Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Linia de centura a Bucurestiului

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 27, 28, 29
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad

Numarul mesajelor : 2206
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 16/01/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeVin 12 Iul 2019, 12:59

Asa ar trebui sa fie, trenurile de marfa in tranzit sa evite trecerea prin Bucuresti. Reducerea numarului de trenuri serveste fluidizarii traficului rutier pe soseaua Petricani dar contribuie si la scaderea uzurii podului Constanta ce urmeaza sa intre in reparatii. Avind in vedere ca lucrarile se vor face - probabil - sub circulatie, va fi cu atit mai simplu cu cit vor fi mai putine convoaie.

In legatura cu lucrarile prezentate mai sus, am trecut acum o saptamina pe Sos. Chitilei si din viteza am reusit sa vad ca se montase si se aliniase sina. Lucrarile par terminate.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4652
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8182
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeVin 12 Iul 2019, 13:31

La intersectia Soseaua Petricani- M800 Solutia ideala este un pasaj rutier denivelat peste calea ferata!


De asemenea, pasaje rutiere denivelate peste M800, in interiorul Bucurestiului, ar mai trebui realizate si in urmatoarele puncte:


-Soseaua Nordului- Strada Elena Vacarescu (in acest fel s-ar uni aceste doua strazi si s-ar creea o alternativa de circulatie la Soseaua Kiseleff)

-Strada Avionului- Drum Nisipoasa. Strada Avionului ar trebui indreptata, largita si prelungita spre nord printr-un pasaj peste calea ferata si unita cu Drum Nisipoasa, lucru care ar usura mult accesul spre cartierul ANL Henri Coanda.

-Eventual pe Soseaua Andronache.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16078
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19251
Data de inscriere : 17/08/2011

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeVin 12 Iul 2019, 19:00

E o investiţie inutilă bucata aia de Centură. Avem o linie modernizată, care, la urma urmei, a fost făcută pentru marfă, nu ca să plimbe CFR Călători 2 trenuri cu 160 km/h. Iar Comisia Europeană vrea să vadă linia folosită, că dacă vine altul ca răposatul P.F., riscăm să ne ceară banii înapoi dacă vede ăla marfarele pe Centură.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16078
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19251
Data de inscriere : 17/08/2011

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeVin 12 Iul 2019, 19:01

ldh80 a scris:
-Eventual pe Soseaua Andronache.
Acea zonă ţine de Voluntari. Ca şi cea din Pipera, de altfel.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4652
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8182
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeVin 12 Iul 2019, 19:44

Intreaga cale ferata de centura a Bucurestiului ( Mogosoaia- Otopeni- Voluntari- Ram. Voluntari- Ram. Fabrica de paine Loulis- Ram. 1 Titan- Titan Grupa Marfuri- Ram. Abator- Popesti Leordeni- Berceni- Jilava- Ram. 1 Jilava- Ram. Magurele- Varteju- Bucuresti Vest- Chiajna- Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia) ar trebui reconstruita pentru VS de 100 sau 120 km/h, dublata (singura portiune unde nu este spatiul in teren pentru dublare ar fi intre Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Mogosoaia), electrificata si echipata cu BLA, pentru a servi in mod optim urmatoarelor scopuri:


-Tranzitul trenurilor de marfa (pentru acestea o VS de 100 km/h este suficienta)


-Circulatia unor trenuri suburbane compuse din rame electrice (eventual cu material rulant care sa apartina de STB) care sa usureze accesul calatorilor din localitatile situate in imediata vecinatate a caii ferate de centura dinspre si spre statia Bucuresti Nord



Primaria Capitalei ar trebui sa faca demersurile necesare la CFR-SA-Infrastructura pentru modernizarea caii ferate de centura.


In alte capitale europene trenurile suburbane sunt bine utilizate, iar Bucurestiul poate aveea si el astfel de trenuri suburbane.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4652
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8182
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeVin 12 Iul 2019, 19:51

Dr2005 a scris:
ldh80 a scris:
-Eventual pe Soseaua Andronache.
Acea zonă ţine de Voluntari. Ca şi cea din Pipera, de altfel.


In zona de nord, limita administrativa intre Municipiul Bucuresti si "orasul" Voluntari o reprezinta chiar M800, incepand de la pasajul cu Soseaua Pipera, spre est.


Asadar un eventual pasaj rutier peste M800 in zona Strada Avionului- Drum Nisipoasa ar fi in interiorul municipiului Bucuresti!


Celelalte doua pasaje rutiere propuse- cu Soseaua Petricani si cu Soseaua Andronache- ar fi intradevar la limita dintre municipiul Bucuresti si "orasul" Voluntari!

Dar, tinand cont de cine conduce PMB respectiv primaria Voluntari, cred ca cele doua primarii ar gasi un numitor comun pentru constructia acestor pasaje rutiere peste M800!
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad

Numarul mesajelor : 2206
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 16/01/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeLun 15 Iul 2019, 13:28

Dr2005 a scris:
E o investiţie inutilă bucata aia de Centură. Avem o linie modernizată, care, la urma urmei, a fost făcută pentru marfă, nu ca să plimbe CFR Călători 2 trenuri cu 160 km/h. Iar Comisia Europeană vrea să vadă linia folosită, că dacă vine altul ca răposatul P.F., riscăm să ne ceară banii înapoi dacă vede ăla marfarele pe Centură.

Comisia europeana mai bine sa isi vada de imbecilii ei ca noi ii avem pe ai nostri. Daca ar fi dupa ai lor (si o mare parte din ai nostri) am ramine cu "coridoarele" si atit.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4652
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8182
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeMar 16 Iul 2019, 08:40

Nu cred ca are treaba Comisia Europeana pe unde decide CFR-SA sa dirijeze trenurile de Marfa!

Este o decizie strict a CFR-SA- mai precis a celor de la coordonarea si planificarea traficului (nu stiu cum se numeste acum acest serviciu din cadrul CFR-SA) si a operatorilor RC (de la regulatoarele de circulatie).
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad

Numarul mesajelor : 2206
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 16/01/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeJoi 12 Sept 2019, 15:43

ldh80 a scris:
Cateva fotografii cu lucrarile in derulare de pe portiunea Ram. Post Rudeni- Ram. Post Colentina- Statia Mogosoaia a caii ferate de centura, ....
Lucrarile , conform celor mentionate de dumnealui, urmeaza a fi finalizate in septembrie.

Mai stiti ceva de aceste lucrari? Mai dureaza, s-au finalizat? Ultima oara cind am trecut prin apropiere (in iulie) pareau terminate. Nu am mai gasit pe internet nici un reportaj.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009

Numarul mesajelor : 5172
Localizare : Braila
Reputatie : 9246
Data de inscriere : 09/07/2009

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeJoi 12 Sept 2019, 17:59

Sunt finalizate, s-a montat si catenara.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4652
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8182
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeVin 13 Sept 2019, 13:42

A fost repus in functiune sau se va repune in functiune si sistemul BLA dintre Statia Mogosoaia- Ram. Post Colentina- Ram. Post Rudeni ?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad

Numarul mesajelor : 2206
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 16/01/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeLun 23 Dec 2019, 11:43

E posibil; am fost ieri sa vad daca s-a circulat pe aceasta portiune refacuta si am facut niste fotografii. Sina e ruginita si nu pare sa fi fost circulata dar am remarcat ca au sapat recent un sant, probabil pentru cablurile de semnalizare:

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 20191210

Atit cit am putut vedea din apropierea podului Chitila, au fost facute lucrari si la sistemul de electrificare. Au mutat doi stilpi intr-o configuratie atipica, mai sus pe malurile debleului:

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 20191211

Probabil mutarea lor s-a facut din cauza solului instabil sau ca sa faca loc pentru santurile de drenaj.



Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4652
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8182
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeLun 23 Dec 2019, 12:37

Mai exact unde este situat macazul din prima fotografie si ce linie se ramifica din el ? Este situat cumva la Ram. Post Colentina ?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad

Numarul mesajelor : 2206
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5994
Data de inscriere : 16/01/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeLun 23 Dec 2019, 16:47

Aici e:

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Macaz10


Presupun ca acolo e Ramificatia Post Colentina iar firul acela paraginit ce se desprinde din macaz merge spre Halta Depoul Bucuresti Triaj.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4652
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 8182
Data de inscriere : 03/11/2010

Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitimeSam 04 Ian 2020, 15:02

"Firul acela paraginit" (care se desprinde din macazul din fotografie) trece si el pe sub M300/M500/L1000, dupa care face o curba larga spre stanga, se uneste cu o linie care vine dinspre Ram. Post Giulesti, trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h., traverseza la nivel strada Teodor Neagoe, apoi se uneste cu firul care vine dinspre statia Chitila (vechea linie care asigura legatura dintre statia Chitila si fostele grupe de triere A1 si B1 "Triajul vechi"), dupa care trece (sau trecea) prin fostele grupe de triere A1 si B1, dupa care trecea pe sub podul pe care trece linia Ram. Pajura- Bucurestii Noi, apoi trecea pe langa halta Carpati h. si in final se unea cu firul 3 Chitila la Ram. Bucuresti Nord Post 5.


Rolul acestui "fir paraginit" era acela de a permite accesul dinspre M700 (via statia Mogosoaia, via centura) spre fostele grupe de triere A1 si B1.


Pentru sporirea capacitatii M700 si sa-i spunem "dublarea" M700 intre Bucuresti Nord si Mogosoaia, s-ar putea utiliza firul 3 Chitila, acest "fir paraginit" (care evident ar trebui si el reconstruit) si partial centura (intre Ram. Post Colentina- statia Mogosoaia), prin:

-Montarea unui macaz simplu pe firul 3 Chitila si a semnalelor corespunzatoare de ramificatie, imediat dupa trecerea de halta Depoul Bucuresti Triaj h, in sensul spre statia Chitila (acest lucru ar presupune si modificarea instalatiei CE a HM Pajura);

-Montarea unui TDJ (sau unei traversari simple) pe firul care trece pe la sud de halta Depoul Bucuresti Triaj h. si merge spre statia Chitila;

-Montarea unui macaz simplu pe firul care merge spre Ram. Post Colentina.

Ideea ar fi de realizat legatura intre firul 3 Chitila (3K Bucuresti Nord- Chitila) si acest "fir paraginit" care se desprinde de la Ram. Post Colentina.
Sus In jos
Continut sponsorizat




Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului   Linia de centura a Bucurestiului - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Linia de centura a Bucurestiului
Sus 
Pagina 29 din 29Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 27, 28, 29

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-
Mergi direct la: