Forumul pasionatilor de trenuri din România
Vrei să reacționezi la acest mesaj? Creați un cont în câteva clicuri sau conectați-vă pentru a continua.

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 33 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15511
Localizare : Бухарест
Reputatie : 20051
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeSam 25 Apr 2015, 14:00

....

_________________
595423Revista presei  Bdeem_8496_aRevista presei  Bdeem_8496_aRevista presei  Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL

Numarul mesajelor : 7800
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11631
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeSam 25 Apr 2015, 16:02

Deci în esență dacă CFR pleacă de pe o secție unde nu sunt călători sau nu e profit, e scandal cât casa. Dacă RT pleacă de pe același pachet e ok. Laughing
Hai că le-am acordat prea multă importanta operatorilor de autoutilitare feroviare pentru ridicat gunoiul. Le doresc o călătorie cât mai rapidă către Oțelăria Electrică numărul 2 din Hunedoara. Și dacă tot merg acolo pot să ia liniștiți și malaxele CFR, poate obțin un preț mai bun pe fierul vechi.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7763
Reputatie : 10993
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeSam 25 Apr 2015, 16:37

E scandal cat casa ca CFR opereaza cu material rulant energofag (DA/EA cu doua vagoane). Sau cu material rulant extrem de eficient din punctul asta de vedere dar exacrabile in privinta confortului (malaxe). Daca s-ar fi invartit si CFR-ul bine sa cumpere AMX-uri sau DH2-uri alta ar fi fost viata. Pe cand asa...

Stiu ca pe 201 tineau trenuri pentru Babeni-Alunu si am vazut cu ochii mei de ce nu mai au trenuri pe acolo. Ideea era ca nu doar aspectul demografic tine o linie in viata cand vine vorba de traficul de calatori.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator

Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 25
Reputatie : 5415
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeSam 25 Apr 2015, 16:44

Adirmvl a scris:
E scandal cat casa ca CFR opereaza cu material rulant energofag (DA/EA cu doua vagoane). Sau cu material rulant extrem de eficient din punctul asta de vedere dar exacrabile in privinta confortului (malaxe). Daca s-ar fi invartit si CFR-ul bine sa cumpere AMX-uri sau DH2-uri alta ar fi fost viata. Pe cand asa...

Stiu ca pe 201 tineau trenuri pentru Babeni-Alunu si am vazut cu ochii mei de ce nu mai au trenuri pe acolo. Ideea era ca nu doar aspectul demografic tine o linie in viata cand vine vorba de traficul de calatori.

DH2 niciodată, pentru drum de peste o oră sunt pur și simplu cumplite, și fără AC, cu gemulețele alea minuscule te coci în respectivul tren.
Ar fi putut să cumpere, pentru rutele cu trafic redus, AM-uri pe 2 osii cum au maghiarii. Nu cred că și-ar fi permis material rulant modern nemțesc sau franțuzesc. Și șobolanii desiro sunt foarte ok, dar pe ăia i-au căsăpit la IR-uri de 300 de km.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL

Numarul mesajelor : 7800
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11631
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeSam 25 Apr 2015, 16:57

Dacă într o malaxa 77 bagă scaune ca-n AMX e pur și simplu la fel. Ba chiar e mai bun motoru-n Malaxă.
Toate la reciclat. 3 păstrate pentru muzeu și excursii turistice. Restu rulouri de tablă făcute șau țaglă.
O eroice operator își poate recupera investiția dacă dorește. Dar de ce? Dă-i dracu că merge și așa.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7763
Reputatie : 10993
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeSam 25 Apr 2015, 17:11

Nu ar fi acelasi lucru, DUAL.

Uite doua poze de pe site-ul Doctorului. Diferenta e cam mare intre boghiu si osie...

AMX

http://transport-in-comun.ro/trenuri/automotoare/diesel/x4500/XBD4515-Tarnaveni-004.jpg

Malaxa

http://transport-in-comun.ro/trenuri/automotoare/diesel/seria77/77-0901-7-R7103(PlS-Urziceni)-PlS-006.jpg

Plus ca am mers cu AMX-uri si cu malaxe. Si nu doar singur. Spre exemplu, pentru Timisoara-Oravita, prietena a fost multumita de timpii si conditiile oferite pentru tariful perceput.

Nici eu nu sint multumit de ei, dar cum statul e un prost administrator, se pare ca astia sint mai ok ca CFR-ul in anumite sensuri.

In schimb, ce ma enerveaza la burtosii din conducerea CFR e ca-i percep pe privati ca fiind concurenta, nu transportul auto. Altfel o ard pe site cu transportul ecologic si cu flatulente de genul asta. Nu zic, e bine ca Dacosul are cateva sute de angajati in Valcea, dar intre tren si autocar, sau chiar masina, in conditii normale io zic ca 70-80% din oameni ar prefera trenul.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL

Numarul mesajelor : 7800
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11631
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeSam 25 Apr 2015, 18:54

Clasa 78.am tastat greșit. 77 is echivalentul vagoanelor G.
Malaxa 78 cu scaune de Regiotrans e mai confortabila decât cotețul AMX fabricat la 30 de ani după. Oricum nu facem bucătărie. Exista o oală mare și încăpătoare la Hunedoara pentru toate.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7763
Reputatie : 10993
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeSam 25 Apr 2015, 18:59

Pai si daca zici de 78, tot e o problema. Ca 78-urile au cam fost topite, dar 77-urile au fost pastrate. E drept, au fost facute 100 de bucati de 77, iar de 78, daca nu ma insel, au ramas 20-30 dupa '89.

Si mie mi-a placut 78-ul cu care am fost la Tulcea, da' daca stabii au zis ca nu sint bune, acum mai sint doar cateva de serviciu...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16662
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20031
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeSam 25 Apr 2015, 20:44

78-urile modernizate la MARUB cam vibrau. Primele făcute la Reloc au ieşit super OK, în schimb când s-a trecut la RG, Reloc şi-a băgat picioru', toate au probleme în termen de garanţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alexmorph3us



Numarul mesajelor : 404
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4088
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeLun 27 Apr 2015, 16:47

http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/comunicate-de-presa/cfr-calatori-introduce-trenurile-tineretului-pentru-minivacanta-de-1-mai
Sus In jos
TonyCFR

TonyCFR

Numarul mesajelor : 419
Varsta : 20
Localizare : Alba Iulia
Reputatie : 2468
Data de inscriere : 25/02/2015

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeLun 27 Apr 2015, 19:31

Interesant aia, AlexMorph3us!
Sus In jos
gabrielcr

gabrielcr

Numarul mesajelor : 160
Varsta : 41
Localizare : Craiova
Reputatie : 2756
Data de inscriere : 01/07/2013

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeLun 27 Apr 2015, 22:07

A deraiat un tren pe M200 intre Brasov si Podu Olt? Asa am auzit astazi in tren si datorita acestui fapt IR 1622 era intarziat 40 de minute, iar alte trenuri intarziate si mai mult...
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas

Numarul mesajelor : 1217
Varsta : 24
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 4219
Data de inscriere : 21/07/2012

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeLun 27 Apr 2015, 22:37

1622 a avut astazi maxim 15 min in Ilia. A sosit in bucale nord timpuriu la 20:54 Pe sectiunea Brasov-Podu Olt a avut max 11 min in Ucea
Sus In jos
gabrielcr

gabrielcr

Numarul mesajelor : 160
Varsta : 41
Localizare : Craiova
Reputatie : 2756
Data de inscriere : 01/07/2013

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeLun 27 Apr 2015, 22:40

lapsanszkitamas a scris:
1622 a avut astazi maxim 15 min in Ilia. A sosit in bucale nord timpuriu la 20:54 Pe sectiunea Brasov-Podu Olt a avut max 11 min in Ucea

am gresit eu numarul Sad. 1621 a avut 90 de minute in Podu Olt. 1622 a avut 15 minute la Sibiu.

1725 nu a avut automotorul de la Brasov.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12864
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16843
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitimeMar 28 Apr 2015, 17:11

1621 a stationat la Bradet 80 de minute
Sus In jos
Continut sponsorizat




Revista presei  Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 1 din 66Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 33 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: