Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 35 ... 65, 66, 67
AutorMesaj
ciprian71



Numarul mesajelor : 1549
Varsta : 48
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2882
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeLun 27 Ian 2020, 21:06

Poate ca daca culoarul Budapesta - Curtici - Constanta era gata 100% se putea pune in discutie o astfel de investitie CFR-BDZ. Dar BDZ si-a creat culoarul sau european, profitand de balbaiala romaneasca in materie de investitii in infrastructura, prin Burgas -Sofia, ce se va conectat in viitorul imediat cu Belgrad -Budapesta. Interesele economice al transportului de marfa sunt mari,iar Romania nu a fost interesata.
Linia de care amintea Ony_x putea fi realizata doar in vremurile comuniste, o intelegere intre Ceausescu si Jitcov, numita cumva linia prieteniei cu interese economice bilateral avantajoase.
Sus In jos
Ony_x



Numarul mesajelor : 36
Reputatie : 2507
Data de inscriere : 21/05/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 12:12

Da, asta este marea noastra problema, lipsa gandirii in perspectiva. Toti factorii de decizie de pe la noi sunt motivati numai de cum sa fure cat mai repede ceva, nu sa faca ceva util si de perspectiva. Sunt atatea exemple in care Romania a fost exclusa din proiecte europene pentru ca personaje de prin functii de conducere cu bilute mari si creier mic nu au fost in stare sa ia niste decizii corecte si la timp. Existenta unei linii de tren directe care sa uneasca Constanta , Mangalia, Albena, Varna si eventual Istambul ar fi extrem de folositoare pentru dezvoltarea turismului, transportul de marfa intre statiuni ar fi mult mai simplu, nu s-ar mai aglomera drumurile cu dube etc. Evident ca si dublarea + mdernizarea liniei ar fi necesara, chiar daca trenurile evident nu vor circula cu cine stie ce viteze dar chiar si asa, daca in doua ore spre exemplu ai putea ajunge din Constanta in Albena ar fi perfect.


Ultima editare efectuata de catre Ony_x in Mar 28 Ian 2020, 12:29, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12431
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16247
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 12:17

ciprian71 a scris:
Poate  ca daca  culoarul Budapesta - Curtici - Constanta era gata 100% se putea pune in discutie o astfel de investitie CFR-BDZ. Dar  BDZ si-a creat  culoarul sau european, profitand de balbaiala romaneasca in materie de investitii in infrastructura, prin Burgas -Sofia, ce se va conectat in viitorul imediat cu Belgrad -Budapesta. Interesele economice al transportului de marfa sunt mari,iar Romania nu a fost interesata.
Linia de care amintea Ony_x putea fi realizata doar in vremurile comuniste, o intelegere intre Ceausescu si Jitcov, numita cumva linia prieteniei cu interese economice bilateral avantajoase.

Exact pana terminam noi C4 trenurile o sa mearga cu 100 km/h prin Serbia Bulgaria spre Turcia iar noi o sa ramanem probabil cu trenurile de cereale pentru portul Constanta deci asa tampiti suntem de nici de port nu putem profita
Mai avem avantajul coridorului Ucraina spre Bulgaria Grecia da nici de ala nu ne intereseaza sa redeschidem Bucuresti Giurgiu
Sus In jos
Ony_x



Numarul mesajelor : 36
Reputatie : 2507
Data de inscriere : 21/05/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMar 28 Ian 2020, 12:37

Adrian78 a scris:
Exact pana terminam noi C4 trenurile o sa mearga cu 100 km/h prin Serbia Bulgaria spre Turcia iar noi o sa ramanem probabil cu trenurile de cereale pentru portul Constanta deci asa tampiti suntem de nici de port nu putem profita
Mai avem avantajul coridorului Ucraina spre Bulgaria Grecia da nici de ala nu ne intereseaza sa redeschidem Bucuresti Giurgiu

In fiecare vara cand merg la mare ma doare sufletul sa vad liniile care merg spre portul COnstanta Sud care altadata erau pline de trenuri care intrau si ieseau din port, acum sunt pustii si pline de balarii. Exact cum ai spus si tu Adrian78 suntem asa de tampiti ca nici de infrastructura pe care o avem deja nu stim sa profitam...
Sus In jos
Capsuneanu



Numarul mesajelor : 223
Reputatie : 3054
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeMier 05 Feb 2020, 21:32

Primul semn de viscol si 1587 o incaseaza cu ceasul de la gara. Banuiesc ca la catenara e problema de la vant. Pariuri la ce ora ajunge ? Clar nu pe data de 5 februarie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16206
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19414
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2020, 09:12

Nu-i bai, au anulat cam toate R-urile mai departe de Medgidia (inclusiv cele de Tulcea şi Mangalia, că navetiştii poa' să meargă la ia-mă nene cu abonamentele), bănuiesc că le ajung locomotivele diesel pentru restul trenurilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15202
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19573
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2020, 09:18

In primul rand trenurile de rang superior sunt pe primul loc Nu cele de rang inferior. Si daca se strica o locomotiva la IR si in zona este un R se ia locomotiva de la R pentru IR ca IR este important in primul rand. Nu mai agita tu apele ca ti tu în brațe toti tiganii, dar nu esti la zi cu realitatea.

_________________
595423Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16206
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19414
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2020, 09:54

Da, ştiu că într-o republică banaieră e mai important trenul de lung parcurs decât ăla de navetişti. Până o avea vreun şef din CFR Călători nevoie de doctor şi o muri aşteptând doctorul care n-a mai avut tren să vină la serviciu.
Mă gândesc cât de proşti sunt ăia de la OeBB, care au 80% din trafic şi din încasări în regim de R şi S-Bahn. Le trebuie şi lor o doamnă C la comercial, să le arate cum se face transport feroviar, ce mama naibii!
La fel de proşti sunt şi ungurii, auzi la ei, să ţină trenurile noastre internaţionale în Lokoshaza dacă ajung întârziate ca să nu îşi întârzie trenurile pentru abonaţi. Păi trenul internaţional e peste orice, nu? E mai important să ajungă tanti Tamara (nume ales la întâmplare) la Viena la nepoţi decât 200 de cetăţeni la serviciu. Păi ce atâta muncă? Să dea la lopată în curte dacă se plictisesc, nu?

Acest mesaj este un pamflet şi trebuie tratat ca atare (cu excepţia frazei cu republica bananieră, aia e reală).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15202
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19573
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitimeJoi 06 Feb 2020, 10:48

Aici e Romania, navetistul poate ramane acasa, da un telefon, alo șefu azi din cauza zăpezii nu pot ajunge nu circula nimic, ok boss be vedem maine sau poimâine când se mai limpezește situația sau alt caz, alo șefu de azi sunt in medical, ne vedem peste o saptamana. In schimb trenurile de lung parcurs trebuie sa circule ca oamenii aia ce merg sute de km nu au unde sa stea in frig ore întregi!
Normal ca trenurile internaționale si de lung parcurs trebuie sa treaca in fata la orice tren regional!

_________________
595423Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_aDiscutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat




Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 67 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 67 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 35 ... 65, 66, 67

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: