Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16273
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19514
Data de inscriere : 17/08/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 00:40

Nu am spus niciodată nimic despre 11032, ba chiar am propus înlocuirea garniturii lui 3008 cu cea a lui 11032 şi invers, inclusiv la nivel oficial. Dar nu cred că se vor complica.
Ba chiar am şi dat 11032 ca exemplu de ,,aşa da".

Desiro-urile la rang de IR pe Piteşti şi Târgovişte (ca şi cel de Tulcea, cele de Vâlcea şi alte IR cu Desiro, de altfel) sunt nişte anomalii, dar nu am reuşit încă să descopăr cine ţine cu tot dinadinsul ca ele să circule aşa.

Malaxa 900 consumă cât un autobuz... alea nu prea au cum să fie nerentabile. De aia Ploieşti - Urziceni e una dintre secţiile cu cele mai mari încasări raportate la costuri. Nu înţeleg de ce nu se face un mers cadenţat cu ele şi pe Botoşani - Vereşti (-Suceava).

La un topic de propuneri pentru mers de tren am propus un model cu trenuri cadenţate, la 4 ore pe toată magistrala (cu trenuri din oră în oră pe diverse tronsoane mai solicitate) şi legături cu o linie secundară dintr-o staţie. Mi-aţi sărit toţi în cap: http://www.forumtrenuri.com/t3281p360-propuneri-pentru-noul-mers-al-trenurilor-2014-2015#220806

Înapoi la 2801/2, nici măcar acum nu există foarte multe bilete pe relaţii strict între Bucureşti şi Sibiu. De aia nu se riscă nimeni să îl lase în extrasezon, mai ales la situaţia financiară actuală a CFR Călători. În schimb, de bine, de rău, s-a acoperit toată restanţa la TUI (am trăit s-o văd şi pe asta) şi s-a început plata datoriilor către reparatorii de material rulant. Cine ştie, poate în câteva luni vedem la traseu şi vagonul 21-90 023 şi delfinii rămaşi la Softronic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR

Numarul mesajelor : 3490
Varsta : 31
Localizare : Timişoara
Reputatie : 7825
Data de inscriere : 02/11/2008

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 00:56

Toate automotoarele sunt bune, ar trebuii umblat la urmatoarele RG-uri la scaune, deblocate geamurile deoarece sunt prea putine mobile, la AM 900 ar trebuii modificata suspensia, s-ar putea inspira de la BZ-mot.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15241
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19645
Data de inscriere : 06/12/2009

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 01:04

Atata timp cat exista persoane incuiate la minte si cu ochelari de cal in CFR nu va merge nimic bine, pe ei nu ii intereseaza ofurile calatorilor, in mintea lor e ceva de genu "dai dracu de prosti, ei sa plateasca bilet si sa mearga cu ce vrem noi, ce atatea trenuri directe, sa schimbe si sa stea prin gari cu orele" dar lumea din ziua de azi s-a mai desteptat nitel, nu mai e asa proasta sa accepte mersul trenurilor facut de ei cu picioarele si compunerile la unele trenuri d epe vremea razboiului . Evil or Very Mad
Pui in compunerea trenului x niste vechituri de acum 70 de ani dar ceri pretul pentru 2014 si mai ai pretentia sa ai calatori iar daca zice lumea ca vrea conditii si tren direct tot ei sar cu gura ca nu au calatori sa puna trenuri directe si confortabile, pai cat de prost trebuie sa fi sa judeci nitel ca in prezent, la ora actuala ce ofera acest CFR cu malaxa si cu alte legaturi proaste de stai 2-3-4 ore dupa o legatura NU este favorabila calatorilor si e normal sa nu ai calatori !!! Deci treaba e logica dar trebuie sa ai si cap si minte sa judeci ca prezentul nu este bun pentru calator si nu ofera nimic bun pentru calator de asta fuge lumea de tren iar ei continua cu prostia lor sa faca sondaje ca nu au calatori in prezent . Dion moment ce mergi cu vechitura din '40 si legaturi proaste cum sa ai calatori !!! Chiar nu judeca nimeni in CFR acest aspect, puneti domnule trenuri directe in sprijinul calatorilor nu doar asa sa aveti voi pe ce va faceti orele, merg trenurile goale, mecanicul si nasul a adunat ore de lucru dar trenul nu a avut nici 5 calatori, timpul trece leafa merge ce conteaza ca *rost*i nu au tren direct din x in y , sa se descurce fiecare cum pot . Mad
Spui Romania si CFR tragi apa si pleci cu autocaru unde vezi cu ochii, atata prostie ca in tara asta si la CFR rar mai gasesti .

Un tren care leaga 5 resedinte de judet plus capitala tarii, sa spui ca nu este rentabil si pe timp de iarna, deja este o mare bataie de joc fata de noi, populatia care platim biletele lor nesimtite si ne obliga sa schimbam 100 de trenuri, pai bine au facut altii ca au renuntat la tren si acum va uitati in statisticile de acum 10 ani cand avea CFR atatia calatori transportati dar acum au mai ramas cati au mai ramas, din cauza lor a ajuns asa ca ei au distrus tot in tara asta si in CFR . Asa a trebuit sa se aleaga prafu de tot si uite ca s-a ales . Trenuri cu traditie de anii de zile au ajuns sa fie istorie sau de la 10-12 vagoane au ajuns la un Desiro amarat ori 2-3 vagoane, din cauza cui a ajuns asa, nu a lor ca nu au investit nimic in calea ferata si au scumpit biletele ca in alte tari dar viteza se aseamana cu cea de acum 80 de ani si confortul pe unele trenuri e vai si amar .
Asta nu vad aia din CFR, dar sa le ia banii la prosti stiu sa ia . Evil or Very Mad

Sa revenim la 2801/2802 asta trebuia sa ramana si in extrasezon Constanta-Sibiu-Constanta . Leaga atatea resedinte de judet intre ele plus capitala deci calatori ar fi iar ca si compunere 3 vagoane 21-31 ar fi de ajuns, eventual si o cuseta ca este tren de noapte si ar avea calatori garantat, macar incercat 5-6 luni si de abea atunci daca nu merge poti sa spui ca nu ai calatori dar nu spui din start ca nu ai calatori cand tu nici nu ai incercat, dar imi fac nervi degeaba cu aceste capete luminate . Evil or Very Mad

_________________
595423Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL

Numarul mesajelor : 7776
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11479
Data de inscriere : 05/01/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 01:33

Doctore, tot respectul 21-90 023 este un mare tun! Evil or Very Mad
Nu este posibil ca acel vagon sa nu fie dotat cu prize! Atat doar ca probabil arata ca nou la interior... dar se puteau face investitii mai consistente in tapiterie! si prize ...si era totul perfect dupa parerea mea cel putin.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16273
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19514
Data de inscriere : 17/08/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 02:01

Karpaty a scris:
prezentul nu este bun pentru calator si nu ofera nimic bun pentru calator de asta fuge lumea de tren iar ei continua cu prostia lor sa faca sondaje ca nu au calatori in prezent . Dion moment ce mergi cu vechitura din '40 si legaturi proaste cum sa ai calatori !!!
Mersul actual are legături cu Bucureştiul cam din toate reşedinţele de judeţ (mai puţin Alexandria). Asta chiar dacă unele sunt nişte glume, fie ca mers (Tulcea), fie ca compunere (Reşiţa, Botoşani, Piatra Neamţ). De aia se lucrează pe minus, grupele astea directe produc timpi lungi de staţionare prin gări (ataşare/detaşare, manevră, proba frânei, hârţogărie). Chestia e că timpii ăştia lungi îi afectează şi pe călătorii din ,,trenul de bază" de la care se desface grupa. Practic ţii cu dinţii de câţiva călători din grupă şi îi pierzi pe cei din restul trenului.

Karpaty a scris:
Un tren care leaga 5 resedinte de judet plus capitala tarii, sa spui ca nu este rentabil si pe timp de iarna, deja este o mare bataie de joc fata de noi, populatia care platim biletele lor nesimtite si ne obliga sa schimbam 100 de trenuri, pai bine au facut altii ca au renuntat la tren si acum va uitati in statisticile de acum 10 ani cand avea CFR atatia calatori transportati dar acum au mai ramas cati au mai ramas, din cauza lor a ajuns asa ca ei au distrus tot in tara asta si in CFR . Asa a trebuit sa se aleaga prafu de tot si uite ca s-a ales . Trenuri cu traditie de anii de zile au ajuns sa fie istorie sau de la 10-12 vagoane au ajuns la un Desiro amarat ori 2-3 vagoane, din cauza cui a ajuns asa, nu a lor ca nu au investit nimic in calea ferata si au scumpit biletele ca in alte tari dar viteza se aseamana cu cea de acum 80 de ani si confortul pe unele trenuri e vai si amar .
Trenul de tradiţie nu ţine de foame. Dacă am ţine de toate tradiţiile, ar trebui să mergem cu poştalionul ca la 1850. Numărul de călători a scăzut pentru că oamenii au avut acces şi la alte alternative de transport mai ieftine (fie ca preţ, fie ca timp de parcurs). Priveşte reţeaua de cale ferată de la noi şi spune-mi, de exemplu, de ce ar merge cineva de la Sibiu la Rm. Vâlcea cu trenul (de exemplu) sau de ce ar merge de la Vâlcea la Bucureşti via Piteşti. Sunt km mulţi în plus, e timp lung de parcurs...
La momentul actual, CFR Călători (şi orice alt operator) trebuie să se concentreze pe rutele unde are avantaj faţă de alte moduri de trafic. Că dacă linia ferată are 100 km şi şoseaua 40, îţi dai seama ce o să aleagă călătorii.


Karpaty a scris:
Sa revenim la 2801/2802 asta trebuia sa ramana si in extrasezon Constanta-Sibiu-Constanta . Leaga atatea resedinte de judet intre ele plus capitala deci calatori ar fi iar ca si compunere 3 vagoane 21-31 ar fi de ajuns, eventual si o cuseta ca este tren de noapte si ar avea calatori garantat, macar incercat 5-6 luni si de abea atunci daca nu merge poti sa spui ca nu ai calatori dar nu spui din start ca nu ai calatori cand tu nici nu ai incercat, dar imi fac nervi degeaba cu aceste capete luminate . Evil or Very Mad
Ce nu ai înţeles din fraza ,,la 2801/2, nici măcar acum nu există foarte multe bilete pe relaţii strict între Bucureşti şi Sibiu."? Dacă nici măcar acum când circulă nu îşi asigură măcar TUI-ul dintre cei care merg strict pe relaţii între Bucureşti şi Sibiu, ce te face să crezi că după 15 septembrie ar avea clienţi?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79

Numarul mesajelor : 1538
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4168
Data de inscriere : 27/02/2013

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 06:44

Daca nu circula nimeni cu trenul Bucuresti-Valcea via Pitesti din cauza caii ferate ocolite si a timpilor mari si pe drept cuvant, atunci de ce mama dracului sunt fatzaite aceste trenuri la rang IR pe aceste rute? Acolo nu se mai fac calcule de rentabilitate? Nu am inteles cine are interesul sa care aer cu aceste sageti la rang IR si preturi nerusinate. Fa-le domnule Regio ca asta si sunt, si daca nici asa nu ai incasari da-le dracului, anuleaza-le si baga materialul rulant pe alte rute unde e nevoie de ele. IR Bucuresti-Pitesti din ora in ora??? E asa mare puhoi de calatori la ele? Cand pe aceasta ruta CFR nu are in veci cum sa aiba avantaj fata de autocar (am fost des in Autogara Militari ca stau aproape si am vazut cum pleaca la fiecare jumate de ora aproape microbuze si autocare pe autostrada spre Pitesti. Ce dracu crede CFR ca mai fraiereste cativa bizoni cu tramvaiele lor botezate IR pt prostirea fraierilor?

Atat timp cat aceste gauri negre sunt mentinute cu nerusinare in circulatie nu pot inghiti argumentul ca cutare tren este nerentabil si nu ar trebui introdus. Aici sunt alte interese (e vorba de bani, spagi etc). Pentru unii muma pt altii ciuma - nu merge asa. Hai sa vedem cate din IR cu 3 vagoane din tara asta sunt rentabile. Si totusi circula bine-mersi pt interesele scarboase ale vreunui sefuletz din vreo regionala CFR sau mai stiu eu ce. Astea sunt problemele, nu ca trenul de Sibiu este ingrozitor de nerentabil.
Sus In jos
bubu



Numarul mesajelor : 287
Varsta : 49
Localizare : constanta
Reputatie : 4080
Data de inscriere : 11/11/2009

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 07:28

Oare cati directori, sefi de serviciu, lideri de sindicat au interse in transportul dubelor?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16273
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19514
Data de inscriere : 17/08/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 08:30

cristy79 a scris:
Daca nu circula nimeni cu trenul Bucuresti-Valcea via Pitesti din cauza caii ferate ocolite si a timpilor mari si pe drept cuvant, atunci de ce mama dracului sunt fatzaite aceste trenuri la rang IR pe aceste rute?
Nu există IR Bucureşti - Rm. Vâlcea prin Piteşti, toate sunt prin Caracal. 2801/2 e singurul tren Bucureşti - Rm. Vâlcea prin Piteşti.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6661
Reputatie : 8865
Data de inscriere : 16/07/2014

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 10:25

Eu am circulat ieri cu 2802. Aveam locuri la vagonul 4 luate din timp(nici nu stiam ca la RE se dau locuri fiind totusi R)
Nu era vagonul 4 si probabil nici altele, seful de tren avea o lista cu locurile vindute in vagoanele care nu mai erau in garnitura si cu noile locuri alocate. Mi-a spus ca se incheie sezonul si se scot vagoane. Unde am stat au ramas locuri libere desi in parcurs s-au tot urcat pasageri. Am ajuns cu 5 minute inainte la gara si nu am reusit sa numar vagoanele, in tot cazul al V-lea vagon de la locomotiva avea nr. 9. Noi aveam 4 si ni s-au alocat in 2.
Am circulat Mangalia -Constanta.

Partea interesanta a sezonierelor este ca din Mangalia se intorc la Constanta ca R si apoi revin la Mangalia. Cred ca pentru salubrizare si apa, asta desi in 2802 erau niste femei despre care am dedus ca ar fi fost femei de serviciu prin trenuri dupa cum vorbeau ele pe acolo. Se intorceau acasa, una a coborit in Tuzla.

La dus am mers cu 1862 care lasa un vagon in Constanta, seful de tren mi-a spus ca din cauza tonajului.Partida de 3 de la comanda Marasesti.Face cruce in Neptun cu garnitura lui 2801/2 care merge la Constanta, cred ca fara calatori.Nu sint , nu ca ar fi G.

La intors 2802 face cruce in Costinesti cu garnitura lui 1862 care se intoarce ca R de la Constanta pentru Mangalia, am remarcat un etajat de Craiova in tren.

Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2589
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4863
Data de inscriere : 23/01/2014

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 11:18

cristy79 a scris:
Ce usor a rezolvat problema ati vazut : Nu e rentabil, deci nu se poate !!!

Incredibil ce gandire la cineva care este si tanar, dar asta e exact gandirea CFR Calatori care ii adusese pe fundul . Asa-zisul IR de Pausa care iar nu se simte prea bine...
Am fost de cateva ori cu el si e mai mereu plin de cei care se duc la Olanesti,Calimanesti ori Caciulata-pentru aceasta din urma a fost pusa si oprirea de la Pausa...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7621
Reputatie : 10723
Data de inscriere : 06/04/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 12:24

Pentru Olanesti sint autocare directe. Eventual or fi din statiile de pe 900 in care opreste, plus Slatina.

Dane, e normal ca al un tren ca asta sa poti cumpara locul. Partea proasta e ca multe... doamne... de la casele de bilete au inteles ca e aceeasi situatie ca la IR-uri, deci ca trebuie sa cumperi locul. Nu te intreaba, ti-l baga pe gat.

Doctore, cata vreme CFR-ul tine multe trenuri in modul in care o face (nici macar de poza, ca sint ridicole), poti sa explici tu cat vrei ca trenul X nu renteaza, ca grupa Y consuma timp pentru atasare/detasare, etc. Nu o sa te aprobe nimeni, cata vreme jumatate sau aproape jumatate din R-uri circula cu doua vagoane. Idem si pentru trenuri care sa fie bagate iar. O gramada de IR-uri circula goale, dar argumentul tau e ca Bucuresti-Piatra-Sibiu de noapte nu ar avea valatori. Dar nu ai alterniative!!!!!!!
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR

Numarul mesajelor : 3490
Varsta : 31
Localizare : Timişoara
Reputatie : 7825
Data de inscriere : 02/11/2008

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeLun 01 Sept 2014, 17:07

Citat :
La momentul actual, CFR Călători (şi orice alt operator) trebuie să se concentreze pe rutele unde are avantaj faţă de alte moduri de trafic. Că dacă linia ferată are 100 km şi şoseaua 40, îţi dai seama ce o să aleagă călătorii.

O sa mearga cu trenul daca fac mai putin ca timp , daca drumul e praf , daca nu au masina, daca nu au duba si daca pur si simlu nu au chef sa dea mai mult la benzina decat la abonamentul CFR.
Pe langa asta daca nici CF nu ai esti mort, sa stii nici statul la ocazie nu mai e ceva sigur, am un prieten care a stat la ocazie 6 ore cu inca vreo 2 prieteni dupa care au luat un taxi care a venit dupa ei din cel mai apropiat oras, cam 100 lei de caiula a venit.
De la Uileacu de Beius am schimbat 3 masini de ocazii sa ajung o data in Slonta sa prind 1833-2 deoare trenul Vascau - Holod a ramas defect pe la Ioanis si nu mai aveam cu ce sa ajung trenul Holod - Oradea iar urmatoarea legatura peste 24 h, autobuz desigur nu aveam decat tot a doua zi.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Elful

Elful

Numarul mesajelor : 110
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2245
Data de inscriere : 07/06/2014

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 04 Sept 2014, 20:18

Sugestie:
"Buna dimineata,

Numele meu este Cristian, domiciliez in Bucuresti, iar ca mijloc principal de transport prin tara aleg trenul.
Stiu ca mersul trenurilor pentru anul urmator este in mare porportie finalizat, dar as dori sa adaug o sugestie, care din punctul multora de vedere ar fi un plus.
Toate trenurile sezoniere care circula spre/ dinspre mare si vin din/se duc in tara (Timisoara, Oradea, Satu Mare, Iasi) sa nu mai faca opriri pe distanta Bucuresti - C-ta (magistrala 900), respectiv Buzau - Constanta (submagistrala 702 si M900). Dupa ce ca oamenii aia stau atatea ore pe tren sa mai opreasca si in MARILE localitati din sudul tarii. La cati calatori cu bilet urca in acele gari (Lehliu, Ciulnita, Fetesti, Cernavoda, Medgidia) pot fi deservite de trenurile dintre Bucuresti si C-ta, iar cele de pe 702 (Faurei si Tandarei) pot fi deservite de trenul IR1870 (Galati - C-ta). Cu exceptia lui 1822 (care rebruseaza in Nord) toate celelalte pot fi trimise la C-ta fara opriri din Bucuresti Nord/ Buzau.

Cu stima,
Cristian Vladu."

Raspuns:
"Stimate client,



CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.

Urmare mesajului dumneavoastră transmis prin poșta electronică la SNTFC CFR Călători SA, vă comunicăm următoarele:

Mersul trenurilor este elaborat anual ţinându-se seama de solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici interesaţi precum şi posibilităţile de trasare decise de administratorul infrastructurii feroviare CNCF CFR SA o companie distinctă de SNTFC CFR Călători SA.

Programul estival de transport feroviar 2014 Trenurile Soarelui, care se va derula în intervalul 14 iunie – 15 septembrie, cuprinde trenuri spre și dinspre litoral și Delta Dunării.

Proiectarea trenurilor ( opririle) se hotarasc in functie de cererea pietei de calatori ( a cererilor primite din partea pasagerilor care doresc ca trenurile să oprească în anumite stații) cu respectarea principiilor de trasare a trenurilor.

Sugestia dumneavoastră au fost preluata si analizata de specialistii serviciului care se ocupă cu proiectarea mersului de tren, care va ține cont de ea pentru sezonul estival următor.

Vă mulţumim pentru interesul acordat, vă asigurăm că CFR Călători este receptivă la solicitările privind calitatea transportului şi a programului trenurilor de călători şi întreprinde toate eforturile pentru realizarea unor prestaţii de transport care să răspundă exigenţelor publicului călător, în condiţii de eficienţă economică.


SNTFC "CFR Călători" SA

Compartimentul Relaţii cu Publicul"
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7621
Reputatie : 10723
Data de inscriere : 06/04/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 10:47

Buna ziua.

Va scriu in legatura cu trenurile Cluj-Valcea-Cluj, in privinta carora vreau sa va intreb daca nu planuiti retrogradarea lor la rangul Regio sau Regio Express si daca nu aveti de gand sa le lasati sa circule zilnic, nu doar VSD. Avand in vedere durata si conditiile de transport, preturile sint prohibitive pe aceasta relatie pentru rangul IR, iar ofertele comerciale ala CFR Calatori nu sunt atractive. Va adresez aceeasi intrebare legata de retrogradare si in privinta trenurilor IR Sibiu-Craiova si retur si Bucuresti-Valcea/Pausa si retur.

Numai bine!


Vă mulţumim pentru disponibilitatea de a vă adresa Ministerului Transporturilor – „CFR Călători” S.A., Compartimentul Relaţii cu Publicul răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002  şi ale Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.

Referitor la mesajul dumneavoastră transmis prin poşta electronică, vă informăm că trenurile la care faceţi referire, au fost solicitate să circule zilnic în rang de tren IR.

Precizăm că, specialiştii noştrii analizează în permanenţă împreună cu reprezentanţii celorlalte companii cu profil feroviar, cele mai bune soluţii viabile în vederea realizării şi îmbunătăţirii ofertei de servicii, ţinând cont de posibilităţile efective de realizare.

          Transpunerea în practică a soluţiilor privind trasarea şi compunerea trenurilor este adaptată posibilităţilor concrete de circulaţie şi parc de material rulant.

Realizarea ofertei pusă în aplicare anual printr-un nou „plan de mers de tren” are la bază principii tehnico – economice stabilite conform unor studii documentate privind traficul de călători.

           Mersul trenurilor de călători se elaborează anual în funcţie de solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici interesaţi.

           Vă asigurăm că CFR Călători este deschisă dialogului cu publicul călător şi este interesată de opinia publicului călător şi depune eforturi pentru  îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor.
Cu stima,

SNTFC CFR Calatori SA
Compartimentul Relatii cu Publicul
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009

Numarul mesajelor : 5210
Localizare : Braila
Reputatie : 9354
Data de inscriere : 09/07/2009

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 12:49

Deci trenul Ramnicu Valcea - Cluj Napoca, va circula zilnic in regim InterRegio Very Happy in urma „solicitarilor”. Deci sunt clienti pentru tarif de InterRegio... iar prin petitia trimisa de tine Adi prin care soliciti retrogradarea trenului la RE, ai fost luat in considerare... Laughing
Mai constatam ca peste 50 % din raspunsuri sunt copy paste si contin aceleasi fraze. Laughing
Sus In jos
Continut sponsorizat




Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 19 Icon_minitime

Sus In jos
 
Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
Sus 
Pagina 19 din 26Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: