Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 INFORMATII GENERALE

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Mihai PH



Numarul mesajelor : 6
Reputatie : 1962
Data de inscriere : 25/11/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeSam 09 Ian 2016, 12:05

Karpaty a scris:
20-54/55 sunt foarte bune pentru Regio.

In vara grupa de Brasov a lui IR 1741 era facuta cu 20-54/55. Dupa 2 calatorii consecutive cu tipul asta de vagoane m-am gandit serios sa ma reorientez catre microbuze.
Efectiv nu puteai respira in vagoanele alea, daca afara erau 35 grade in ele cred ca se ajunsese la 50.
Parerea mea e ca ar trebui eliminate aceste vagoane, nu au ce cauta indiferent de rangul trenului.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9497
Data de inscriere : 09/10/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeSam 09 Ian 2016, 12:32

Niciun tren IR de pe Buc-Brasov nu a avut grupa de Brasov formata din vagoane 20-54/55 exceptie un singur vagon 20-55 care a fost suplimentar vreo 3 duminici pe IR 1622 si trimis inapoi la Brasov lunea cu IR 1621.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7623
Reputatie : 10728
Data de inscriere : 06/04/2012

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeSam 09 Ian 2016, 13:32

Daca ar fi fost intretinute bine si nu ar fi fost puse pe R-uri (la fel si 21-80) ar fi mers foarte bine in compunerea trenurilor de noapte. Nu, nu au prize, dar sint confortabile si noaptea nici vara n-ai nevoie de AC. In cel mai rau caz deschizi niste geamuri pe coridor si usa de la compartiment. Da' nu, CFR-ul a zis ca e mai bine sa bage noaptea mizeriile de 20-49(.2), la care nici nu merg prizele, cel putin nu la cele din care sint formate fomile.

PS: Aceeasi soarta ar fi avut-o si 20-76-urile, spre exemplu, daca ar fi fost puse pe R-uri si ferestrele ar fi fost reparate de un nea Fane cu un surub.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeSam 09 Ian 2016, 14:39

21-80 merg modernizate in 21-70 dar sa le puna si prize.

20-54/55 sunt minunate pentru Regio de mediu si lung parcurs, inca avem Regio care ating 200 km, pe alea sunt minunate.

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 2237
Varsta : 28
Reputatie : 5312
Data de inscriere : 18/11/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 12:29

Deci din 2017 singura semipereche Regio Botosani-Suceava de dimineata nu v-a mai fi din Malaxa 900. Vor baga LDH si vagon. Cool
Noroc de celalalte Regio ca sunt facute din trenurile IR de Bucuresti si Timisoara.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm

Numarul mesajelor : 5859
Reputatie : 9954
Data de inscriere : 08/09/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 21:29

Sau vor face linia Verești - Botoșani neinteroperabilă și vor putea circula în continuare Malaxe 900.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 21:30

@Andrey_tm a scris:
Sau vor face linia Verești - Botoșani neinteroperabilă și vor putea circula în continuare Malaxe 900.

Sau poate NU!

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19521
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 21:44

Eşti tu sigur?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6665
Reputatie : 8872
Data de inscriere : 16/07/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 21:53

De ce nu va scrieti propunerile aici
VoceaCeferistului@cfrcalatori.ro

in loc sa va tot certati?

karpaty, oricum nu vor fi puse trenuri directe cum propui tu.
si daca nu o sa aiba vagoane ce o sa faca? o sa scoata trenul de Botosani daca nu pot trimite malaxa. Sau mai tare, duc malaxele la Cimpina si le pun aer conditionat. Ma mir ca nu s-au gindit pina acuma.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 22:32

malaxa va fi eliminata, mult a fost, putin a ramas. Lumea are nevoie de confort in primul rand si nu incalzeste pe nimeni ca lui x si y ii plac vechiturile, vechiturile stau la muzeu nu in circulatie zilnica.

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6665
Reputatie : 8872
Data de inscriere : 16/07/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 22:59

Asa este insa pe la noi lucrurile merg de multe ori anapoda.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19521
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 23:09

Malaxa e vehiculul motor cu cele mai puţine defectări din tot parcul CFR Călători. Ar fi proşti să renunţe la AM700 şi AM900, mai ales că nici nu sunt amortizate (să casezi bunuri neamortizate când eşti societate de stat e caz penal). Legislaţia se poate schimba (e vorba de un banal OMT, nu de o lege), iar climatizarea e prevăzută doar pe secţiile interoperabile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Ian 2016, 23:51

Stiam pararea ta, dar asta nu incalzeste cu nimic si nu ajuta cu absolut nimic la ce nevoie/asteptarii au oamenii din ziua de azi. Acum 70 de ani erau alte vremuri, lumea a evoluat, oare cand ai sa intelegi asta ca nevoile oamenilor au crescut, automat si pretentiile sunt mai mari. Cu malaxa nu ai sa atragi pe nimeni la tren, malaxa e ultima zdreanta, pana si o duba ofera un confort mai superior. Sunt oameni care daca ii pui sa aleaga intre malaxa si duba, aleg duba.
Daca tie iti place o vechitura asta nu inseamna ca toata lumea din tara asta trebuie obligata sa suporte conditiile din epoca de piatra.

_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16277
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19521
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 01:14

Karpaty a scris:
Stiam pararea ta, dar asta nu incalzeste cu nimic si nu ajuta cu absolut nimic la ce nevoie/asteptarii au oamenii din ziua de azi.

Eu am aşteptarea ca oamenii să ştie cu câţi de i se scrie ,,aşteptări". Şi mai am aşteptarea ca oamenii să scrie cu diacritice, că nu mai lucrăm pe MS-DOS 6.22 (deşi am impresia că şi acolo erau caractere speciale).

Am mers cu trenuri prin mai multe ţări, la trenuri Regio standardul de confort e - cel mult - cel dintr-un Desiro cu 120 locuri, dar circulă multe garnituri cu banchete în format 3 + 2 inclusiv pe IC (de ex. Belgia). Pentru un tren de navetişti, cu care rar mergi mai mult de o oră, nu-ţi trebuie prea mult confort, că doar e un autobuz pe şine, practic. Nici prin afară nu prea mai vezi tramvaie şi autobuze cu scaune tapiţate, e o metodă să reduci actele de vandalism (care sunt multe în România),

Şi să zicem că înlocuieşti AM900 cu Desiro. Asta înseamnă că îţi creşte consumul de motorină de cel puţin 2 ori. Crezi tu că o să crească şi numărul de călători? Sau ajungem iar în situaţia din 2007 - 2008, când CFR Călători se tot retrăgea de pe secţii pentru că DA + 2 vagoane nu mai era rentabil? Facem cum au făcut nemţii - închidem liniile secundare şi punem autobuze? Problema e că nici autobuze nu avem, iar în unele localităţi nu e drum sau drumul e neasfaltat/forestier. Să facem peste tot ca la Dornişoara, doar pentru că cineva care merge de câteva ori pe an cu trenul - şi doar în concediu, plimbare - nu suportă un anumit automotor?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15250
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19657
Data de inscriere : 06/12/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitimeLun 11 Ian 2016, 02:46

@Dr2005 a scris:
Karpaty a scris:
Stiam pararea ta, dar asta nu incalzeste cu nimic si nu ajuta cu absolut nimic la ce nevoie/asteptarii au oamenii din ziua de azi.

Eu am aşteptarea ca oamenii să ştie cu câţi de i se scrie ,,aşteptări". Şi mai am aşteptarea ca oamenii să scrie cu diacritice, că nu mai lucrăm pe MS-DOS 6.22 (deşi am impresia că şi acolo erau caractere speciale).


S-a gasit unde era corectitudinea de parca lumea nu mai greseste, ia cisteste toate postarile de la restul sa vezi cate greseli exista.

La urma urmei tu esti aici sa contrazici pe toata lumea ca indiferent ce zice cineva tu esti "gica contra" de parca tu detii adevarul absolut. Ramai cu ale tale si cearta-te cu cine vrei.

Ai avut si tu norocul sa fi trimis prin tari straine in interes de serviciu pe carca statului fara sa platesti tu bani din buzunar, ai vazut ceva si vi aici sa spui ca la prostimea din Romania nu le trebuie mai mult de malaxa 900 ca si Desiro e prea mult pentru noi, efectiv iti bati joc de oameni si de populatia tarii. Lumea asta e egala cu 0 pentru tine doar ca ai tu o frustrare si iubesti niste vechituri expirate si terminate.


_________________
595423INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_aINFORMATII GENERALE - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat




INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: