Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL

Numarul mesajelor : 7768
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11311
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 17 Iun 2019, 01:13

dan tm a scris:
Parca s-a incercat si la noi modernizarea vagoanelor 47

https://zdopravy.cz/ceske-drahy-ukazaly-prvniho-modernizovaneho-honeckera-ubyly-v-nem-sedacky-29834/

Eu le-as face vagoane de biciclete.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7471
Reputatie : 10413
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 17 Iun 2019, 11:30

S-a incercat, si au scos ceva parca mai inghesuit ca 21-47. Ma refer la 20-31, ca 10-31 nici n-au circulat.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7204
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9162
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 17 Iun 2019, 12:09

Din cauza ca asa e mentalitatea romanilor sa faca orice din piatra seaca. Ar baga si 100 locuri nu i intereseaza pe cei care le aproba important e sa scoata cat mai mult cu un confort cat mai mic. Sa fi avut capul si mintea polonezilor le faceau 20-31 dar unul din saloanele mici sa fi facut un compartiment pentru insotitor si caine si rasteluri pentru biciclete. Dar nu noi batman batman ma mir ca in etajatele astea modernizate in 2018-2019 nu au pus mai multe locuri.

Sa fi fost baieti destepti tot ce modernizeaza acum 20-68 si 20-49 toate ar fi trebuit sa iasa macar cu cate 2-4 rasteluri la unul din capetele vagonului, asa doar ne uitam in curtea polonezilor si nu ne ramane decat sa visam ca vreodata in viata asta vom avea si noi macar 30% din ce au polonezi.

Romania cred ca e penultima tara din EU care refuza transportul bicicletelor sau care taxeaza la suprapret transportul bicicletelor, ca ultima tara cred ca stiti care e ca doar vorbesc aceeasi limba, CFM Moldova.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2958
Reputatie : 6125
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 17 Iun 2019, 12:46

Nu ai nimerit-o, la moldoveni e permis cu biciclete in trenuri, iar biletul e simbolic si deseori nasii nici nu cer vreun bilet/bani pentru bicicleta. Si ai si loc destul unde sa o pui la spatiul de bagaje al trenurilor, cu exceptia unor automotoare.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7204
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9162
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 17 Iun 2019, 14:07

Cand am cautat eu acum multe luni la ei pe site nu scria absolut nimic de această treaba cu bicicletele iar pe pagina lor plus posturilor celor care au fost pe acolo la fel nu am vazut nimic pe această temă.

Asta e am gresit si eu odată la 6 luni dar asta înseamnă că CFR Călători e chiar ultima la acest capitol.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX

Numarul mesajelor : 1206
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 10:24

Caile Ferate Romane, puse pe butuci chiar de statul roman
https://www.national.ro/news/caile-ferate-romane-puse-pe-butuci-chiar-de-statul-roman-660045.html/

Asta tot auzim, dar hai sa aprinda cineva focul odata, poate vedem chiar artificii.
Pe butuci sta de prea multa vreme.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15758
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18839
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 10:44

Astfel de articole alarmiste, comandate sau scrise de sindicate, apar de câţiva ani. Chestia e că câinii latră, caravana trece, dar unii chiar ăi văd pe aceşti ,,specialişti în relaţii publice" ca salvatori ai căii ferate. De fapt, ei ţin cu dinţii de un mod de lucru depăşit, tocmai pentru a avea membri în sindicat. De aia avem încă case de bilete şi nu automate, de aia avem în unele staţii partide mari de manevră, de aia cu greu am reuşit să introducem deservirea cu un singur agent la marfă pe câteva secţii, de aia avem trenuri din locomotivă şi un vagon în timp ce automotoarele stau în depou, de aia nu avem mers cadenţat şi avem grupe şi grupuleţe spre toate fundăturile (motorină în plus, personal de manevră, încă un şef de tren sau chiar 2 pentru grupa aia). Ăsta e motivul pentru care CFR Călători, CFR Marfă şi chiar CFR S.A. vor fi ineficiente mult timp de acum înainte.
Voi nu i-aţi văzut pe aceşti lideri cum au început să urle ca pe câmp în momentul în care AFER le-a zis că anumite instrucţii trebuie înlocuite cu proceduri proprii... urlau ca apucaţii, mai aveam puţin şi chemam paza.

Hai să vă dau câteva exemple cu ce ne presează Comisia Europeană să modificăm/abrogăm şi să transformăm în procedură a administratorului de infrastructură şi a operatorilor, cuprinsă în Sistemul de Management al Siguranţei (SMS) propriu de vreo 4 ani şi pentru care riscăm infringement:
OMT nr. 103/2008 privind aprobarea Instrucţiunilor pentru admiterea şi expedierea transporturilor excepţionale pe infrastructura feroviară - nr. 328
OMTI nr. 1684/2012 pentru conducerea şi deservirea trenurilor directe de marfă în sistem simplificat
OMT nr. 256/2013 pentru aprobarea Normelor privind serviciul continuu maxim admis pe locomotivă, efectuat de personalul care conduce şi/sau deserveşte locomotive în sistemul feroviar din România

Când oi avea timp, vi le scriu şi pe restul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

riciu

Numarul mesajelor : 822
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4247
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 10:57

Dragul meu, grupuletele de vagoane (automotoare) pentru anumite destinatii fac ca destinatia aia sa fie viabila.

Vezi ca autoturismul personal te ia din fata casei si te duce in fata destinatiei. Daca ma pui sa schimb odata, stramb din nas. Daca ma pui sa schimb de doua ori, nu merg. Si nu vorbesc de mine, ca fost pasionat, ci de cel care are treaba si merge si cu bagaje, eventual si copii. Daca nu am tren direct Oradea Mangalia, atunci nu mai folosesc trenul, la fel pentru alte destinatii!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12067
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15756
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 16:48

Și mai vrem mocănița și turism când sunt așa demenți

https://www.ziardesuceava.ro/node/3427
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15758
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18839
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 17:57

riciu a scris:
Dragul meu, grupuletele de vagoane (automotoare) pentru anumite destinatii fac ca destinatia aia sa fie viabila.
Automotoarele da, dar eu vorbesc de grupe de vagoane, care necesită manevre.

Ar trebui ca pe liniile principale* să circule trenuri la mers cadenţat (neapărat divizori şi multiplii ai orei, pentru a fi uşor de reţinut de către publicul călător, adică 30 minute - 1 oră - 2 ore - 4 ore) de la 5 la 22 (şi la 22 să pornească trenurile de noapte, mă rog, cu excepţiile gen Bucureşti - Satu Mare unde se va intercala în cadenţarea de pe Bucureşti - Cluj trenul respectiv), iar din nodurile feroviare să fie legături la ele, desigur tot cadenţate şi ele. Prin reducerea numărului de trenuri de lung parcurs şi prin schimbarea personalului pe traseu în anumite cazuri, s-ar reduce şi costurile cu cazarea la dormitoare a personalului. Dar asta ar însemna adio titularizare şi sigur vor sări de partea dorsală în sus sindicatele.

*) Linie principală = linie de pe reţeaua TEN-T Centrală, nu are rost să ne mai referim la ,,linii magistrale" ca acum 50 de ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 2478
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4592
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 18:13

Pai si daca vreau sa merg la cuseta pana la Sighetu Marmatiei cum fac...ma dau jos in mijlocul noptii cu bagajul si doi copii sa iau alt tren??? Eu ca eu, dar copiii is cam pretentiosi Smile...Cred ca daca n-ar fi rentabil cuseta pe trenul ala o scoteau de mult.Ar trebui ca CFR Calatori sa achizioneze mai multe cusete si dormitoare e cerere mare pentru ele nu numai acum in sezon...Asta pentru ca de la an calatoria cu trenul tot creste pe distantele lungi, asa ca la noi tot vor fi CD si VD...chiar daca unora nu le convine, dar noi nu suntem Germania unde viteza medie e de peste 100km/h...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6342
Reputatie : 8384
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 18:41

Hai sa nu cadem in extreme.
In alte tari sint trenuri cadentate(sau poate cu o frecventa mai mare) intre care sint si trenurile de lung parcurs.

Acuma de exemplu pe Arad -Timisoara Nord sint tot felul de oferte la accelelare, dimineata la 1834 nasii umbla cu biletele de mina dupa eventualii calatori din Vinga si Sag, pai ce nevoie ar fi sa mai opreasca acolo daca ar fi cadentate?

din Timisoara cadentate spre Arad, Lugoj(poate Caransebes) de acolo la Resita iar unele dintre ele sa fie cu legaturi intre ele.

Tot vorbim aici de trenuri directe contra trenuri cu schimbari.Pai cum sa ma bazez pe trenuri cu schimbari cind trenurile directe intirzie cu orele iar mai apoi stau sa ia calatorii dintre ele.

1695 asteapta pe 1662 preluare pasageri apoi intirzie in parcurs.la Timisoara Nord il intirzie pe 78 legatura la 1695.
1743 asteapta in Arad pe 2043.

1696 il asteapta pe 1833 si exemplele se duc in tara.

asta ca sa nu mai spunem de ,,legaturi" bine facute

in Suceava 1766 pleaca la 05.53 iar 1757 soseste la 06.07. Ne miram ca autobuzele Apetrans sint pline.

In acest mod de a calatori: restrictii de viteza, arbori cazuti in gabarit, deraieri, locomotiva nu dezvolta putere, EA limitata la 100 etc cum sa te risti sa mergi la legatura?

Asa daca sti ca ai tren la fix si jumate esti bazat. Nu trebuie sa fie toata ziua ca nici tramvaiele nu sint toata ziua dese, sint intervale orare moarte sint de acord.


Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2460
Varsta : 37
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5611
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 19:33

https://clubferoviar.ro/trenuri-private-spre-litoral/


Reclamă trenurilor private.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7471
Reputatie : 10413
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 20:01

razvan - trenuri a scris:
https://clubferoviar.ro/trenuri-private-spre-litoral/


Reclamă trenurilor private.

Pe de altă parte, ei susțin că cel mai bun operator privat care ajunge la Mangalia este Regio Călători, care se evidențiază prin garanția sosirii la destinație, curățenie și preț foarte bun. Laughing
Sus In jos
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7204
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9162
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeMar 18 Iun 2019, 20:35

Păi si nu e asa ? Plus ca e singurul operator ce are spații pentru biciclete spre litoral și la pret de România doar 4.8 RON nu prețurile alea de occident cerute de CFR Călători și pui bicla pe unde apuci. Am putea spune ca RegioCalatori cu aceasta pereche a adus Occidentul mai aproape atât ca conditi de călătorie cat si servici.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mar 18 Iun 2019, 20:39, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat




Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 3 din 32Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: