Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 INFORMATII GENERALE

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 32  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15758
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18839
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 15:35

AeroX a scris:
"Daca nu s-au aprobat bugetele, ce sa-i faci?" Pai tocmai de aia, de ce? Acum ce reactii ai astepta?
Reacţii în care ar fi înjuraţi cei vinovaţi, de exemplu...

AeroX a scris:
Daca totul mergea ca uns si vedeam zeci de vagoane, locomotive si sageti revizuite, daca toata lumea mergea civilizat, nu la ingramadeala, crezi ca mai facea cineva scandal?
Asta e tehnic imposibil, pentru că CFR Călători are n'şpe mii de feluri de locomotive şi vagoane. Fiecare tip de vagon/locomotivă poate fi reparat doar de o singură unitate reparatoare, care unitate cam refuză să lucreze cu CFR Călători. Nu cred că se va schimba situaţia asta prea curând, indiferent câte subvenţii încasează CFR Călători. Doar dacă se va face ca în Germania, cu material rulant luat de stat şi dat în folosinţă operatorilor. Numai că şi asta e treabă de durată, o documentaţie ca la carte se face în vreo 2 ani, iar ARF nu se grăbeşte, în primul rând pentru că nu are cu cine, în al doilea rând pentru că i s-au dat atribuţii înainte să aibă personal care să le îndeplinească (vezi întârzierile la plata compensaţiilor). Nu ştiu câţi ingineri de material rulant are ARF, tare îmi e că doar unul singur.

AeroX a scris:
Ideea e ca lumea se plange si e si normal sa se planga. E posibil sa se dea si angajati afara pentru ca restrangerea activitatii inseamna inclusiv si acest lucru. Deci e groasa treaba, pana in martie cine stie ce ni se mai scoate la iveala.
Asta e gândirea românească: când ceva nu merge bine, dai oameni afară. Câte restructurări din astea au fost în 28 de ani? Multe... În schimb, niciun director nu a venit cu un plan concret de reorganizare a activităţii, cu redistribuirea şi re-şcolarizarea personalului pentru alte funcţii (dacă n-ai mecanici, dar ai şefi de tren, du-i pe ăia la şcoala de mecanici, cu contract să nu plece din CFR Călători 5 ani, crezi că nu o să le convină?), cu rearanjarea planului de mers cu asigurarea legăturilor, cu solicitarea la CFR S.A. a traselor pentru materialul rulant existent şi cu datul cu pumnu'n masă la CFR S.A. pentru condiţii de mers corespunzătoare materialului rulant, nu procent de masă frânată 80% şi tonaj maxim 350t pentru Desiro.

AeroX a scris:
Studenti, nestudenti, fix gratuitatile astea ne trebuiau in tara asta plina de lenesi, prosti si incompetenti, iar pentru un an de zile aceste gratuitati au fost ca un ghimpe in coasta tuturor OTF, chiar si a noastra, a platitorilor de bilete, care am dori sa avem locuri in tren si fara sa fie nevoie sa dam refresh din ora in ora pe site-ul CFR sa vedem situatia locurilor si sa ne grabim cu nu stiu cate zile inainte ca sa luam un bilet.
Şi înainte de gratuitatea studenţilor erau situaţii când nu găseai bilete la anumite trenuri. Să vii duminica de pe Valea Prahovei sau să mergi vara cu trenuri ca 1921/2 sau 1931/2 era fix cum a fost acum. Doar că nu existau ţapii ispăşitori - studenţii - pe care să dea vina toţi.

AeroX a scris:
Cat despre Iliescu si PSD, pe bune, ti se pare ca face cineva lobby pe forum ca sa sprijine acest guvern/partid? Nu ti se pare ca toata aceasta "ura" impotriva studentilor vine mai ales din vina lor? E prea vizibil ca a fost mai mult o pomana electorala (cat de reusita pentru unii sau altii n-am idee), nu un ajutor pentru CFR Calatori sau pentru privati.
Direct nu face nimeni lobby pentru PSD, dar indirect sunt câţiva, probabil i-ai observat şi tu şi se ştiu şi ei care sunt. Sutn aceiaşi oameni care pe vremea lui Cioloş îl criticau pe forum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71



Numarul mesajelor : 1521
Varsta : 48
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2727
Data de inscriere : 19/07/2016

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 18:12

Desigur, studentii nu au nici o vina.Ei doar sunt beneficiarii a unei prostii crase din partea politicienilor ce nu au nimic in comun cu progresul acestei tari. Ne vom inscrie probabil in cartile de istorie peste 100 de ani, cu cea mai mare decadere economica de la sfarsitul de sec 20 si inceput de sec. 21.
Criminal este ca nimeni nu este tras la raspundere din toata aceasta prosteala. Este mai grav decat ce se intampla cu mizeria construrii de autostrazi.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2958
Reputatie : 6125
Data de inscriere : 18/03/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 21:06

marius664 a scris:

Asta cu gratuitatea a fost cauza care a accelerat procesul.Lipsa de vagoane a facut ca cei care platesc bilet intreg sa caute alte variante,CFR Calatori pierzand o buna parte din cei care plateau "pe loc", iar nedecontarea calatoriilor de acum 6 luni a adancit criza si mai mult.Poate daca subventia se platea la timp acest efect era oarecum intarziat, dar nu poti ascunde mizeria sub pres la infinit, la un moment dat numai intra...
Iar 1822 il foloseam de cate ori vroiam sa merg la mare in extrasezon, acum ma voi orienta catre autobuz clar, cu toate ca nu voi ajunge asa dimineata la Constanta, primul microbuz din Alexandria spre Bucuresti placand dupa 5:30 Sad
Daca subventia se platea/se va plati la timp ce efecte sa intarzii? Eu ma intreb ce demersuri au facut operatorii pana acum pentru a incasa banii ce li se cuvin daca e chiar asa grava situatia? Nu cumva cam nici o masura luata?
Bun, daca circulai des cu 1822 in extrasezon esti foarte in masura sa ne zici aici cam care era gradul de ocupare al sau si daca ti s-a parut a fi multi dintre calatori studenti. Chiar sunt curios de raspuns.


AeroX a scris:

Dar pana si opozitia cu Iohannis in frunte vede acelasi lucru la CFR: mod de transport nerentabil, pentru lume saraca, lasa sa mearga macar studentii. Pana si presedintele n-ar merge la Sibiu cu trenul cap-coada.
Pai si nu au dreptate? Vezi tu alte persoane decat saracii sa calatoreasca cu trenul? (Exceptie softrans si Brasov-Bucuresti-Constanta). Vreti calatori platitori de tarife mari la tren dar nu credeti ca e necompetitiv? Cine sa plateasca tarife mai mari ca la auto si timpi mai mari/trenuri putine si legaturi proaste? Din pacate trebuie sa recunoastem in unele situatii calatoria cu trenul nu e rentabila nici macar pentru studenti adica gratis, dar pentru calatori platitori de tarif intreg la interregio. Noi nu ne putem compara cu tarile unde lumea chiar vine la tren pentru ca e un mijloc de transport competitiv.


cristi ar a scris:
Multe trenuri regio vor fi anulate sambata si duminica, iar pe rutele unde sunt des vor mai anula din ele.
Destul de normal, fiind trenuri de naveta, sambata si duminica putina lume face naveta.


IonutCFR2009 a scris:
Sa nu dramatizam totusi, trenurile alea oricum ar fi circulat si cu ei si fara ei. Drama este ca CFR Calatori a acceptat santajul gratuitatilor pt studenti in loc sa se gandeasca la un mers ok pentru platitorii adevarati de bilete. Daca cei din CFR Calatori nu s-ar fi plans ca babele de lipsa calatorilor in trenuri, politicienii n-ar fi venit cu aceasta masura disperata de a repopula trenurile. Nu era nimeni atat de tampit sa dea gratuitati la niste trenuri rentabile din start. Cam asa stau lucrurile... din pacate. Very Happy
Pai da, asta scapa multora. Trenurile oricum trebuiau sa circule si fara studenti=> pot considera ca au circulat goale, mare chestie, sunt o gramada de trenuri ce au circulat si circula goale (fara a fi macar studenti), numa eu am dat ceva exemple aici. Diferenta este ca spre deosebire de goale pentru studenti se vor incasa bani, mai devreme sau mai tarziu.

Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2478
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4592
Data de inscriere : 23/01/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 22:59

Dr2005 a scris:


Studenţii fac în jur de 500.000 călătorii pe lună.
Deci sunt 3 mil de calatorii nedecontate, daca e adevarat ca nu s-a mai virat din august.Cred ca nici macar DB sau SNCFF nu putea suporta un asemenea deficit.Daca inmultim si cu 25 lei sa zicem costul calatoriei...nu e o suma chiar de neluat in calcul...dar probabil s-au facut calatorii si de o de 100 lei...
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 2478
Varsta : 40
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4592
Data de inscriere : 23/01/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 23:05

Luna a scris:

Bun, daca circulai des cu 1822 in extrasezon esti foarte in masura sa ne zici aici cam care era gradul de ocupare al sau si daca ti s-a parut a fi multi dintre calatori studenti. Chiar sunt curios de raspuns.
Gradul de ocupare pana in Bucuresti este destul de bun, cu toate ca se aduna si fauna din Videle.Erau si cativa care se mutau din cuseta la clasa 2 din Bucuresti, ca era greu pentru CFR sa plimbe macar cuseta pana la Constanta.Sa mai spun ca erau si calatori pentru Tulcea de cateva ori pe saptamana...Studenti cei drept nu am vazut prea multi, mai mult pensionari care mergeau la Mangalia.Poate erau pe retur, ca pleca la o ora buna din Constanta, dar nu-l foloseam ca ajungea la o ora nepotrivita pentru mine in Rosiori, nepotrivita in sensul ca numai aveam legatura spre Alexandria...

Luna a scris:

Daca subventia se platea/se va plati la timp ce efecte sa intarzii? Eu ma intreb ce demersuri au facut operatorii pana acum pentru a incasa banii ce li se cuvin daca e chiar asa grava situatia? Nu cumva cam nici o masura luata?


Singura masura care o pot lua este sa numai primeasca studentii, poate prin "revolta" acestei mase populare de smuls voturi se alocau banii necesari...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12067
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15756
Data de inscriere : 05/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 23:15

Calatorile gratuite ale studentilor au costat 176 mil de lei iar statul a alocat 75 de mil de lei pentru toti operatorii
Deci pana la urma CFR calatori a mai primit diferenta de bani pemtru ca eu zic ca prea mult nu au cheltuit doar au umplut niste trenuri la rutele spre Bucuresti
In rest anul 2017 a fost de cacao la investitii la operatorul de stat
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15758
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18839
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 23:39

Adrian78 a scris:
Calatorile gratuite ale studentilor au costat 176 mil de lei iar statul a alocat 75 de mil de lei pentru toti operatorii
Pe titlul de asistenţă socială au fost prevăzute 100 milioane (aici intră elevii şi studenţii), iar la rectificare s-au mai alocat încă 200 milioane. Cele 300 milioane sunt acoperitoare (ba chiar rămâne şi ceva în plus), dar când un buget trebuie aprobat printr-un milion de semnături... Decontul îl face ARF, care trebuie să îşi aprobe bugetul rectificat. CFR Călători trebuie şi el să îşi aprobe bugetul rectificat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 6054
Reputatie : 9596
Data de inscriere : 08/01/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeVin 02 Feb 2018, 22:39

@Luna

https://www.cfrcalatori.ro/ro/comunicate/1082-cfr-calatori-context-actual-variante-de-abordare-a-cresterii
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2958
Reputatie : 6125
Data de inscriere : 18/03/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Feb 2018, 01:36

Ce deduc de pe link-ul ala: cam jumatate din vagoanele cfr fac parte din parcul inactiv. Investitiie in material rulant sunt 0 in Romania in perioada 2005-2015. Desi nu stiu cum vine asta pentru ca multe serii de vagoane au fost modernizate dupa 2005. Oricum interesant de citit documentele. Cu privire la revizii, oare nu ar putea lua autorizatii insusi cfr sa isi faca singuri reviziile? Sau o alta firma decat producatorul?
Sus In jos
cristy79

cristy79

Numarul mesajelor : 1538
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4008
Data de inscriere : 27/02/2013

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Feb 2018, 07:52

Cifrele dezastrului la CFR Calatori:

"De la circa 4.000 de vagoane, parc inventar, au ajuns în exploatare anul trecut 800 de vagoane, iar anul acesta vor ajunge sub 600 de la jumătatea anului. CFR Călători anul acesta primeşte cu 450 de milioane de lei mai puţin ceea ce nu-i va permite să repare vagoanele, ramele electrice, locomotivele şi automotoarele pe care le are în circulaţie."

https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/trenuri-cfr-calatori-anulate-si-modificate-de-la-1-martie-2018

"Sindicatele spun că statul are vina lui, pentru că nu decontează integral biletele gratuite ale studenţilor şi taie, an de an, din alocaţia CFR Călători.

Trenurile CFR Călători se dovedesc insuficiente şi neîncăpătoare, în condiţiile în care numărul de călători e într-o continuă creştere, de când studenţii nu mai plătesc niciun leu pe bilet."

Cum e asta - numarul de calatori sa creasca, iar compania sa se indrepte spre dezastru? Chiar suntem unici in prostie se pare...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12067
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15756
Data de inscriere : 05/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Feb 2018, 10:51

cristy79 a scris:
Cifrele dezastrului la CFR Calatori:

"De la circa 4.000 de vagoane, parc inventar, au ajuns în exploatare anul trecut 800 de vagoane, iar anul acesta vor ajunge sub 600 de la jumătatea anului. CFR Călători anul acesta primeşte cu 450 de milioane de lei mai puţin ceea ce nu-i va permite să repare vagoanele, ramele electrice, locomotivele şi automotoarele pe care le are în circulaţie."

https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/trenuri-cfr-calatori-anulate-si-modificate-de-la-1-martie-2018

"Sindicatele spun că statul are vina lui, pentru că nu decontează integral biletele gratuite ale studenţilor şi taie, an de an, din alocaţia CFR Călători.

Trenurile CFR Călători se dovedesc insuficiente şi neîncăpătoare, în condiţiile în care numărul de călători e într-o continuă creştere, de când studenţii nu mai plătesc niciun leu pe bilet."

Cum e asta - numarul de calatori sa creasca, iar compania sa se indrepte spre dezastru? Chiar suntem unici in prostie se pare...

Pai numarul creste dar daca statul tot taie subventile motorina s- scumpit cu 20% salariile au crescut poate vin un cap patrat si scumpeste biletele cum s-a intamplat in 2010
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12067
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15756
Data de inscriere : 05/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Feb 2018, 10:59

Luna a scris:
Ce deduc de pe link-ul ala: cam jumatate din vagoanele cfr fac parte din parcul inactiv. Investitiie in material rulant sunt 0 in Romania in perioada 2005-2015. Desi nu stiu cum vine asta pentru ca multe serii de vagoane au fost modernizate dupa 2005. Oricum interesant de citit documentele. Cu privire la revizii, oare nu ar putea lua autorizatii insusi cfr sa isi faca singuri reviziile? Sau o alta firma decat producatorul?

Nu e chiar asa s-au cumparat vagoane noi din 2006 vagoanele 21-76 21-86 si derivatele lor s-au modernizat multe vagoane si locomotive chiar a fost o perioada bun pentru CFR Calatori pana in 2010
Problema e dupa 2012 cand ce s-a modernizat s-a facut din fonduri proprii aici e un management defectuos trebuiau sa esaloneze datoriile pe zece ani s-au platit sute de milioane cand puteau fi investiti
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7471
Reputatie : 10413
Data de inscriere : 06/04/2012

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Feb 2018, 12:25

Datoriile genereaza datorii. Din ce am inteles de la domnul DG asta a fost principiul dupa care mers.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15758
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18839
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeSam 03 Feb 2018, 13:15

,,Sindicatele spun că statul are vina lui, pentru că nu decontează integral biletele gratuite ale studenţilor şi taie, an de an, din alocaţia CFR Călători.

Trenurile CFR Călători se dovedesc insuficiente şi neîncăpătoare, în condiţiile în care numărul de călători e într-o continuă creştere, de când studenţii nu mai plătesc niciun leu pe bilet."

Sindicatele spun multe... ce nu spun ei e că toţi liderii mari de sindicat sunt pe ştatele de plată ale companiilor de stat, primesc salarii nete de 4500 lei pe lună, maşină cu şofer şi 300 litri de carburant cotă, birou cu toate utilităţile (telefon intern, internaţional şi CFR, internet, cablu TV), secretară... şi nu fac nimic, că legea permite ca preşedinţii de sindicate să fie scutiţi 100% de norma de lucru, dar să fie plătiţi ca şi când ar realiza-o. De aia şi sunt atâtea sindicate, pentru că numărul de căpuşe e mare. Iar aceste căpuşe sunt fix cele care urlă prin presă şi reclamă ,,dezastrul"... dezastru care lor le convine, că forţează mâna conducerii pentru ceva bani în plus la salariu. Ce fac aceşti ,,specialişti în relaţii publice" în cadrul CFR Călători, de exemplu? Ar merge mult mai bine calea ferată fără ei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12067
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15756
Data de inscriere : 05/10/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitimeVin 16 Feb 2018, 13:45

In acest sens, se produc urmatoarele modificari in circulatia trenurilor de calatori:

1. Trenul 2372 aşteaptă Mintia 11 minute cruce cu trenul 74-1, în perioada 19.02.2018 – 28.02.2018;

2. Trenul 2708 aşteaptă Deva 4 minute cruce cu trenul 2045, în perioada 19.02.2018 – 28.02.2018;

3. a) Trenul 2343 SE ANULEAZA in relatia Teius – Savarsin in perioada 19.02.2018 – 28.02.2018;

b) In perioada 19.02.2018 – 28.02.2018, CIRCULA tren 13043 (in locul trenului 2343) rang IV in relatia Teius – Simeria, cu plecare Teius 14.51 si sosire in statia Simeria ora 17.12, conform trasei transmisa prin email.

4. Trenul 2048 Arad – Simeria SE ANULEAZA in perioada 19.02.2018 – 28.02.2018

5. Trenul 2050 CIRCULA PERMANENT in perioada 19.02.2018 – 01.03.2018 si asteapta Mintia 16 minute cruce cu trenul 346-1;

6. Trenul 2047 CIRCULA PERMANENT in perioada 19.02.2018 – 28.02.2018, aşteaptă Simeria 14 minute cruce cu trenul 2028-1/2018 şi aşteaptă Deva 12 minute cruce cu trenul 2046, în perioada 19.02.2018 – 28.02.2018;

7. Trenul 2046 aşteaptă Deva 16 minute cruce cu trenul 1819/1819-2, în perioada 19.02.2018 – 28.02.2018;

8. a) Trenul 2701 SE ANULEAZA pe distanta Petrosani – Deva in perioada 20.02.2018 – 28.02.2018

b) In perioada 20.02.2018 – 28.02.2018 CIRCULA tren 13371 (in locul trenului 2701) rang IV in relatia Petrosani – Simeria, cu plecare Petrosani ora 03.35 si sosire in statia Simeria ora 05.54, conform trasei transmisa prin email.

9. Trenul 2344 Deva – Simeria SE NULEAZA in perioada 20.02.2018 – 28.02.2018;

10. Trenul 2031 aşteaptă Simeria 14 minute cruce cu trenul 2042, în perioada 20.02.2018 – 28.02.2018;

11. Trenul G1824-1 aşteaptă Simeria 15 minute avansarea de către trenurile 2031 şi 1811/1811-2, în perioada 20.02.2018 – 28.02.2018;

12. Trenul 2182 aşteaptă Deva 19 minute cruce cu trenurile 2031, 1811/1811-2 şi G1824-1, în perioada 20.02.2018 – 01.03.2018;

13. Trenul 1824 plecare Deva cu 12 minute întârziere (format din trenul G1824-1), în perioada 20.02.2018 – 28.02.2018;

14. Trenul 2381 aşteaptă Simeria 31 minute cruce cu trenurile 1824, 347-2 şi avansarea de către trenul 1837/1837-2, în perioada 20.02.2018 – 28.02.2018;



Trenurile 2043 si 2386 din datele 19.02.2018 si 06.04.2018 vor fi compuse OBLIGATORIU din AM DESIRO.
Sus In jos
Continut sponsorizat




INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE
Sus 
Pagina 6 din 32Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 19 ... 32  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: