Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 BDŽ-Bulgaria

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 33  Urmatorul
AutorMesaj
didi

didi

Numarul mesajelor : 635
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4651
Data de inscriere : 28/09/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeSam 06 Mar 2010, 18:48

Sincer nu stiu voi dar mie mi se par Ea urile noastre superbe pe langa locomotivele bulgarilor
Sus In jos
Codrut1985
V.I.P Member
V.I.P Member
Codrut1985

Numarul mesajelor : 420
Varsta : 34
Localizare : Oradea
Reputatie : 4311
Data de inscriere : 21/05/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeMar 09 Mar 2010, 11:02

Costache, nu se poate si niste poze cu vagoane?(eventual vagoane de dormit)
Sus In jos
http://ghioane007.blogspot.com
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13587
Data de inscriere : 06/03/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeMar 09 Mar 2010, 12:46

Codrut1985 a scris:
Costache, nu se poate si niste poze cu vagoane?(eventual vagoane de dormit)
Salut Codrut, trebuie sa vorbesc cu ei ca sa le cer acordul si pentru vagoane. Ei mi-au dat acordul momentan doar pentru pozele cu materialul rulant care l-am postat la acest topic. Dar am sa le cer pe langa poze cu vagoane, si cateva informatii despre vagoane, insa te rog sa mai ai putina rabdare!!!
Sus In jos
43.309



Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 3485
Data de inscriere : 26/02/2010

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeVin 12 Mar 2010, 19:48

http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/Bc/A_second_class_sleeping_car_of_class_80_07_09_2009.jpg second hand DR 160km/h
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/Bc/internatioanal_train_on_plovdiv.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/WLABm/BDZ_80_WLABm_.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/ex-DB/A_new_sleeping_cars_2_10_05_2009.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car/night/ex-DB/A_second_class_sleepin_g_car_of_class_71_19_07_2009.jpg
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13587
Data de inscriere : 06/03/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeMar 16 Mar 2010, 23:40

Material rulant Bulgaria.





Sus In jos
43.309



Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 3485
Data de inscriere : 26/02/2010

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeVin 19 Mar 2010, 09:29

http://vbox7.com/play:39128cb3
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13587
Data de inscriere : 06/03/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeLun 19 Apr 2010, 22:03

Automotoare seria 10.
-------------------------------
Серия 10 единици


Pe langa automotoarele Siemens Desiro electrificate, in Bulgaria sunt si automotoare Diesel la fel ca ale noastre. Difera schema de vopsea si geamurile care sunt putin mai fumurii decat ale noastre. Aceste automotoare in Bulgaria au seria nr. 10.Iata si cateva pozecare apartin membrilor de pe forumul bulgaresc http://www.lokforum.com/index.php :


BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Normal_desr



BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 DSCF3008


BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Normal_DSC03895




BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Normal_016974441-big




BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Normal_10033-31017Sf




BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 _
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13587
Data de inscriere : 06/03/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeVin 23 Apr 2010, 21:54

O locomotiva Skoda din seria 44, cu nr. 137 fotografiata anul trecut de fratele meu in Gara din Ruse.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Локомотива серия 44 137 през миналата година снимана от брат ми в България в Руската (PYCE) станция.


BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 SANY1528
Sus In jos
Codrut1985
V.I.P Member
V.I.P Member
Codrut1985

Numarul mesajelor : 420
Varsta : 34
Localizare : Oradea
Reputatie : 4311
Data de inscriere : 21/05/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeVin 23 Apr 2010, 22:52

COSTACHE MIHAIL a scris:
Automotoare seria 10.
-------------------------------
Серия 10 единици


Pe langa automotoarele Siemens Desiro electrificate, in Bulgaria sunt si automotoare Diesel la fel ca ale noastre. Difera schema de vopsea si geamurile care sunt putin mai fumurii decat ale noastre. Aceste automotoare in Bulgaria au seria nr. 10.Iata si cateva pozecare apartin membrilor de pe forumul bulgaresc http://www.lokforum.com/index.php :

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Normal_DSC03895

Presupun ca sageata din poza este sageata Svilengrad- Silistra...ca pe afisajul electronic scrie "Svilengrad"...ma insel Costache?Very Happy
Sus In jos
http://ghioane007.blogspot.com
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13587
Data de inscriere : 06/03/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeVin 23 Apr 2010, 23:41

Codrut, nu te inseli, scrie Svilengrad (Свиленград) dar nu stiu daca automotorul mergea la Silistra (Силистра). O sa rugam pe colegul nostru 43.309 care este din Bulgaria sa ne spuna in ce directie mergea automotorul din poza si poate cunoaste si zona unde este fotografiat. Sa ii pun intrebarea in limba bulgara pentru ca el nu cunoaste limba romana.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

43.309, и ни кажете какво има нова прави снимка и когато влакът върви?
Sus In jos
43.309



Numarul mesajelor : 16
Reputatie : 3485
Data de inscriere : 26/02/2010

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeVin 23 Apr 2010, 23:49

Разстоянието между Силистра и Свиленград е около 500 км, няма директен влак.На снимката мотрисата пътува към гара Свиленград разположена на жп линията Димитровград ЮЖ-София-Пловдив-Димитровград БГ-Свиленград (Истаnбул).Снимката е направена на излизане от гара Димитровград Бг.

На разстояние предприемачите ~ изток 500km.Il Свиленград Силистра et n'y EN влак за живеене. Sur La снимка, е dirige Vers L'automotrice Свиленград място Sur La Ligne София-Пловдив-Dimitrovgrad BG -Свиленград (Истанбул).Photo prise a l'issue de Dimitrovgrad BG.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13587
Data de inscriere : 06/03/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeVin 23 Apr 2010, 23:58

Codrut,colegul nostru 43.309 a fost foarte promt si rapid , si ne-a si dat raspunsul in cel mai scurt timp. Distanţa dintre Silistra şi a oraşului Svilengrad este de aproximativ 500 km, . Dar nu are o imagine directă a locului , pentru ca automotorul 10025 a circulat în mai multe directii de staţia de Svilengrad dar poza este facuta pe linia de cale ferată situată YUZH Dimitrovgrad-Sofia-Plovdiv-Svilengrad (Istanbul).
-----------------------------------------------------------------------------------
45.304, благодаря ти за отговора!
Sus In jos
jionutz

jionutz

Numarul mesajelor : 614
Varsta : 36
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 4076
Data de inscriere : 28/04/2010

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeVin 07 Mai 2010, 21:11

Prima cale ferată de pe teritoriul Bulgariei a fost deschisă între oraşele Ruse şi Varna, dată în exploatare în noiembrie 1866. După care în anul 1888 a fost deschisă prima linie concepută de către ingineri şi arhitecţi bulgari între Caribrod-Sofia-Vakarel din vestul Bulgariei. În 1963, a fost dată în exploatare prima cale ferată electrificată pe relaţia Sofia - Plovdiv. Odată cu aderarea ţării la Uniunea Europeană, Bulgaria a pus în aplicare directivele europene în materie de transport feroviar. Compania Naţională Căii Ferate a fost împărţită în două companii separate: un operator feroviar (BDZ EAD) şi o companie de infrastructura (Compania Naţională de Infrastructură).
Aceasta reprezintă la momentul actual singura companie de transport feroviar de călători din Bulgaria, în timp ce la segmentul transportului de marfă deţine cea mai ridicată cotă de piaţă.
Numărul călătorilor transportaţi în anul 2008 a fost de 33.758.000, iar din punct de vedere al pasagerilor/kilometru în acelaşi an a fost de 2.335 miliarde călători.
În ceea ce priveşte transportul de marfă în anul 2008, compania a transportat 17.590 milioane tone, şi 4.031 milarde tone/kilometru
Website http://www.bdz.bg

SURSA wikipedia.org
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13587
Data de inscriere : 06/03/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mai 2010, 22:08

Cateva informatii despre ramele Desiro electrice din Bulgaria.

Din decembrie 2007, in Bulgaria a început să sosească în etape, începând cu un total de 25 buc. trenuri cu unitati electrice de o nouă generaţie de concernul german Siemens Transportation. Sub contract până în 2005, ratificată de atunci Ministrul Transporturilor, Nikolay Vassilev stabilit un total de livrare de 25 de trenuri, din care 15 cu 3 vagoane şi 10 cu 4 vagoane. Sub acelaşi contract a trebuit să fie construit şi centru de service din Sofia. Primele două motopropulsor au fost puse în funcţiune în mod oficial la 25 ianuarie 2008, la doar o lună - au început târziu cu operarea mai multor linii de tren din Sofia şi Bankya Sofia - septembrie. Între timp, livrările au continuat, şi înlocuirea continuă a învechite acum 32 SEC Series. În acest moment, în trenul nostru sunt 22 seria 30 şi 31, ceea ce înseamnă că toate cele 15 chetirivagonni trivagonni si 7 apartamente. În conformitate cu Ordinul de Director Executiv al BDZ - 31.08.2008 DAU în toate cele 25 de tren trebuie să fie pus în funcţiune şi pentru a înlocui vechile şi nesigurele unităţi electrice multiple (automotoare ), dintre care unele sunt în vârstă de peste 35 de ani.

Ramele electrice multiple ale companiei SIEMENS destinate serviciilor de transport calatori pe distante scurte si medii, sunt echipate cu dispozitive pentru a încărca de oameni dificili cu dizabilitati şi se deplasează cu podea joasă şi baie cu posibilitatea de a servi RCA. Trenurile sunt trei sau patru vagoane, fiecare vagon este format din partea de mijloc niskopodova şi două părţi de a fi atins de către scări. În unele părţi garnite sunt locuri pentru 2 +2 sistemului, în niskopodovata parte are locuri şi care se încadrează - supape amplasate longitudinal împotriva baie. SEC este condusa de trei faze asincronice de tracţiune cu tracţiune osilie individuale de transport. Boghiurile sunt unitatea finală în direcţia de mişcare pe fiecare parte a trenului şi sunt desemnate ca MT1 şi MT2. Fiecare boghiu motor are două motoare de tracţiune, suspendat oase - umerii taligovata a cadrului, care transmit efortul de tracţiune a uneltei de osie individuale, agăţat pe o parte de reactive la bara de coş, pe de altă axă poartă adversă. boghiuri Nedvigatelnite sunt respectate în Jacobs cadru poartă tip pe cele două vagon vecine. În acest scop, suspensia central este duplicată ei şi taligovata cu rama de bază extinsă.
Puterea de a liniei aeriene de tensiune SEC cu 25 kV, 50 Hz operate de un singur tip de producţie pantograf asimetric SIEMENS SSI-2T,. Pantograf este echipat cu un sistem de coborâre de urgenţă eşec în glisantă grafit că, dacă reparaţiile necesare sau să se izoleze de aer prin intermediul a două aeriană din largul cadru pantografului. Comutarea circuitul de putere 25kV 50Hz se efectuează de la întreruptorul principal de vid, designul Incorporated de legare la pământ, cu un acoperiş. Comutatorul este setat la 100.000 de cicluri procesul de excludere - inclusiv fluxul normal şi 10.000 de curent scurt-circuit. Reducerea tensiunilor pentru propriile nevoi şi de tracţiune este realizată de către transformator majore de petrol răcite prevăzute pentru instalare în cadrul vehiculului. SEC este unul potrivite doar un transformator. Tensiune de conversie şi auxiliare foloseste forta de tractiune este realizată de invertoare construite pe baza IGBT, montat în cadrul unor vehiculului hidraulice şi de răcire. Sistemul de management se bazează pe microprocesor de control cu conexiuni digitale. Interfata de management este panoul de control conducător auto, care sunt montate la - elemente importante de management, controlul şi monitorizarea proceselor de afaceri, şi un ecran TFT, care afişează diferite meniuri de diagnostic, monitorizare şi să urmărească un Numărul de operaţiuni pentru a rula sistemul de tren. Prin butoane functionale pe partea de afişare a meniurilor şi a ghidurilor poate fi făcută: pornit / oprit iluminat hale, reglementarea şi pornit / oprit de aer condiţionat în saloane semnal eşec anularea WC, şi de a controla separat funcţionarea diferitelor unităţi ale trenului . De conducere se face prin pârghia Mişcarea - Suspendarea, montat dreapta a panoului de control şi care să permită buna de tracţiune şi frânare vigoare. 30/31 SEC să aibă un sistem pentru menţinerea viteza fixată de către conducătorul auto, care este activat prin selectarea meniului de afişare şi Vregulator de activare. Setarea vitezei se face cu cheie montat pe poziţia de control. Sisteme de protecţie sunt integrate în control cu microprocesor şi vliayat cu privire la excluderea SIB şi / sau blocarea de eliberare a pantografului. 30/31 ESA prevede instalarea unui sistem automat de semnalizare de locomotive ETCS de la niveluri diferite, în funcţie de client. În Bulgaria, la acel moment un astfel de sistem nu este montat.

Timp de cinci luni de la exploatarea de mare viteză noi am observat volatilitatea considerabilă a activităţii sistemelor de management de aer condiţionat de noduri WC, circuite auxiliare, precum şi sistemul defensiv prea complicate, de multe ori în mod nejustificat bloca eliberarea a pantografului. În general, activitatea SEC este satisfăcătoare, dar ar fi putut şi este corect să se ia în considerare increasing fiabilitatea operaţională a ganglionilor slab at - acum a mijloacelor de prevenire şi - controlul high technical de personnel operaţionale şi de întreţinere.





BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Normal_P4154355-1




BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Normal_DSC08785



BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 _50111_______5622____1



BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 _____-1




BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 ______




SURSA: http://lokforum.com/index.php



ЛОКОМОТИВИ Форуми


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Mier 26 Mai 2010, 20:06, editata de 6 ori
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13587
Data de inscriere : 06/03/2009

BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitimeLun 24 Mai 2010, 22:45

Asa cum noi avem acest topic despre Caile Ferate Bulgare, si colegii nostri bulgari au un topic despre Caile Ferate Romane.



http://lokforum.com/viewtopic.php?t=911&start=0





http://lokforum.com/viewtopic.php?t=911&postdays=0&postorder=asc&start=15
Sus In jos
Continut sponsorizat




BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: BDŽ-Bulgaria   BDŽ-Bulgaria - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
BDŽ-Bulgaria
Sus 
Pagina 3 din 33Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 33  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: