Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

 

 Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator



Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 09 Ian 2014, 11:49

73 duce o grupa la Bucresti, cum se pot folosi acele vagoane? Sau sa se duca si 79 la Bucuresti cum imi spunea un prieten?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7627
Reputatie : 10735
Data de inscriere : 06/04/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 09 Ian 2014, 11:52

Vagoane au, dar multe sint fara revizie. Cred ca cele mai multe sint din seriile 20-49 si 20-49.2. Nu stiu care e situatia vagoanelor din parcurile reci, daca sint si alea sau nu incluse in statistica.
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3162
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 09 Ian 2014, 14:03

adrian78 a scris:
1. Introducerea unui alt tren de noapte de rang IR pe ruta TIMISOARA – CRAIOVA – BUCURESTI, nu se poate deoarece situatia parcului activ de vagoane existent, nu permite suplimentarea numărului de trenuri, faţă de cel calculat.

Pai in raportul celor de la corpul de control se spunea ca cei de la CFR Calatori au utilizat doar 43% din parcul de vagoane in 2013

 Laughing Exact asta le-am trimis inapoi,pe langa faza ca sunt trasate trenuri fara rost care nu vor circula niciodata,le-am dat in cap cu IR 1594/1597,care apare peste tot,si in livret,si pe tabelele din gari.E nevoie de inca o garnitura,pe langa cea existenta care face acest tren,ca daca ar merge la Arad,trebuie pentru ca e distanta mare;garnitura se poate forma din vagoanele 20-49 2** care zac in Tg.Jiu si Aradcu reviziile expirate,Gevaro cu siguranta are de unde da o cuseta,doua
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3162
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 16:51

:roll:  Raspunsul la petitia care face referire la aglomerarea din sezonul estival,dupa ce i-am jignit pe specialisti spunandu-le ca e cel mai prost mers de tren facut(sa nu imi sariti in cap dar de nervi le-am scris si cu grupa de la/pentru Timisoara ca nici cum nu vor sa-l introduca din nou pe IR 1991/1992 cu plecare din Timisoara la 18:30,sau IR 1625/1626 din Arad la 17:00 ):
Va multumesc pentru raspunsuri dar nu s-au gasit decat scuze nu solutii,oricum e un inceput.Va propun o solutie pentru SEZONUL ESTIVAL,am luat in considerare ca M200 e saturata si se lucreaza,am luat in considerare ca nu sunt vagoane apte pentru circulatie(dar la corpul de control ati declarat ca doar 50% din parcul activ de vagoane s-a folosit in anul 2013,bun sa zicem,dumneavoastra sunteti specialistii,eu sunt doar un biet calator care vrea o solutionare pentru aglomerarea din sezonul estival),si anume:va propun,si va rog foarte mult sa analizati propunerea ca sa dati ordinul special de punere in circulatiei a trenului IR 1594/1597 pe toata distanta lui,Bucuresti-Craiova-Tg.Jiu-Petrosani-Deva-Arad.Pentru a putea circula sunt nevoie de doua garnituri,una exista in prezent,cea care face IR 1594/1597 pe distanta Craiova-Bucuresti-Craiova;pentru a doua garnitura mai trebuie inca 4-5 vagoane de clasa,nu sunt foarte multe,de care puteti face rost sau sa le reface-ti reviziile celor expirate din Tg.Jiu,si sa-i mai pune-ti cate o cuseta la fiecare garnitura(Gevaro are de unde),trenul are trasa ,are tot ce ii trebuie pentru a circula,apare in fiecare statie pe tabele cu mersul trenuriilor si calatori ar fi,ca sa fie motivata circulatia lui,anul trecut multa lume a circulat fara bilet sau fara loc din cauza ca locuriile erau rezervat cu doua luni inainte.Si ca sa fie bine pentru toata lumea,ii puteti atasa o grupa de la/pentru Timisoara.Compunere Loc+cuseta+cl2+cl2+cl1+cl2+cuseta.Chiar ar fi cea mai buna varianta si s-ar rezolva multe probleme in plin sezon estival,pentru ca IR 1696/1695 SI 1821/1822 vor fi pline cu calatorii pentru litoral,si asta ar fi trenul ce leaga capitala de Banat,Timisoara si Arad,specialisti au luat in considerare pentru ca el e trasat dar trebuie dat ordinul special.Speram la o calatorie cat mai buna in sezonul estival.




Subiect: R: Raspuns CFR Calatori, OP11a/4/67/2014 Data răspunsului: 2014-01-20 15:23:02


Text raspuns:

Stimate domn,



SNTFC CFR Călători SA răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobate cu modificări prin Legea nr. 233/2002.

Sugestiile dumneavoastră au fost preluate, urmând să fie analizate de specialişti, iar în măsura în care acestea sunt viabile(după stabilirea duratelor reale de parcurs ale trenurilor pe această secţie şi în funcţie de materialul rulant disponibil) să fie transpuse, în planul de mers de tren al sezonului estival.

Vă mulţumim pentru interesul dumneavoastră faţă de transportul feroviar şi vă asigurăm că SNTFC CFR Călători SA este receptivă la sesizările privind calitatea transportului şi întreprinde toate eforturile pentru realizarea unor prestaţii de transport care să răspundă exigenţelor publicului călător.



Cu stimă,

SNTFC CFR CĂLĂTORI SA
Compartimentul Relaţii cu Publicul

Si le voi tot scrie


Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR

Numarul mesajelor : 3490
Varsta : 31
Localizare : Timişoara
Reputatie : 7831
Data de inscriere : 02/11/2008

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 17:11

Am primit si eu un raspuns asemanator legat de o solicitare, e un fel de a spune :
We don't give a shit about what you write.
We are the specialists that are always right, even when we aren't right.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR


Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Lun 20 Ian 2014, 17:14, editata de 1 ori
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3162
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 17:13

Sad Mad Sunt cam identice....
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7627
Reputatie : 10735
Data de inscriere : 06/04/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 17:35

Eu m-am plans de conditiile din 1736/7, printre care de scaunele nepotrivite pentru drumuri lungi. Raspunsul lor a fost ca asa sunt din fabrica. Probabil daca m-as fi plans ca ploua in tren mi-ar fi raspuns ca e uda apa.  Laughing
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16282
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19529
Data de inscriere : 17/08/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 19:43

Răspunsul ăsta e standard şi îl dă doamna Cintia Chinde, Director Comercial. Nu stă nimeni să analizeze toate petiţiile, mai ales că, să nu mi-o luaţi în nume de rău, cel puţin jumătate dintre propuneri sunt fanteziste (cele cu sezonierele, de exemplu: e mai eficient pentru CFR Călători să care un tren cu 10 vagoane cu EA în cap şi 30 de călători în picioare, decât 2 trenuri de câte 6 vagoane, ambele cu EA şi cu câte jumătate de vagon goală).
Problema cu mersul stă în felul următor: toată lumea şi-a dat seama că CFR merge pe pierdere. Însă în loc să se anuleze trenurile goale, eventual cu compuneri energofage gen DA/EA + 2 vagoane şi cu 15 călători maxim, s-au anulat unele trenuri ,,grele", gen 1631/2 (în loc să se anuleze căruţa de 1745 sau cât o fi ăla de Satu Mare dinainte de 1631/2 şi care căra aer), ca să aibă pe unde să îşi facă orele mecanicii şi naşii.
Acum vreo 2 ani a fost făcută o propunere de mers cadenţat, la o oră sau două pe magistrale şi cu legături corelate pe liniile secundare (fie ele interoperabile sau nu). Şi nu s-a aprobat pe motiv că s-ar pierde unele vagoane directe (care s-au pierdut oricum din cauza costurilor prea mari generate de compunerile EA/DA + 1 vagon, vezi Timişoara - Botoşani sau Salva - V. Dornei) şi că ar trebui refăcut programul personalului şi urlă sindicatele. După ce a încercat 2 ani, omul cu propunerea şi-a dat demisia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3162
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 22:26

Dr2005,nu ai dreptate deloc in privinta sezonierelor.Nu cred ca sti cum s-a circulat anul trecut in cele doua trenuri,1821/1822 si 1695/1696,nu au fost doar 15 persoane in picioare,si nu au fost foarte putini fara bilet,pentru ca biletele cu locuri au fost rezervate cu doua luni inainte,si daca vroiai sa mergi peste trei zile la Bucuresti cu trenul de noapte,din Timsoara nu aveai loc,si normal ca gaseai altceva.Primul impuls al oamenilor e sa vada daca au tren,pe o distanta asa lunga,si dupa se orienteaza catre alt mijloc de transport.Tot ti-am vazut postariile ca toate trenurie de lung parcurs, la tine ,cara aer,te cam contrazic,sincer,nu ai dreptate,vino cu dovezi,si spune-mi care trenuri cara aer,din Tmisoara,Arad,Oradea,Satu Mare,Cluj Napoca pentru Bucuresti.Nu cred ca l-ai vazut in plin sezon estival pe 1821/1822 sau 1695/1696 cu doar 10 vagoane,anul trecut,hai sa fim seriosi,doar e trecut(nu viitor ca sa presupui ca si specialistii); si toti stim ce a fost anul trecut pe sezoniere.Iti spun ca daca ar baga IR 1991/1992 ar avea cel putin 10 vagoane in plin sezon estival,pe langa cele doua cu 15 vagoane fiecare, si locuri toate ocupate.E o tampenie mare ca trenurile din Cluj,Oradea,Satu Mare,Baia Mare,Arad si Tmisoara care fac legatura cu capitala tarii sa fie prelungite pe litoral.Lasa trenurile pana la capitala si pentru sezonul estival pune in circulate trenuriile sezoniere ca de aia sunt trasate ca si sezoniere pentru litoral,ca sa aiba toata lumea,cat de cat,confort,punctualitate,pentru ca se prelugesc timpii de mers cu staionarea din capiatala,pe langa intarzieriile acumulate pe traseu,grafic,s.a.m.d.Transportul auto,in general noaptea ,nu prea e folosit(dar... de nevoie nu ai ce face),macar ei,specialistii,care fac mersul de tren sa fi luat in considerare si lucrul asta,trenuriile ce leaga capitala, sa ramana pana la Bucuresti,si cele sezoniere sa fie sezoniere,exceptie facand 1821/1822 si 1931/1932.Imi e ciuda ca nici macar nu se incearca,si dupa zic ca nu e rentabil sa introduca un astfel de tren,dar intrebarea mea pentru ei:ati facut un mers ok,ati pus trenuri cat de cat cu un orar bun si fara stationari mari?macar ati incercat?(doveziile unde sunt?).Tare as vrea sa vad un privat cumparand vreo 20 vagoane si sa puna un astfel de tren,ori din Cluj Napoca ori din Timisoara,si nu ai mai zice ca va cara aer, cand ai vedea cata lume va fi.Exemplul e trenul Regiotransului de Constanta,ce s-ar infIge astia la un Timisoara-Bucuresti-Constanta dar nu au cu ce sa-l faca,dar tot sper sa le dea peste nas in anii urmatori la specialisti astia.Daca ar circula 1594/1597 cu siguranta ar avea doua cusete si vreo 6 vagoane de clasa cu locuriile ocupate sau 1991/1992 cu doua cusete ,un dormitor si 5-6 de clasa.Gandeste-te ca din Timisoara de la 14 la 22 pentru Bucuresti nu mai e tren,si trenul de 22 va merge la Mangalia,pai cat sa nu gandesti sa intorduci un tren pe la 18-19 pana la Bucuresti,totusi Timisoara inca da calatori.La fel si cu 1822/1821,la Deva si Petrosani deja e plin,si urmeaza Tg.Jiu si Craiova,orase care dau calatori,deci ,cum le-am zis lor,e cel mai prost mers de tren elaborat vreodata.De ce crezi ca au dublat pe 1931/1932 cu 1933/1934(ca sa care aer?),pentru ca sunt calatori in sezonul estival,in rest circula 1741/1742.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 16282
Varsta : 31
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 19529
Data de inscriere : 17/08/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 22:39

N-am zis că toate trenurile de lung parcurs cară aer, ci că e absolut nerentabil să ai 2 trenuri de lung parcurs, la o oră între ele pe aceeaşi rută. 1741 şi 1631 erau cel mai grăitor exemplu, 1741 plecând destul de gol, pe când 1631 pleca cu oameni în picioare, deşi mai mergeau puse vreo 2 vagoane lejer şi ca tonaj şi ca lungime. Şi ei ce-au făcut? În loc să îl anuleze pe 1741 şi să pună grupa de Satu Mare la 1631, l-au anulat pe 1631... Iar 1741 iar e pus prost, că e la 2 ore după alt tren, în loc să plece din Bucureşti în jur de 20 cum ar fi fost normal (să nu ajungi în Cluj la 4 dimineaţa). Încă mai sper că 1741 va dispărea şi va reapărea 1631 în locul lui, dar cât e doamna Chinde directoare slabe speranţe...
Bine măcar că s-a rezolvat problema cu cele 3 trenuri care făceau Bucureşti - Deda la interval de o oră între ele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 23:26

E rau in capul astora de la CFR.

Pai daca pui 991 cum era inaintea lui 696 si nu -l mai opresti de la Craiova pina in Baneasa iar de acolo il duci intins pina la mare normal ca ai clienti. Doar bucurestenii se pot urca si in Baneasa, ba chiar ii pot pune acolo grupa din loco.

O sa spui ca ramin ceilalti potentiali pasageri pentru mare de la Craiova incoace.

Pe aia in bagi intr-un tren care sa circule de la Craiova la mare, tot asa prin Baneasa.

In acest fel 696 ramine pentru calatorii de Bucuresti Nord si pentru naveta pietarilor de la Rosiori Nord si Videle la care de asemena CFR nu vrea sa renunte.

Zilele astea mi-a spus o vecina ca a fost doi ani la rind la mare cu familia , dar anul asta se duce in Grecia, ca nu mai vrea sa capieze in tren. Cu masina prin Sirbia pe autostrada ajungi mai repede la mare decit la noi la mare cu trenul.

Un prieten de al meu a mers cu copii la mare cu trenul si cu mare greutate a gasit bilete, tocmai ca exista cerere, nu cum spui tu doctore, insa anul trecut impreuna cu alta familie au mers cu un microbuz, tot in Grecia.De ce?

Atunci poti sa spui ca 2 trenuri consecutive cara aer. Calatorii pentru Bucuresti sau parcurs se suprapun cu cei pentru mare, unde naiba sa incapa intr-un tren? apoi mai si stau 15-19 ore in el.
Vrei sa mai aleaga trenul?

Acuma spui ca un tren e inaintea altuia nu stiu unde (pe Prahova cred, nu mai caut numerele ) dar cind eu am spus ca anumite trenuri, in special de lung parcurs ar trebui sa aiba opriri mai putine si sa fie precedate si urmate de trenuri de legatura cu opriri in celelalte statii? in schimb ce a facut CFR? au mai bagat la opriri incit au devenit personale pe anumite portiuni. Cum sa vina lumea la tren? atunci incep sa care aer. A vazut cineva cite opriri are trenul Satu Mare -Bucuresti Nord , doar pina la Cluj Napoca via Alesd? deja la Cluj esti capiat in el ca toti merg de drag.
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3162
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 23:27

Parerea mea ca e aceasta doamna trage sforile,dar se va gasi pana i se vor trage si ei sforiile si va pleca.In privinta trenuriilor din Banat imi mentin parerea si chiar e nevoie de inca un tren,fie el 1594/1597,1625/1626 sau 1991/1992(ultimele doua trenuri au fost consacrate si cu calatori si in momentul anularii lor au dat o palma la mersul de tren din zona).Ma repet,daca ar veni un privat,si ar introduce un tren sezonier pe ruta Arad-Timisoara-Caransebes-Dr.Tr.Severin-Craiova-Bucuresti-Constanta,cu plecare din Arad la 17 si perechea lui din Constanta la 21 le-ar arata, la Cfr Calatori ,din nou ,ca ar fi calatori si ca se poate,dar Cfr Calatori nu vrea si privati nu au cu ce sa-l faca
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 23:36

Pai cind RGT a adus niste vagoane cica nu e buna frina, de parca pe unde au umblat le frinau ca pe mocanita. Dup-aia a iesit prostia cu azbestul. Ca sint convins ca au in cap privatii astia ceva. Eu sa fiu in locul lor m-as uni cumva si as imparti trasa, zilele pare o firma , cele impare alta.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 15257
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19667
Data de inscriere : 06/12/2009

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 23:37

Fara suparare dar pentru ce sa mergi la mare in Romania cand in Grecia este mult mai frumos , apa mult mai calda , curata , plaja frumoasa si o gramada de excursii pe care le poti face zilnic , in Romania ce gasesti la mare ? mizerie in apa , mizerie pe plaja si nu in ultimul rand multi prosti cu telefoane "smechere" din care suna manelele ................ eu am fost si in 2013 in Grecia in insula Zakynthos , 2 persoane 800 de lei transport cu autocarul (21 ore) , 6 nopti , hotel de 3 stele si mic dejun , bilet luat la oferta , nu am sa dau numele agentiei sa nu fac publicitate (cine vrea ma poate contacta in privat) deci la acest pret de ce sa merg in Romania si nu in Grecia ?
Cine a fost in Grecia stie ca acolo ai conditii mult mai placute fata de litoralul romanesc.

Sczue pentru off-topic

_________________
595423Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Lun 20 Ian 2014, 23:41, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 23:40

Una peste alta, e plin si litoralul nostru. Cite pasiuni a generat peronalul ala cu etajate de la Sibiu?
Din citi merg la noi la mare nu toti merg cu masina, dar din pacate nici cu trenul.
Sus In jos
Continut sponsorizat




Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
Sus 
Pagina 13 din 26Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19 ... 26  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: