Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009

Numarul mesajelor : 5023
Localizare : Braila
Reputatie : 8962
Data de inscriere : 09/07/2009

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Noi 22, 2018 5:10 pm

Cand se va reface podul de la Gradistea? Niciodata... Daca aveau interes, il faceau pana acum.

_________________
IR 1671 „Alexandru Ioan Cuza”
Bucuresti Nord 06:35 - Urziceni 07:32 - Faurei 08:38 - Braila 09:23 - Barbosi 09:39 - Galati 09:55
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1517
Varsta : 48
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2688
Data de inscriere : 19/07/2016

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Noi 22, 2018 5:49 pm

IonutCFR2009 a scris:
Cand se va reface podul de la Gradistea? Niciodata... Daca aveau interes, il faceau pana acum.
Personal nu mai are nici un rost, construirea unui nou pod la Gradistea. Bulgaria are proiecte mari de conexiune intre Burgas - Sofia - Belgrad. Istambul - Sofia si mai nou Salonic - Kavala - Burgas. Bulgaria devenind astfel un culoar de trecere intre orient si vest, intre Marea Egee si Marea Neagra.
Un proiect grandios si care ar putea pune in valoare linia 902 ar fi legatura dinspre Kiev : Cernauti - Giurgiu - Burgas si Sofia.
Pana atunci sa ne vedem de vesnicul santier Brasov - Coslariu - Curtici.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15675
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18721
Data de inscriere : 17/08/2011

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Noi 22, 2018 6:45 pm

ciprian71 a scris:
Bulgaria are proiecte  mari de conexiune intre Burgas - Sofia - Belgrad.
Merită amintit că ne-au lucrat pe la spate şi pe noi şi pe unguri, ba mai mult s-a dat un alt regulament pentru a înfiinţa acest ,,coridor" via Serbia. Pe noi s-a făcut - şi se face încă - Comisia Europeană că nu ne aude (poate pentru că atunci când ne-au invitat la discuţii, noi nu am avut buget pentru plata biletelor de avion care, oricum, ar fi fost apoi decontate?), iar ungurii - suspect - nu s-au plâns încă. În toate întâlnirile avute cu bulgarii în ultimul an şi jumătate, aceştia au evitat elegant să răspundă la orice întrebare privind acest coridor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6255
Reputatie : 8262
Data de inscriere : 16/07/2014

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Noi 22, 2018 6:47 pm

Din cind in cind se reia ciorba reincalzita podul de la Gradistea.
In primul rind ca este un pod construit, am mai scris de multe ori ca doar cu molozul din demolarile care se fac in Bucuresti puteau face rampele de acces.

cum zice Ionut CFR 2009, nu vor.

Apoi alta tema reluata gresit: legatura spre Bulgaria.

Proiectul GRANDIOS Kiev-Bulgaria ar putea functiona foarte bine si acuma. Ziaristii care nu stiu repeta de cite ori pot ca lipsa podului de la Gradistea ingreuneaza legatura feroviara spre Bulgaria.

cred ca sint doar 20-30 km in plus prin Videle. Dar toata lumea vede legatura Giurgiu -Bucuresti limitata la Bucuresti Progresul care este capatul marginii periferiei capitalei.

Pai un tren spre Bulgaria ce are a face cu gara Progresul chiar si daca ar fi un pod la Gradistea?

asa cum am mai scris, am si circulat pe linie, podul ar avea valoare in primul rind pentru legatura giurgiuvenilor cu capitala, ei ar cobori din tren la periferie cum fac cei din Oltenita, care nu ajung in Gara de Nord, sau cei care coboara la Obor.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15675
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18721
Data de inscriere : 17/08/2011

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Noi 22, 2018 7:13 pm

dan tm a scris:
cred ca sint doar  20-30 km in plus prin Videle. Dar toata lumea vede legatura Giurgiu -Bucuresti limitata la Bucuresti Progresul care este capatul marginii periferiei capitalei.
29 km.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6255
Reputatie : 8262
Data de inscriere : 16/07/2014

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Noi 22, 2018 7:45 pm

Asta e fix zero la o adica.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4474
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 7877
Data de inscriere : 03/11/2010

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeVin Noi 23, 2018 7:54 am

Linia 902 (inclusiv portiunea de pe M900 dintre Bucuresti Nord- Chiajna si portiunea din centura feroviara intre Chiajna- Jilava), fac parte dintr-un coridor feroviar pan-European si de aceea pentru reabilitarea/modernizarea/reconstructia intregii linii Bucuresti Nord- Giurgiu Nord (via Jilava si Gradistea) se pot obtine finantari europene.

Pe cand pentru linia Giurgiu Nord- Videle nu cred ca s-ar putea obtine finantari europene.


In plus pentru trenuri care sa lege Giurgiu de Bucuresti (statia Bucuresti-Progresul) evident ca este de preferat reconstructia podului de la Gradistea!


Conform "Mersul trenurilor 1989/1989" un tren C de atunci parcurgea distanta Bucuresti Progresul- Giurgiu in cca 1 h si 30 minute, iar un tren international parcurgea distanta Bucuresti Nord- Giurgiu Nord (fara oprire) in cca 1 h si 30 minute.

Pe cand astazi, cu ocolul prin Videle, trenul R 9347 parcurge distanta Bucuresti Nord- Giurgiu in aproape 3 ore (deci dublu ca timpi de mers fata de cat faceau in 1990 trenurile C de la Bucuresti la Giurgiu), iar astazi un tren international cu ocolul prin Videle face de la Bucuresti Nord la Giurgiu Nord cca doua ore!



Asadar ca timpi de mers rezulta ca este mult mai avantajos reconstructia podului de la Gradistea , dar si refacerea/reconstructia/modernizarea liniei Bucuresti Nord- Chiajna- Jilava- Giurgiu Nord- Giurgiu si inclusiv portiunea Bucuresti Progresul- Jilava.


Cat priveste problema ca astfel trenurile regio care ar veni dinspre Giurgiu ar lasa calatorii la marginea Bucurestiului, in gara Progresul, in viitor prelungirea spre sud a magistralei M4 de metrou de la statia Gara de Nord 2 la Bucuresti-Progresul ar rezolva definitiv si aceasta problema.


Si trenurile care vin dinspre Oltenita isi lasa calatorii la marginea Bucurestiului, in HM Titan Sud. Dar pentru ca in imediata apropiere a HM Titan Sud exista statia de metrou Republica, faptul ca trenurile dinspre Oltenita se opresc la marginea Bucurestiului nu este nici o problema, calatorii putand lua apoi foarte usor metroul.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4474
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 7877
Data de inscriere : 03/11/2010

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeVin Dec 07, 2018 11:45 am

In 2006 un sistem de centralizare electronica (cu calculatoare de proces) este brevetat de inginerul Stancu-Maru-Niculae si introdus experimental in statia Vidra.

Stie cineva mai multe despre aceste sistem CED unic pe reteaua CFR ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6255
Reputatie : 8262
Data de inscriere : 16/07/2014

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeMar Dec 11, 2018 5:50 pm

Era undeva un link cu descrierea. Cauta pe paginile anterioare.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6006
Reputatie : 9513
Data de inscriere : 08/01/2011

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeSam Ian 12, 2019 10:25 pm

Anul acesta, la 31 octombrie ar trebui sa serbam 150 de ani de la darea in exploatare a primei linii de cale ferata de pe teritoriul Principatele Unite, linia Bucuresti Filaret-Giurgiu. Din pacate, linia este inchisa din data de 10 august 2005, din cauza prabusirii podului de la Gradistea, de peste raul Arges. Cu toate ca au fost fonduri europene pentru remedierea efectelor inundatiilor, acest pod nu s-a refacut, cu toate ca linia face parte din coriforul TEN-T IX.
Oare de ce? Stie cineva raspunsul corect?
Iata-l.
Interesele transportatorilor rutieri sunt mult mai bine reprezentate in MT si nu numai, iar cele ale "concurentei" feroviara, nu. Vezi dovada in prima versiune a MPGT care, in prima versiune, solicita diminuarea retelei feroviare cu 40 %.!!!??? Sunt multe de spus pe aceasta tema.
Si poate intelege si domnul ldh80 declinul sistemului feroviar.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15675
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18721
Data de inscriere : 17/08/2011

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeSam Ian 12, 2019 10:56 pm

Vitosa a scris:
Anul acesta, la 31 octombrie ar trebui sa serbam 150 de ani de la darea in exploatare a primei linii de cale ferata de pe teritoriul Principatele Unite, linia Bucuresti Filaret-Giurgiu. Din pacate, linia este inchisa din data de 10 august 2005, din cauza prabusirii podului de la Gradistea, de peste raul Arges. Cu toate ca au fost fonduri europene pentru remedierea efectelor inundatiilor, acest pod nu s-a refacut, cu toate ca linia face parte din coriforul TEN-T IX.
Nici podul de la Teliu nu a fost insclus la finanţarea prin FSUE, de fapt direcţia de specialitate nici măcar nu a fost consultată cu privire la pagube (dacă nu suna MDRAP să întrebe ,,bă, da voi pe feroviar nu aveţi nimic?" nici nu ştiam că s-a despus o cerere pe FSUE, pe care oricum nu am mai putut să o completăm, că cererea e la nivel de ministru, nu de director)

Vitosa a scris:
Interesele transportatorilor rutieri sunt mult mai bine reprezentate in MT si nu numai, iar cele ale "concurentei" feroviara, nu. Vezi dovada in prima versiune a MPGT care, in prima versiune, solicita diminuarea retelei feroviare cu 40 %.!!!??? Sunt multe de spus pe aceasta tema.
S-a scos aia... deşi uneori regret că am stat până la zece noaptea în prag de Crăciun pentru treaba asta. Noroc cu Costescu că era venit din calea ferată, că altfel degeaba scriam eu o sută de pagini de observaţii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4474
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 7877
Data de inscriere : 03/11/2010

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeJoi Ian 17, 2019 7:30 pm

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Anul acesta, la 31 octombrie ar trebui sa serbam 150 de ani de la darea in exploatare a primei linii de cale ferata de pe teritoriul Principatele Unite, linia Bucuresti Filaret-Giurgiu. Din pacate, linia este inchisa din data de 10 august 2005, din cauza prabusirii podului de la Gradistea, de peste raul Arges. Cu toate ca au fost fonduri europene pentru remedierea efectelor inundatiilor, acest pod nu s-a refacut, cu toate ca linia face parte din coriforul TEN-T IX.
Nici podul de la Teliu nu a fost insclus la finanţarea prin FSUE, de fapt direcţia de specialitate nici măcar nu a fost consultată cu privire la pagube (dacă nu suna MDRAP să întrebe ,,bă, da voi pe feroviar nu aveţi nimic?" nici nu ştiam că s-a despus o cerere pe FSUE, pe care oricum nu am mai putut să o completăm, că cererea e la nivel de ministru, nu de director)

Vitosa a scris:
Interesele transportatorilor rutieri sunt mult mai bine reprezentate in MT si nu numai, iar cele ale "concurentei" feroviara, nu. Vezi dovada in prima versiune a MPGT care, in prima versiune, solicita diminuarea retelei feroviare cu 40 %.!!!??? Sunt multe de spus pe aceasta tema.
S-a scos aia... deşi uneori regret că am stat până la zece noaptea în prag de Crăciun pentru treaba asta. Noroc cu Costescu că era venit din calea ferată, că altfel degeaba scriam eu o sută de pagini de observaţii.

Ma bucur ca mai sunt totusi oameni in Ministerul Transporturilor care-si dau interesul pentru calea ferata! Ce pot sa zic- decat sa va spun ca ati facut un lucru bun (si toate aprecierea pentru efortul depus) ca ati facut acele observatii- poate prin asta ati salvat de la disparitie unele cai ferate.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6255
Reputatie : 8262
Data de inscriere : 16/07/2014

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeVin Ian 18, 2019 11:01 am

HAi cu podul de la Gradistea. va fi un pod nou.

Ce o fi cu podul nou care devine vechi? oare tablierele s-ar putea folosi undeva?
Se va tine cont de proiectul de navigatie?

http://cdep.ro/interpel/2018/r2075B.pdf
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6006
Reputatie : 9513
Data de inscriere : 08/01/2011

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeVin Ian 18, 2019 9:07 pm

Vrajeala. Mai trec 10 ani.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2016
Varsta : 31
Localizare : Pitesti
Reputatie : 6237
Data de inscriere : 27/08/2008

902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitimeSam Ian 19, 2019 7:27 pm

Alt pretext de stors bani de la stat, ca şi povestea cu 219...
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Continut sponsorizat




902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
Sus 
Pagina 37 din 38Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-
Mergi direct la: