Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15744
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18818
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeJoi 30 Mai 2019, 11:07

Să se mai transfere din ăia din primării şi pe la noi. La mine în direcţie sunt 3 posturi libere + 1 temporar vacant şi se mai pensionează o persoană în câteva luni. Câţi oameni ne-a dat voie Guvernul să angajăm? UNUL SINGUR, e concursul pe 18 iunie, vă mai puteţi înscrie până pe 4 iunie 2019 cel târziu: http://www.mt.gov.ro/web14/despre-noi/organizare/resurse-umane/anunturi-angajari/2451-concurs18062019

Nu mai zic că pe hârtie avem 500 posturi, dar practic suntem vreo 370 angajaţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12043
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15725
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeJoi 30 Mai 2019, 16:20

Că fapt divers am sunat luni la.primarie să întreb cum sa procedez că sa pot primii banii de la alegeri eu fiind plecat din localitate
A trebuit să sun de 3 ori la.primarie odată la.numarul lor apoi la.resurse umane și ultima oară la caserie ramand sa trimit o copie și numărul secției
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12043
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15725
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeJoi 30 Mai 2019, 18:04

Autoritatea de Reformă Feroviară a aprobat actualizarea contractelor de servicii publice la operatorii feroviari de transport persoane, contracte care sunt valabile până la începutul lunii decembrie 2019.

Decizia a fost semnată zilele trecute de către conducerea ARF cu numărul 621 din 2019, fiind publicată în Monitorul Oficial 421 din 29 mai 2019. Contractele au fost semnate cu operatorii CFR Călători, InterRegional Călători, Transferoviar Călători, Softrans, Regio Călători și Astra Trans Carpatic. Care sunt valorile aprobate.

CFR Călători

Va primi o compensație pe mia tren și km de 13.090,93 lei, de 25,87 lei pe mia călători și km în cazul trenurilor InterRegio și de 179,76 lei la cele Regio.

Numărul de trenuri InterRegio pe an va fi de 76.250, cel al trenurilor – km pe an va fi de 23,82 milioane iar cel al călătorilor și km pe an va fi de 3,3 miliarde.

Numărul de trenuri Regio pe an pe structura interoperabilă va fi de 279.937 cel al trenurilor și km – an va fi de 25,03 milioane iar cel al călătorilor și km pe an va fi de 1,46 miliarde.

Numărul de trenuri Regio pe an pe structura neinteroperabilă va fi de 28.473, cel al trenurilor și km pe an va fi de 1,63 milioane, iar cel al călătorilor km pe an va fi de 39,64 milioane. În total CFR Călători va înregistrat 50,49 milioane tren și km pe an și 4,8 miliarde călători și km pe an.

Costurile de transport estimative sunt de 2,56 miliarde lei, în creștere față de 2018 când au fost de 2,32 miliarde lei.

Veniturile estimative sunt de 1,12 miliarde lei iar cele minime, obligatorii de realizat sunt de 648,52 milioane lei. CFR Călători urmează să primească de la bugetul de stat o compensație de 1,01 miliarde lei.

InterRegional Călători

În cazul InterRegional Călători SRL cifrele sunt următoarele. Operatorul va primi o compensație pe mia tren și km de 13.090,93 lei, de 25,87 lei pe mia călători și km în cazul trenurilor InterRegio și de 179,76 lei la cele Regio (valorice identice la toți operatorii).

Indicatorul trenuri Regio și km pe an pe structura interoperabilă va fi de 1,29 milioane iar cel al călătorilor și km pe an va fi de 50,7 milioane.

Indicatorul trenurilor Regio și km pe infrastructură neinteroperabilă pe an va fi de 438,57 mii iar cel al călătorilor 14,3 milioane. În total InterRegional Călătoiri va înregistra 1,73 milioane tren km pe an și 65 milioane călători și km pe an.

Costurile de transport estimative sunt de 42,02 milioane lei, în creștere față de 2018 când au fost de 37 milioane lei.

Veniturile estimative sunt de 5,15 milioane lei, iar cele minime, obligatorii de realizat, sunt de 5,14 milioane lei. Operatorul urmează să primească de la bugetul de stat o compensație de 34.43 milioane lei.

Transferoviar Călători

În acest caz cifrele sunt următoarele.

Indicatorul tren și kilometru pe an pentru trenurile InterRegio va fi de 742,6 mii iar cel al călătorilor și km pe an va fi de 66,28 milioane.

Indicatorul trenuri Regio și km pe an pe structura interoperabilă va fi de va fi de 24,7 mii iar cel al călătorilor și km pe an va fi de 1,3 milioane.

Indicatorul trenurilor Regio și km pe infrastructură neinteroperabilă pe an va fi de 541,44 mii iar cel al călătorilor 30,5 milioane. În total operatorul va înregistra 3,48 milioane tren și km pe an și 214, 98 milioane călători și km pe an.

Costurile de transport estimative sunt de 115,28 milioane lei, în creștere față de 2018 când au fost de 108 milioane lei.

Veniturile estimative sunt de 26 milioane lei, iar cele minime, obligatorii de realizat sunt de 19,34 milioane lei. Operatorul urmează să primească de la bugetul de stat o compensație de 74,1 milioane lei.



Softrans

În cazul Softrans, cifrele sunt următoarele.

Indicatorul trenuri și kilometru pe an pentru trenurile InterRegio va fi de 646,33 mii, iar cel al călătorilor și km pe an va fi de 67,86 milioane. Compania nu operează trenuri Regio.

Costurile de transport estimative sunt de 20,2 milioane lei, în creștere față de 2018 când au fost de 17,56 milioane lei.

Veniturile estimative sunt de 10 milioane lei ar cele minime, obligatorii de realizat sunt de 8,08 milioane lei. Operatorul urmează să primească de la bugetul de stat o compensație de 10,21 milioane lei.

Regio Călători

În cazul Regio Călători cifrele sunt următoarele.

Indicatorul trenuri kilometru pe an pentru trenurile InterRegio va fi de 182,07 mii iar cel al călătorilor și km pe an va fi de 11,2 milioane.

Indicatorul trenuri Regio și km pe an pe structura interoperabilă sau neinteroperabilă va fi 5,85 milioane, iar cel al călători și km pe an va fi de 298,96 milioane.

Costurile de transport estimative sunt de 196,53 milioane lei, în creștere față de 2018 când au fost de 172 milioane lei.

Veniturile estimative sunt de 34,02 milioane lei, iar cele minime, obligatorii de realizat sunt de 22,67 milioane lei. Operatorul urmează să primească de la bugetul de stat o compensație de 131,09 milioane lei.

Astra TransCarpatic

Și în fine, în cazul lui Astra TransCarpatic indicatorii compensație pe mia tren și km, mia călători și km sunt identici cu cei ai celorlalți operatori.

Indicatorul trenuri și kilometru pe an pentru trenurile InterRegio va fi de 917,19 mii iar cel al călătorilor și km pe an va fi de 50,44 milioane. Operatorul nu are în acest an trenuri Regio. Costurile de transport estimative sunt de 29,24 milioane lei, în creștere față de 2018 când au fost de 21 milioane lei.

Veniturile estimative sunt de 11 milioane lei, iar cele minime, obligatorii de realizat sunt de 9,72 milioane lei. Operatorul urmează să primească de la bugetul de stat o compensație de 31,31 milioane lei.
Sus In jos
alexmorph3us



Numarul mesajelor : 375
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3764
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeSam 01 Iun 2019, 17:45

Cum arată cele mai rapide trenuri de marfă și ce țări stau cel mai bine:
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23178684-video-cum-arata-cele-mai-rapide-trenuri-marfa-tari-stau-cel-mai-bine.htm
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2460
Varsta : 37
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5604
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 03 Iun 2019, 20:12

https://clubferoviar.ro/linia-ferata-cu-ecartament-european/

Cu bani de la Uniunea Europeană sau bănci poate se va construi această linie foarte necesară.
Visez să existe trenuri directe cu vagoane românești de la Chișinău la Timișoara Nord, Constanța, Brașov, Budapesta și sigur București Nord. Dacă voi fi singur, voi merge de la un capăt la altul sa ma bucur de România Mare.

Very Happy Very Happy Very Happy
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2478
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4585
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 03 Iun 2019, 20:23

Pana atunci sa te multumesti daca vei apuca sa te plimbi pe M800 modernizata 100%, ca de M300 nu cred ca vom apuca in urmatorii 50-60 de ani...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2460
Varsta : 37
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5604
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 03 Iun 2019, 20:38

marius664 a scris:
Pana atunci sa te multumesti daca vei apuca sa te plimbi pe M800 modernizata 100%, ca de M300 nu cred ca vom apuca in urmatorii 50-60 de ani...

Very Happy Very Happy Very Happy
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1521
Varsta : 48
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2720
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 03 Iun 2019, 20:40

marius664 a scris:
Pana atunci sa te multumesti daca vei apuca sa te plimbi pe M800 modernizata 100%, ca de M300 nu cred ca vom apuca in urmatorii 50-60 de ani...
Sa ne luam adio la M.300 ca va fi gata vreodata. La tonele de contestatii si la cum se misca lucrurile in teren, poate cel mult o improvizatie de imbunatatire a timpului de la Bucuresti la Arad via Sighisoara.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2952
Reputatie : 6112
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 04 Iun 2019, 13:10

Nici macar la aia nu visez, zic mersi daca va mai avea Romania 40-50% din trenurile care sunt in prezent. Cate trenuri au calatori macar cat de un vagon si jumatate sau doua?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12043
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15725
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 04 Iun 2019, 14:27

No amu s-o trezit și ei când se circulă cu 15-30 km/h

https://newsbv.ro/2019/06/03/video-noul-tren-de-lucru-pentru-refacerea-caii-ferate-a-fost-testat-pe-regionala-brasov/

Sus In jos
alexmorph3us



Numarul mesajelor : 375
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3764
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 04 Iun 2019, 15:56

Când ar putea ajunge în țară primele trenuri electrice de care publicul călător are atât de mare nevoie:
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23185579-cand-putea-ajunge-tara-primele-trenuri-electrice-care-publicul-calator-are-atat-mare-nevoie.htm


Ultima editare efectuata de catre alexmorph3us in Mar 04 Iun 2019, 16:02, editata de 1 ori
Sus In jos
alexmorph3us



Numarul mesajelor : 375
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3764
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 04 Iun 2019, 15:59

https://clubferoviar.ro/marius-chiper-cfr-sa-recomand-modernizarea-trenurilor-pentru-ertms-nivel-2/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15744
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18818
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 04 Iun 2019, 17:48

Pentru ERTMS e necesară certificarea de interoperabilitate de către un organism notificat. Pentru Buftea - Brazi este în desfăşurare un contract cu ONFR, dar pentru restul Coridorului vor trebui făcute licitaţii publice, pentru că sumele necesare depăşesc pragul pentru achiziţie directă. Lipsa certificatului de interoperabilitate poate atrage anularea finanţării.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 2478
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4585
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 04 Iun 2019, 20:15

Luna a scris:
Nici macar la aia nu visez, zic mersi daca va mai avea Romania 40-50% din trenurile care sunt in prezent. Cate trenuri au calatori macar cat de un vagon si jumatate sau doua?
Daa, si cati calatori raman pe peron ca numai sunt locuri...sau cati calatoresc in picioare.CFR Calatori mai are nevoie de vreo 350 de vagoane pentru a onora toate cerintele de transport.Ca sunt aberatii de loco+1 VAG, acolo unde trebuie sa fie o rama iar vagonul dus pe alta ruta, e alta mancare de peste, dar sa spui ca vor disparea din trenuri ca nu sunt calatori este o aberatie.Stai sa vezi ca incepe show-ul de saptamana viitoare, cand intra sezonierele...Sa vezi atunci trenuri cu 2 vagoane si calatori de 4...
Sus In jos
Peter Fodor

Peter Fodor

Numarul mesajelor : 38
Varsta : 40
Reputatie : 1341
Data de inscriere : 22/03/2016

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 05 Iun 2019, 09:40

marius664 a scris:
Stai sa vezi ca incepe show-ul de saptamana viitoare, cand intra sezonierele...Sa vezi atunci trenuri cu 2 vagoane si calatori de 4...

Spre exemplu, din compunerea trenului IR 1765 dispare vagonul de dormit
Sus In jos
Continut sponsorizat




Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: