Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14703
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18635
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 09 Ian 2018, 07:37

Secundarele trebuie administrate de operator privat, nu are ce sa caute CFR pe toate bucatelele uitate de Dumnezeu.

_________________
595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5605
Reputatie : 7337
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 09 Ian 2018, 08:30

Pai si cine e prostul atunci?

statul ca a facut o linie sa devina ciot uitat sau privatul ca trebuie sa ia ce arunca statul?

linia asta e singura care lipseste ca legatura spre Bucuresti toate celelalte fiind folosite.

A
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4866
Localizare : Braila
Reputatie : 8526
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mar 09 Ian 2018, 20:35

Pai nu ca podul acela a cazut din cu totul alte motive... o firma fantoma sapa ilegal dupa pietris la piciorul podului si nici pana azi nu a fost pusa sa plateasca paguba, doar e la CFR SA nu? Si nu intereseaza pe nimeni... daca sapa la baza vilei lui Basexu sigur se sesizau toate organele fara alte interventii Laughing
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14937
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17708
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mier 10 Ian 2018, 09:07

marius664 a scris:
Astea sunt scuze care pe cetateanul de rand care nu lucreaza in sistem nu le cunoaste, si ce crezi, nici nu-l prea intereseaza.El vrea doar sa circule cu trenul, ce treaba are ca trenul este adus de la Bucuresti sau de la bulgari.Solutii sunt, privatii au venit cu rezervoare mobile la capete de statii, se pot face parteneriate cu firmele care au deja remize si puncte de alimentare, chestia este sa se vrea. Ca nici daca inaugurezi cu fast un tren o data la 5 ani sau de cate ori se schimba sefii, nu este o solutie.Daca se stia ca nu este rentabil nu trebuia bagat, sunt alte rute unde chiar era nevoie de o sageata...

Când ceva nu funcționează, întâi trebuie să știi cum funcționează și apoi o să îți dai seama de ce nu funcționează. Cetățeanul de rând nu se preocupă să afle asta, mai ales că presa (inclusiv multe site-uri) controlează ce poate învăța un cetățean... Și atunci cetățeanul vine imediat cu ,,nu se vrea", ,,sunteți niște hoți" ș.a.. În plus, la noi încă există mentalitatea asta că dacă măturătorul nu mătură bine, trebuie demiși/făcuți să demisioneze toți șefii măturătorului, de la șeful de tură la prim-ministru, probabil moștenită din comunism unde tot ce zicea To'arășu' se executa fără comentariu.
Și, în plus, orice s-ar face, românul e cârcotaș. De exemplu noul tronson de autostradă nu a fost deschis, pentru că la recepție s-au găsit neconformități. Au început toți să urle că de ce nu s-a deschis, că incompetenți și altele. Dacă se deschidea și pica drumul sau dădea unul în gropi, toți ăia care urlă azi că de ce nu s-a deschis ar fi urlat că câte șpăgi s-au dat ca să se deschidă o lucrare proastă sau neterminată.

La Giurgiu există o singură firmă cu o remiză, adică CFR Marfă. Asta presupunând că o mai folosește, pentru că în 2011 deja era în prag de închidere (am fost coleg de master cu șeful remizei). La fel cum nu știu ce echipamente mai sunt acolo, pentru că dacă mai e o stație de motorină din 1970, nu știu cât de utilă ar fi. Iar gararea unui automotor modern nu înseamnă doar un rezervor de motorină și o linie cu canal de revizie. Înseamnă tehnologie - laptop și, mai ales, soft pentru diagnoză (care soft nu e chiar ieftin), înseamnă diverse standuri pentru verificat diverse piese, îneamnă instalații fixe de alimentare cu aer, apă și electricitate, practic e o cheltuială de natura investițiilor, pe care CFR Călători - dacă vorbim de ei - trebuie să o facă din profitul limitat de lege la 3% și trebuie cuprinsă în BVC. Fiind investiție, necesită studiu de fezabilitate. Numai că nefiind terenul CFR Călători, trebuie cumpărat, că nu poți să investești pe terenul altuia, iar transferul fără plată între unități pică pentru că ambele operează pe o piață concurențială și vine Consiliul Concurenței și DG COMP de la UE și te ard bine de tot. Uitați-vă și pentru conversia în acțiuni a datoriilor de la CFR Marfă ce a ieșit, societatea e cât pe ce să fie obligată de Curtea de Justiție a UE să dea banii înapoi, ceea ce ar însemna falimentul.

dan tm a scris:
Este firesc ca trenul este nerentabil pina la Gradistea. Bucurestii atrag economic toata zona.
Exceptind anumite probleme de rezolvat la judet dupa sistemul din Romania, justitie, carte de identitate arondare la spitale daca ai trimitere, Oficiu de Cadastru etc nu ai ce sa faci la Giurgiu chiar daca Gradistea si restul sint in judetul Giurgiu.
Asta e logic. De fapt, tot județul Giurgiu depinde economic de București, să vedeți ce scandal a fost când a scos RATB autobuzele din Mihăilești (jud. Giurgiu) pe motiv că nu e în Ilfov (după aia le-a scos de tot din Ilfov)... practic, există localități măricele în județul Giurgiu (Mihăilești, Gostinari, Bolintin) care nici măcar nu au legătură de transport în comun cu Giurgiu, ci doar cu București. Am un prieten cu domiciliul în Mihăilești, ca să ia permisul auto a trebuit să dea examenul la Giurgiu... o dată l-a pierdut că nu a avut cu ce ajunge acolo (drumul Mihăilești - Giurgiu înseamnă maxi-taxi până în București la Dep. Alexandria, 32 până la Trafic Greu, 1/11/25 până la Eroii Revoluției și dubă/autocar de acolo până la Giurgiu, ceea ce cu totul îți mănâncă lejer vreo 6 ore). Giurgiul e mort economic, iar lipsa legăturilor de transport (chiar și rutier) îl menține în starea asta. CJ Giurgiu nu știu ce păzește, traseele trebuie modificate, trebuie verificată respectarea programelor din licențele de transport... da' n-ai cu cine. Nu am pretenția ca Giurgiu să fie ca Prahova, unde ai măcar un microbuz prin toate satele (chiar și unde nu te aștepți), da' totuși... Dar am deviat de la subiect.

kristi kkk a scris:
Nu trebuie să fiu un guru al economiei ca să întelegi că un oraș precum Bucureștiul omoară toate zonele alăturate!
O bună dezvoltare a transportului ar fi benefică pentru toți, inclusiv pentru operatorii de transport. Numai că asta ar însemna programe respectate, zero evaziune și autorități care chiar să se preocupe de problemă. O bandă unică pentru transport public, pe care să circule niște autobuze (nu dube de marfă) la 15 - 20 minute (nu la juma' de oră și în week-end pauză) și cu abonamente (dar nu cum a fost pe Domnești acum câțiva ani, când dacă aveai abonament nu te lua duba decât după ce îi lua pe cei fără abonament în caz că mai era loc) și biciclete pe DN6 de la Mihăilești la București și pe DN5 de la Jilava la București ar face minuni. Dar operatorii de transport vor bani mulți în timp scurt (nefiscalizați, evident), iar pe autorități le doare-n dos.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5605
Reputatie : 7337
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mier 10 Ian 2018, 10:06

Oare chiar nu se gaseau fonduri ca sa faca accesele la noul pod si la viaductul Gradistea?

chiar si cu molozurile din demolarea unor fabrici sau cu pamintul scos de la lucrarile de metrou si tot faceau ceva.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14703
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18635
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mier 10 Ian 2018, 13:22

Ca si durata e cam la fel atat pe 903 cat si pe 902, poti face o comparatie cat facea un tren pe 902 si cat face pe 903, deci nu poti spune ca daca ar merge pe 902 se castiga o ora ca nu e asa deci pentru trenurile IR durata e nesemnificativa si nu e ceva necesar ca acel international amarat care a amai ramas sa mobilizeze atata forta in cat sa se repare podul de pe 902.
Singurul trafic care ar necesita reparatia podului si deschiderea liniei 902 este traficul de naveta Progresu-Giurgiu si retur, dar aici pierd firmele auto si .........

_________________
595423
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4866
Localizare : Braila
Reputatie : 8526
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mier 10 Ian 2018, 18:06

Kapпaтй a scris:
Ca si durata e cam la fel atat pe 903 cat si pe 902, poti face o comparatie cat facea un tren pe 902 si cat face pe 903, deci nu poti spune ca daca ar merge pe 902 se castiga o ora ca nu e asa deci pentru trenurile IR durata e nesemnificativa si nu e ceva necesar ca acel international amarat care a amai ramas sa mobilizeze atata forta in cat sa se repare podul de pe 902.
Singurul trafic care ar necesita reparatia podului si deschiderea liniei 902 este traficul de naveta Progresu-Giurgiu si retur, dar aici pierd firmele auto si .........

Inseamna ca aici e jmenul celor de la CFR SA. Lasa 15 ani abandonata o linie de 100 km/h, si apoi desigur in timp datorita degradarii, vine specialistul si spune: Iata domnule timpul de mers este la fel de mare atat pe ruta directa cat si pe cea ocolitoare. Ce rost mai au atunci toate liniile? Hai sa inchidem directele si sa lasam abatutele, este mai avantajos pentru bugetul cailor ferate, incasari mai mari pentru kilometri mai multi... Laughing
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5605
Reputatie : 7337
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mier 10 Ian 2018, 18:40

Spilul aici este, ca se ia in discutie ocolul prin Videle insa oamenii care merg cu trenul ar cobori in Progresul, aidoma celor din Oltenita care coboara in Titan. Ideea este sa ajunga in Bucresti la lucru ca acolo au oportunitati de tranport local.Doar se foloseste chiar si gara Obor pentru naveta.

Sau poate ca CFR nu isi bate capul mina in mina cu cei de la transportul auto deoarece pe trenuri ar fi blatisti?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 11184
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14557
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Mier 10 Ian 2018, 18:58

In loc sa eletrifice Tecuci Barbosi, mai bine electrificau Radulesti-Giurgiu, asta ar trebui sa fie o prioritate pentru traficul de marfa, care se va intensifica intre Turcia -Austria/Ungaria.Dar noi facem studii peste studii si nimic mai mult
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14937
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17708
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Joi 11 Ian 2018, 10:25

Karpaty a scris:
Singurul trafic care ar necesita reparatia podului si deschiderea liniei 902 este traficul de naveta Progresu-Giurgiu si retur, dar aici pierd firmele auto si .......
Asta e teoria conspirației. Câte trenuri de călători crezi că ar circula zilnic? 3 perechi? Să presupunem prin absurd că ar fi 8 perechi. Să se calcueze în câte mii de ani s-ar amortiza un pod nou din TUI-ul plătit de 8 perechi de trenuri deservite cu automotoare.

IonutCFR2009 a scris:
Inseamna ca aici e jmenul celor de la CFR SA. Lasa 15 ani abandonata o linie de 100 km/h, si apoi desigur in timp datorita degradarii, vine specialistul si spune: Iata domnule timpul de mers este la fel de mare atat pe ruta directa cat si pe cea ocolitoare.
Faci aceeași greșeală pe care o fac și cei din presă, precum și mulți părerologi on-line. Linia București - Giurgiu are în jur de 100 km! 60 sunt doar din Progresu la Giurgiu, dar Progresu e o fundătură. Trenurile de marfă în tranzit trebuie să circule pe Centură. De la Chitila la Jilava sunt 40 km. Practic, diferența la un drum Chitila - Giurgiu prin Videle față de unul prin Grădiștea e de sub 30 km. Ăsta e ocolul real - 30 km, nu 60, nu 70, nu 100.

dan tm a scris:
Spilul aici este, ca se ia in discutie ocolul prin Videle insa oamenii care merg cu trenul ar cobori in Progresul, aidoma celor din Oltenita care coboara in Titan. Ideea este sa ajunga in Bucresti la lucru ca acolo au oportunitati de tranport local.Doar se foloseste chiar si gara Obor pentru naveta.

Sau poate ca CFR nu isi bate capul mina in mina cu cei de la transportul auto deoarece pe trenuri ar fi blatisti?

Nu ai nimic la Progresu. Sunt autobuze acolo, la vreo 500m de mers pe jos (pe o stradă fără trotuar, care la fiecare ploaie se inundă) ai tramvai, dar nu prea te ajută. În condițiile în care dubele merg până la Piața Eroii Revoluției sau Filaret.

Adrian78 a scris:
In loc sa eletrifice Tecuci Barbosi, mai bine electrificau Radulesti-Giurgiu, asta ar trebui sa fie o prioritate pentru traficul de marfa, care se va intensifica intre Turcia -Austria/Ungaria.Dar noi facem studii peste studii si nimic mai mult
Cred că la momentul la care s-a decis electrificarea liniei Tecuci - Barboși, dorința era să se facă import din URSS. Acum interesele s-au schimbat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4866
Localizare : Braila
Reputatie : 8526
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Joi 11 Ian 2018, 22:31

Dr2005... putin studiu de caz te rog:

Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord: 85 km, 1h20min cu rapidul in anul loviturii de gratie dat acestei rute directe.
Bucuresti Nord - Videle - Giurgiu Nord: 114 km, 2h02min cu rapidul interblegio in ziua de azi...
29 km nu ti se pare un ocol suficient de mare pentru a fi luat in seama? Vorbim de doua linii aproape diesel fiecare, deci un consum suplimentar de motorina care apasa pe bugetul companiilor de transport feroviar. In fata acestui fapt CFR SA nu trebuia sa ramana stana de piatra ci sa actioneze in sensul de a gasi solutii de finantare pentru refacerea podului feroviar cazut in raul Arges...
Pe cine vrei sa pacalesti?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14703
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18635
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Vin 12 Ian 2018, 03:36

Momentan nu este justificata investitia, atat podul cat si linia necesita reparatii majore iar lume sa circule 10 perechi pe zi a cate 8 vagoane nici vorba, asa ca mai poate sta asa cum se sta din 2005. Exista variante, cand nu mai exista variante atunci poate.

_________________
595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14937
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17708
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Vin 12 Ian 2018, 22:56

10 perechi cu 8 vagoane, la 50 călători pe vagon înseamnă 4000 de călători pe sens. Păi capacitatea totală oferită de cursele de dube pe București - Giurgiu și București - Grădiștea nu cred că se apropie de valoarea asta, asta în condițiile în care duba te ia din poartă și te duce până la metrou. E clar că compunerile cu locomotivă și vagoane nu au ce căuta aici, iar automotoarele ar trebui să circule la orele la care se pot prelua grupuri mari de călători, gen elevi sau navetiști, asta dacă o mai fi cineva bun de muncă prin localitățile alea, la câți au plecat la muncă în afară. Deci 4 perechi de R și 2 de IR (astea 2 să meargă de la Ruse la Balotești, cu rebrusare de 5 min în Gara de Nord) sunt suficiente. Eventual și alea 4 perechi de R să plece după aia din Giurgiu Oraș la Ruse și înapoi în mic trafic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5605
Reputatie : 7337
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Sam 13 Ian 2018, 12:57

Eu cred ca anumite elemente de infrastructura intr-o tara nu se amortizeaza si nu se justifica economic niciodata prin prisma costurilor. Cum era in socialism ,,ramin in sarcina statului".

dar, efectele benefice asupra economiei locale si nationale si asupra vietii locuitorilor sint majore.

La fel si podul de la Gradistea.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 11184
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14557
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   Sam 13 Ian 2018, 13:26

Linia daca s-ar si electrifica ar prelua o gramada de trenuri de marfa deci ar putea sa fie rentabila
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   

Sus In jos
 
902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
Sus 
Pagina 35 din 37Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-
Mergi direct la: