogosoaia datorita lipsei de gabarit pentru electrificare in locul unde M700 trece pe sub linia Ram. Pajura- HM Pajura- Chitila ?

Tu după tine așa ce zici e sau nu lipsă gabarit? Logic că e lipsă gabarit. Ar însemna ca la trecerea prin tunel a locomotivei electrice să culce de tot pantograful. Și nici așa nu cred să aibe loc. Poate greșesc eu, dar nu cred. Există atâtea filmări în care se vede ce distanță mică este între plafonul tunelului și locomotivă/vagoane.


 Daca nu au putut electrifica M700 macar pana la Mogosoaia nu inteleg care a mai fost sensul sa electrifice M700 intre statia Bucuresti Nord si halta Depoul Bucuresti Triaj h.- oricum nu cred ca s-a circulat vreodata cu tractiune electrica pe M700 intre statia Bucuresti Nord si halta Depoul Bucuresti Triaj h. !
Nu nu s-a circulat. Logic că nu. În vremuri ceausiste s-a dorit electrificare dar s-au stompat fondurile. Spre finalul anilor '80 mergeau la plata datoriei externe cât și la finalizarea construcțiilor megalomanice făcute la cererea dictatorului. S-a dorit și electrificarea secției  Chitila - Pitești - Craiova, București - Oltenița, s-au dorit multe doar că au rămas la stadiul de dorințe nefinalizate..
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4972
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8711
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 16 Apr 2020, 12:01

"La ce îți trebuie măi omule atâtea macazuri când pentru traseul vechi unul singur ar fi suficient!"

La care "traseu vechi" mai exact va referiti ?!

Cel mai bun ar fi de facut o schema cu toata configuratia liniilor din zona Mogosoaia/Chitila/Chiajna/Bucuresti Triaj, asa cum era in 1990, ca sa vedem exact unde ar trebui montate aceste macazuri noi!


Iar intre Faurei si Galati, daca tot este electrificata linia, evident ca daca ar fi trenuri compuse din vagoane si locomotive intre Bucuresti si Galati, via Urziceni, acestea sa circule cu tractiune electrica de la Faurei la Galati, ca sa nu se faca risipa aiurea de motorina (sa plimbi locomotiva diesel de la Faurei la Galati)! Eventual la Faurei CFR-Calatori isi poate amenaja o remiza de locomotive si un dormitor pentru personalul de tractiune!
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6354
Reputatie : 10185
Data de inscriere : 08/01/2011

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 16 Apr 2020, 12:35

Sorry, traseul direct trebuia să specific, cel pe unde se circulă dintotdeauna.
Schema configurațiilor liniilor din Complexul București trebuie să fie postate pe undeva. Sapă pe railnet sau pe metrouusor.
Hai să fac și umpic de grădiniță cu tine.
De la Mogoșoaia spre Complexul București vin două linii, la un moment dat se despart, una o ia spre București Nord (cea folosită de călătoare), cealaltă linie intră în Complexul București și de acolo se ramifică spre depou, spre triaj, spre Rudeni de iese în M900. Acolo unde se despart liniile (după podul de la Mogoșoaia) ar trebui amplasat un macaz dacă tot fac fir dublu până la Balotești dar miramaș să facă ei lucruri cu cap...
http://fostulbucuresti.github.io/#18/44.50005/25.99825/!a3

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Ps0jaBg
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6936
Reputatie : 9269
Data de inscriere : 16/07/2014

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 16 Apr 2020, 13:11

In urma cu ani de zile intrarea aia pe sub linia 300 era plina de apa, desi avea semnale TMV.

Eu zic ca discutia asta despre complexul Bucuresti trebuie extinsa si discutata separat. parca a si fost undeva. Sau era despre statia Pajura care pe o linie e pajura si pe alta Bucuresti triaj sau cum era?

Plus ca linia 700 trece pe sub o linie care pleaca din Pajura spre Chitila. Dar de ce peste 700? motive sa nu incurce fluxurile?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4972
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8711
Data de inscriere : 03/11/2010

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 16 Apr 2020, 13:45

Vitosa a scris:
Sorry, traseul direct trebuia să specific, cel pe unde se circulă dintotdeauna.
Schema configurațiilor liniilor din Complexul București trebuie să fie postate pe undeva. Sapă pe railnet sau pe metrouusor.
Hai să fac și umpic de grădiniță cu tine.
De la Mogoșoaia spre Complexul București vin două linii, la un moment dat se despart, una o ia spre București Nord (cea folosită de călătoare), cealaltă linie intră în Complexul București și de acolo se ramifică spre depou, spre triaj, spre Rudeni de iese în M900. Acolo unde se despart liniile (după podul de la Mogoșoaia) ar trebui amplasat un macaz dacă tot fac fir dublu până la Balotești dar miramaș să facă ei lucruri cu cap...
http://fostulbucuresti.github.io/#18/44.50005/25.99825/!a3


Nu prea vad rostul sa fie montat un macaz (de fapt ar trebui doua) in zona unde M700 si calea ferata de centura trec podul peste raul Colentina si trec pe sub "pasajul Chitila" (soseaua de centura)!

Trecerea de pe M700 (dinspre HM Balotesti) pe calea ferata de centura (spre Ram. Post Colentina) se poate face prin macazurile de la iesirea din statia Mogosoaia!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6936
Reputatie : 9269
Data de inscriere : 16/07/2014

M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 16 Apr 2020, 14:09

Eu cred ca se refera la faptul ca din Mogosoaia spre Bucuresti Nord linia ,,iasa" dubla dar de fapt un fir intra spre complex.

nu este nicaieri postat planul liniei spre aeroport?
Sus In jos
Continut sponsorizat




M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)   M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2)
Sus 
Pagina 49 din 55Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 55  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 700-
Mergi direct la: