Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Urmatorul
AutorMesaj
rich1974



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 44
Localizare : jud Arges
Reputatie : 3089
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Mar 4 Sept - 11:16

da raportarile astea nu se fac automat? adica, GPS-ul trenului sa trimita automat ora atunci cand trece printr-un anumit loc.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 961
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3390
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Mar 4 Sept - 15:07

Nu, dar ce frumos visai...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
ets2oltromânia

avatar

Numarul mesajelor : 812
Varsta : 52
Localizare : -
Reputatie : 1757
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Mar 4 Sept - 19:18

De cât timp este restricția din Sinesti la podul de peste DJ703C?
Și cu cât se circulă între Chitila si Titu? Căci știu că un fir se circulă foarte încet.
Mulțumesc anticipat!
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
Vitosa



Numarul mesajelor : 5684
Reputatie : 8914
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Mar 4 Sept - 19:44

rich1974 a scris:
da raportarile astea nu se fac automat? adica, GPS-ul trenului sa trimita automat ora atunci cand trece printr-un anumit loc.
Trenurile de Stat nu au GPS. Raportările alea le face un IDM special angajat pentru treaba asta și care raportează după bunul cherem. Se vede că nu urmărești forumul că altfel erai la curent cu acest aspect de o grămadă de timp de când îl tot discutăm...
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 520
Reputatie : 3251
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Mar 4 Sept - 23:36

ets2oltromânia a scris:
De cât timp este restricția din Sinesti la podul de peste DJ703C?
Și cu cât se circulă între Chitila si Titu? Căci știu că un fir se circulă foarte încet.
Mulțumesc anticipat!


Intre Chitila si Boteni se circula cu 50 km/h pe firul 1......
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2155
Varsta : 39
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3959
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Mier 5 Sept - 0:23

Vitosa a scris:
rich1974 a scris:
da raportarile astea nu se fac automat? adica, GPS-ul trenului sa trimita automat ora atunci cand trece printr-un anumit loc.
Trenurile de Stat nu au GPS. Raportările alea le face un IDM special angajat pentru treaba asta și care raportează după bunul cherem.
Sau dupa nimereste pe tastatura  Very Happy .Iata draga rich1974 cum a fost raportat alalteri 15532

75 Campina 16:44 1 16:45             3
107 Ploiesti Vest 07:05 602 17:07        Real -598
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 961
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3390
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Joi 6 Sept - 18:14

ets2oltromânia a scris:
Și cu cât se circulă între Chitila si Titu? Căci știu că un fir se circulă foarte încet.
Mulțumesc anticipat!
Chitila - Contesti mai exact 32 km cu 50 km/h
Mai nou sunt si doua restrictii de 30 prin statiile Baldana si Ghergani pe firul asta de 50.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 961
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3390
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Joi 27 Sept - 11:01



Se cam explica de ce an de an se vrea marirea artificiala a timpilor de mers pe aici. Ceea ce e de aplaudat pentru unii Lunatici de pe aici de pe forum.
Ajunsese cu vreo +2 in Chitila. L-am vazut sigur acum vreo ora tot pe IRIS. Cum naiba a ajuns sa aiba +24 apoi in Nord dracu' stie. S-a stricat Dezastro ca tiganul la mal ori ca de obicei are intrare cand vrea CHeFeReul (cum am tot patit sa vad si nu e ceva nou pentru mine). Mai ales ca 1784 sigur se bate bot in bot cu 1783 (de aceea pe acesta din urma l-au bagat anul acesta pe firul 3 Chitila). Si din ce am vazut 1784 e foarte folosit de cei cu legaturi spre Brasov/Iasi.

Am vazut si eu brosura aia cu livretul in stadiul Beta care a fost postata ieri pe un grup de Facebook. Din ce am vazut la trenurile astea de la Pitesti se mai baga vreo 5-6 minute, la alte trenuri chiar vreo 10 in plus. Au ajuns in situatia de a obtine aceleasi durate de mers pe ambele sensuri. E din noaptea mintii ce se intampla si noroc cu ofertele alea Regio (care le repugna unor carcotasi mai tulburati in gandire) caci fara ele ruta asta murea sigur (spre bucuria dubarilor). Mai ales cand vine vorba de liniile de Campulung si Curtea de Arges. Tare mi-e teama sa nu se umble si la tarife, sa se mai scoata din oferte tocmai la aceste tramvaie, unde e chiar normal sa fie tarife de Regio.

Bine, de fapt, pe langa oferte Regio as zice ca si trenurile IR "alea scumpe" de pe aici au publicul lor fidel in timpul anului universitar, iar de anul acesta parca sunt tot mai multi (le convine mai multora manevra dupa ce se mai prind de una alta). Am vazut tot mai multi studenti care au abonamente si fac naveta Pitesti - Bucuresti si facultatile deja au cam inceput, nu mai incep toate de la 1 octombrie. Dar cine stie, tot in publicul calator platitor se arunca cu scuipat, tot noi suntem pedepsiti sa platim mai mult, caci grosul il ofera studentii si doar ei trebuie sa circule si e suficient, nu-i asa? Cucuveaua (1923/1924) deja a incasat-o.

Revenind, mai mare rusinea, 100 km si cam 2 ore pe ambele sensuri. Pare credibil la ce intarzieri aberante au loc tot mai frecvent din propria incompetenta a CFR. Deci o fi brosura aia o varianta, dar pentru ruta asta e credibil ca vor mari duratele, iar motivul este unul halucinant, dar cu cat e mai incredibil cu atat are sanse mai mari sa se intample in tara lui CFR.

Bai macar daca era linia proasta cap-coada, pe ambele fire, ziceam: da, asta e situatia. E normal sa faca atat. Dar cand de fapt se merge cursiv cu 100 km/h (un 90-95 mai real fiind suficient oricum) pe sensul spre Bucuresti e ceva din filmele cu prosti. Si desigur alta bataie de joc, foarte frecvent cateva trenuri spre Pitesti (1783, 1893, 1895, 1791, 1793, 1795) sunt puse pe firul de 100 si stationeaza mult in Titu, dar timpii de mers sunt lasati tot pentru 2h pentru ca nu deranjeaza pe nimeni din birourile celor care fac mersul. Macar sa nu se mai intample, decat sa se intample si sa te plictisesti in Titu.

In alta ordine de idei, sper sa ia foc toti directorasii din CFR-uri. monkey
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5605
Reputatie : 7337
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Joi 27 Sept - 11:26

Cu ce naiba de viteza se circula pe la Chitila?

cica 1784 a stat la sector dupa 1658.

Ce porcarie de linii sint acolo? 1658 Bucuresti Triaj 09.28 Bucuresti Nord 09.51

1784 Bucuresti Triaj 09.30-Bucuresti Nord 10.00

Pana mea pai sint 5km
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5684
Reputatie : 8914
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Joi 27 Sept - 13:20

Dimineață s-a rupt un macaz în Gara de Nord, cu afectare intrare/ieșire liniile 9-14. N-au avut linii suficiente pentru gararea trenurilor.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 961
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3390
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Joi 27 Sept - 14:09

Si la cum se mergea pe macazurile alea era si iminent sa se intample asa ceva.
Dar oricum, tot mai frecvent se intampla, va spun. Tot timpul tramvaiele Desiro de pe 901 stau pe tusa intre Chitila si Bucuresti. Rar ajung fluid in Nord.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5605
Reputatie : 7337
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Joi 27 Sept - 15:06

Grupa B nu era libera?
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5684
Reputatie : 8914
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Joi 27 Sept - 17:43

Odată ce trenul e trasat la Grupa A cum să-l bage în Grupa B ?
Păi ce alea ce au destinația Grupa B ai văzut tu să le redirectioneze către Grupa A atunci când Basarabul e full de trenuri ? Asteaptă în semnal eliberarea unei linii.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5605
Reputatie : 7337
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Joi 27 Sept - 19:06

M-am gindit ca a fost o situatie speciala, asa si alte trenuri erau trasate prin Leu si au circulat prin Piatra Olt.

La cit sint de ,,lungi" trenurile cred ca cu putina atentie le puteau baga la nevoie chiar si pe linii ocupate atit in A cit si in B, cum au facut la Arad in santier.
Acuma ce e mai facil pentru calatori, sa stea o ora in tren asteptind eliberarea peronului sau sa coboare in grupa B la citiva metri de grupa A?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 11183
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14556
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   Joi 27 Sept - 22:12

Pai la ce trenuri avem de 3 vagoane ar încăpea vreo 3 bucăți la aceasi linie
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   

Sus In jos
 
901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
Sus 
Pagina 23 din 24Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 900-
Mergi direct la: