Forumul pasionatilor de trenuri din România
Vrei să reacționezi la acest mesaj? Creați un cont în câteva clicuri sau conectați-vă pentru a continua.

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4978
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8722
Data de inscriere : 03/11/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeMier 04 Sept 2019, 18:00

Daca bariera manuala actuala de la Baicului ar fi inlocuita cu o bariera automata (eventual BAT cu bariere) si statia Bucuresti-Obor ar fi echipata cu instalatie CED sau CE nu cred ca ar mai trebui mentinut acel "pazitor de bariera" (acar).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4978
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8722
Data de inscriere : 03/11/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeMier 04 Sept 2019, 18:09

Si tot legat de statia Bucuresti-Obor: Daca primaria sectorului 2 (de care apartine piata si implicit hala Obor) ar aveea o anumita viziune pe termen lung si ar vrea sa contribuie la descongestionarea traficului de autovehicule care aprovizioneaza cu produse alimentare hala si piata Obor, ar putea solicita reconstructia acelei foste cai ferate industriale care deservea hala Obor!

In acest fel produsele alimentare ar putea fi aduse cu vagoanele frigorifice si descarcate direct din aceste vagoane in interiorul halei Obor, contribuind in acest fel la reducerea poluarii generate de autovehiculele de transport marfa care aprovizioneaza hala Obor!

Conform google maps- street view ar mai exista intersectia la nivel cale ferata industriala- linie de tramvaie de pe Strada Ziduri Mosi!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16683
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20058
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeMier 04 Sept 2019, 19:28

ldh80 a scris:
In acest fel produsele alimentare ar putea fi aduse cu vagoanele frigorifice si descarcate direct din aceste vagoane in interiorul halei Obor, contribuind in acest fel la reducerea poluarii generate de autovehiculele de transport marfa care aprovizioneaza hala Obor!
Pe bune, Hala Obor? Hala Obor - şi ideea de hală de carne/brânză/peşte în general - e o mizerie din care nu aş recomanda nici duşmanilor să cumpere. Iar ăia care vând sunt speculanţi sau producători mici, nu au ce să aducă cu trenul. Nici măcar la hipermarket nu vin cantităţi vagonabile de produse alimentare de la un producător. Vine o dubă de undeva, una din altă parte, de la un producător mai mare e posibil să vină un camion de 7,5t, dar mai mari nu prea vin.

Citat :
Conform google maps- street view ar mai exista intersectia la nivel cale ferata industriala- linie de tramvaie de pe Strada Ziduri Mosi!
Trecerea la nivel nu mai există de vreo 10 ani, iar pe locul restului liniei Primăria Sector 2 a realizat o stradă la începutul anului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71



Numarul mesajelor : 1562
Varsta : 48
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 3062
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeMier 04 Sept 2019, 21:35

E o gluma proasta. Vorbim de niste SRL-uri care se uita la fiecare ban. Il intereseaza pe buticar sa transporte ecologic sau mai stiu eu ce.ldh80 vorbeste din teorii. Realitatea este cu totul alta. Vorba lui Dr 2005 vorbim de transport la nivel de duba, in cel mai fericit caz de transport de remorca 22t. Pana si primarul a realizat o strada in locul caii ferate. Daca s-ar folosii transportul pe calea ferata in accea locatie, pai preturile ar exploda de cateva ori. Sa fim totusi realisti in imaginatie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16683
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20058
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeMier 04 Sept 2019, 23:38

Pe vremea CAP-urilor puteai să umpli câte un vagon de la fiecare CAP, că oricum aveai cotă mică de motorină la camion (dacă aveai camion), fermele erau mari şi locurile de desfacere erau câteva (care aveau şi frigorifer să păstreze marfa), nu câte 10 magazine pe fiecare stradă, iar dacă se strica pe drum, ştiau fetele de la Alimentara să spele carnea ca să pară proaspătă, iar oamenii o cumpărau oricum, că nu aveau de ales.
Nu prea ai ce mărfuri alimentare să transporţi pe calea ferată. Cel mult poţi să transporţi containere cu fructe exotice sau chiar carne congelată adusă cu vaporul, dar astea le transporţi la un depozit sau o unitate de prelucrare, nu la magazin, deci nu în oraş. Tot la depozite sau la terminale intermodale poţi să aduci containere din China cu diverse produse în ele (electrice şi electrocasnice, îmbrăcăminte, încălţăminte, materiale de construcţii ş.a.), dar de la depozit sau terminal şi astea merg spre magazine cu dube şi camioane, nu îţi cumpără nimeni 200 de tone de iPhone-uri ca să trebuiască să i le livrezi cu trenul. Cam ăsta e viitorul transportului multimodal de marfă, de fapt e chiar modelul susţinut de UE, în care transportul cu camion/dubă să se facă pe ultimii maxim 300 km, unde vine containerul pe apă, pe calea ferată sau o combinaţie între cele două. Că altfel, în afară de produse petroliere, cereale, fier vechi, cărbune şi, eventual, alte produse care constituie materie primă pentru industrie (gen alumina calcinată pentru Alro Slatina), nu există mărfuri care să fie cerute în cantităţi atât de mari la un transport cât să merite duse la destinatarul final cu trenul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12888
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 16873
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 05 Sept 2019, 01:02

Dr2005 a scris:
Pe vremea CAP-urilor puteai să umpli câte un vagon de la fiecare CAP, că oricum aveai cotă mică de motorină la camion (dacă aveai camion), fermele erau mari şi locurile de desfacere erau câteva (care aveau şi frigorifer să păstreze marfa), nu câte 10 magazine pe fiecare stradă, iar dacă se strica pe drum, ştiau fetele de la Alimentara să spele carnea ca să pară proaspătă, iar oamenii o cumpărau oricum, că nu aveau de ales.
Nu prea ai ce mărfuri alimentare să transporţi pe calea ferată. Cel mult poţi să transporţi containere cu fructe exotice sau chiar carne congelată adusă cu vaporul, dar astea le transporţi la un depozit sau o unitate de prelucrare, nu la magazin, deci nu în oraş. Tot la depozite sau la terminale intermodale poţi să aduci containere din China cu diverse produse în ele (electrice şi electrocasnice, îmbrăcăminte, încălţăminte, materiale de construcţii ş.a.), dar de la depozit sau terminal şi astea merg spre magazine cu dube şi camioane, nu îţi cumpără nimeni 200 de tone de iPhone-uri ca să trebuiască să i le livrezi cu trenul. Cam ăsta e viitorul transportului multimodal de marfă, de fapt e chiar modelul susţinut de UE, în care transportul cu camion/dubă să se facă pe ultimii maxim 300 km, unde vine containerul pe apă, pe calea ferată sau o combinaţie între cele două. Că altfel, în afară de produse petroliere, cereale, fier vechi, cărbune şi, eventual, alte produse care constituie materie primă pentru industrie (gen alumina calcinată pentru Alro Slatina), nu există mărfuri care să fie cerute în cantităţi atât de mari la un transport cât să merite duse la destinatarul final cu trenul.

Lidl isi aduce ceva marfa din Austria la fel cei de la Emag aduc de la Constanta la Chiajna chinezariile
Am vazut prin Elvetia si Danemarca se transporta bere prin Cehia Coca Cola iar in Suedia peste
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16683
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20058
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 05 Sept 2019, 09:25

Da, la depozit se aduc. Dar un depozit deserveşte zeci de magazine, între depozit şi magazin sau chiar între depozit şi clientul final nu poţi livra cu trenul.
Şi la noi se aduceau produsele European Drinks de la Rieni Bihor până undeva lângă Chiajna unde era un depozit. Iar de acolo se trimiteau cu dube şi camioane spre magazine sau depozite mai mici.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6951
Reputatie : 9289
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 05 Sept 2019, 10:42

marsruta Sudrigiu-Bucuresti Progresu circula si acuma in anumite zile.Cred ca asta e European drinks
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16683
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 20058
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 05 Sept 2019, 12:50

Da, asta trebuie să fie.
Se manevrează în Bucureşti Vest, că dinspre Chiajna nu e posibilă intrarea în depozit din ramificaţia din curentă.

Aici e depozitul, se vede şi linia: https://www.google.ro/maps/@44.4516307,25.9666988,393m/data=!3m1!1e3

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4978
Varsta : 38
Localizare : Pascani
Reputatie : 8722
Data de inscriere : 03/11/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeJoi 05 Sept 2019, 13:00

Daca nu gresesc, un pic mai la sud , de locul de unde se ramifica aceasta linie industriala din linia curenta Chiajna- Bucuresti Vest, era ramificatia de unde se desprindea linia de racord centura- M900, linia de racord care permitea accesul direct dinspre Videle (M900) spre Bucuresti-Vest (centura), fara a mai rebrusa in statia Chiajna.

Pana cand a fost utilizata si cand a fost desfiintata aceasta linie de racord ?
Sus In jos
brutusel



Numarul mesajelor : 252
Reputatie : 3583
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeLun 23 Dec 2019, 11:10

am calatorit ieri cu trenu de 18:50 din constanta catre bucuresti.

nu mai calatorisem de mult cu trenu.

ieri am trecut pe langa gara fetesti cu vreo 80 km/h. ultima data trecusem cu 40-50 km/h.

la ciulnita am trecut cu 90. tin minte ca si la ciulnita era restrictie de ceva timp.

in rest nimic nou.

rotile trenului s-au oprit la 20:51 la gara de nord.
se putea ajunge si mai rapid ca gps-ul imi arata si viteza de 140 uneori in loc de 160 dupa fetesti.
s-a mers cu 160 abia dupa fetesti.
Sus In jos
Ony_x



Numarul mesajelor : 50
Reputatie : 2688
Data de inscriere : 21/05/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeLun 27 Ian 2020, 16:46

Deoarece acest topic este pentru discutii libere despre M800 ma gandeam sa vorbesc despre o idee pe care o aveam despre o posibila prelungire a liniei de la Mangalia spre 2 Mai si Vama Veche, eventual si cu trecerea frontierei spre Bulgaria si o eventuala alternativa la M803 (Medgidia - Negru Voda).
Sunt absolut constient ca orice investitie in calea ferata este considerata SF in zilele noastre dar poate ca peste ceva timp lumea va intelege ca transportul feroviar este si va fi cel mai eficient. In acest caz investitia ar fi relativ mica pentru ca deja exista o line de tren de la gara Mangalia spre portul Mangalia (nu stiu daca mai este folosita). Linia noua s-ar desprinde din aceasta linie la sud de Mangalia si ar pleca spre 2 Mai si vama veche, ar fi aproximativ 4 kilometri de linie de tren simpla , neelectificata care ar putea aduce venituri bune, oamenii care vor sa mearga spre Vama veche ar putea ajunge cu trenul in loc sa mai coboare si sa caute un microbuz in fata garii. O mica gara in Vama veche si asta ar fi tot. Poate in viitor cineva va lua in consideratie si aceasta posibilitate.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1562
Varsta : 48
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 3062
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeLun 27 Ian 2020, 19:27

Ony_x a scris:
Deoarece acest topic este pentru discutii libere despre M800 ma gandeam sa vorbesc despre o idee pe care o aveam despre o posibila prelungire a liniei de la Mangalia spre 2 Mai si Vama Veche, eventual si cu trecerea frontierei spre Bulgaria si o eventuala alternativa la M803 (Medgidia - Negru Voda).
Linia noua s-ar desprinde din aceasta linie la sud de Mangalia si ar pleca spre 2 Mai si vama veche, ar fi aproximativ 4 kilometri de linie de tren simpla , neelectificata care ar putea aduce venituri bune, oamenii care vor sa mearga spre Vama veche ar putea ajunge cu trenul in loc sa mai coboare si sa caute un microbuz in fata garii. O mica gara in Vama veche si asta ar fi tot. Poate in viitor cineva va lua in consideratie si aceasta posibilitate.
Linia 800 ar fi trebuit sa tina pasul cu modernizarea statiunilor din sudul litoralului, unde cererea de turisti este mai mare. Si ar fi trebuit electrificata si modernizata ca linie simpla la cel mult 120km/h.O eventuala prelungire pana la Vama Veche, cu siguranta ar mai umple trenurile sezoniere si de ce nu si trenurile locale din timpul anului. Prelungire in Bulgaria, este extrem de greu de realizat, aici doar daca ar avea interes BDZ sa realizeze un astfel de plan.O astfel de investitie cu fonduri de la buget este imposibil. Ar fi fost un vis frumos sa avem trenuri sezoniere directe Bucuresti - Mangalia- Albena - Varna.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1562
Varsta : 48
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 3062
Data de inscriere : 19/07/2016

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeLun 27 Ian 2020, 19:27

Ony_x a scris:
Deoarece acest topic este pentru discutii libere despre M800 ma gandeam sa vorbesc despre o idee pe care o aveam despre o posibila prelungire a liniei de la Mangalia spre 2 Mai si Vama Veche, eventual si cu trecerea frontierei spre Bulgaria si o eventuala alternativa la M803 (Medgidia - Negru Voda).
Linia noua s-ar desprinde din aceasta linie la sud de Mangalia si ar pleca spre 2 Mai si vama veche, ar fi aproximativ 4 kilometri de linie de tren simpla , neelectificata care ar putea aduce venituri bune, oamenii care vor sa mearga spre Vama veche ar putea ajunge cu trenul in loc sa mai coboare si sa caute un microbuz in fata garii. O mica gara in Vama veche si asta ar fi tot. Poate in viitor cineva va lua in consideratie si aceasta posibilitate.
Linia 800 ar fi trebuit sa tina pasul cu modernizarea statiunilor din sudul litoralului, unde cererea de turisti este mai mare. Si ar fi trebuit electrificata si modernizata ca linie simpla la cel mult 120km/h.O eventuala prelungire pana la Vama Veche, cu siguranta ar mai umple trenurile sezoniere si de ce nu si trenurile locale din timpul anului. Prelungire in Bulgaria, este extrem de greu de realizat, aici doar daca ar avea interes BDZ sa realizeze un astfel de plan.O astfel de investitie cu fonduri de la buget este imposibil. Ar fi fost un vis frumos sa avem trenuri sezoniere directe Bucuresti - Mangalia- Albena - Varna.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7766
Reputatie : 11002
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitimeLun 27 Ian 2020, 20:36

Nu sunt prea dese statiile ca sa se circule cu 120 km/h?

La treaba asta cred ca ne-am gandit cu totii, dar harta BDJ-ului ne arata ca la ei doar Varna, Burgas si Pomorie au acces la calea ferata dintre localitatile bulgaresti de la Marea Neagra.Deci investitiile din partea bulgareasca ar fi mult mai importante ca celede care ar avea nevoie CFR-ul.


Ultima editare efectuata de catre Adirmvl in Lun 27 Ian 2020, 21:21, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat




Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 66 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: