Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Autocarele, sicrie pe roti !

In jos 
Mergi la pagina : ├Änapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12043
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15725
Data de inscriere : 05/10/2010

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeDum Apr 09, 2017 3:57 pm

Warrington a scris:
Adrian78 a scris:
Poate ne spui si media tarifelor pentru ca undeva operatorii trebuie sa isi scoata banii

├Äți sun─â cunoscut noțiunea ”conflict de interese”?

Dac─â ștergi mesajele interlocutorului ├«n timp ce participi chiar tu la dezbatere nu te mai califici pentru o discuție cu mine.
─ésta e nivelul t─âu, atunci discut─â doar cu cei ca tine.

Trebuie totuși s─â remarc comportamentul rom├ónesc tipic: ieri respectul fals de a te adresa cu ”dvs.” și azi ștergerea mesajelor care se refereau la carențe de comunicare corect─â.

Pai daca o tot ti langa cu succesul privatizarii vino si cu argumente de aia te-am intrebat de tarife pentru ca am citit undeva ca media tarifelor era undeva la 22 de euro fata de media europeana de 11 euro si ma gandeam ca stii mai multe
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15744
Varsta : 30
Localizare : Bucure┼čti, Drumul Taberei
Reputatie : 18818
Data de inscriere : 17/08/2011

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeLun Apr 10, 2017 12:35 am

Warrington a scris:
Dr2005 a scris:
S-ar putea taxa utilizarea drumurilor la valoarea reală. La momentul actual, transportul auto e subvenţionat la greu de stat.

Serios? Și cu accizele și TVA-ul incluse ├«n prețul carburantului, cum e? Alea sunt ”taxa de șmecher” pe care o ia statul, f─âr─â s─â ofere nimic ├«n schimb? Benzina și motorina ar fi la un sfert de preț, f─âr─â acele taxe.
Acele accize ┼či TVA sunt percepute oricui. ┼×i transportul feroviar le pl─âte┼čte ┼či cei care n-au curent ┼či folosesc generatoare le pl─âtesc. Deci nu sunt ni┼čte taxe exclusiv pentru sectorul auto, ci sunt pentru absolut toat─â lumea care folose┼čte benzin─â ┼či motorin─â.

Ei bine, sistemul feroviar, pe l├óng─â taxele din motorin─â, mai pl─âte┼čte TUI, mai pl─âte┼čte autorizarea periodic─â a personalului, certificatul de siguran┼ú─â ┼či multe altele.
Warrington a scris:
Ineficiența economic─â a c─âii ferate are alt─â cauz─â: dac─â am considera fiecare vagon drept un vehicul separat și dac─â pe o linie oarecare trece un tren de 10 vagoane la fiecare 10 minute ├«nseamn─â c─â frecvența de circulație e doar un vehicul pe minut. O șosea cu o singur─â mașin─â pe minut ar fi de fapt pustie, pe o autostrad─â circul─â zeci sau sute de vehicule pe minut, ceea ce pe calea ferat─â n-o s─â se ├«nt├ómple ever veci.
Nu trebuie calculat─â eficien┼úa c─âii ferate dup─â num─ârul efectiv de trenuri, ci dup─â tonele de marf─â ┼či num─ârul de c─âl─âtori. Pentru c─â acel vehicul pe minut care-┼úi iese ┼úie din calcul ├«nseamn─â 60 de tone de marg─â, deci 3 tiruri. Un TIR la 33 secunde e mult pentru un drum, iar drumul ├«n cauz─â necesit─â o construc┼úie special─â, cu benzi mai late, funda┼úie mai ad├ónc─â, parapete ┼či alte dot─âri.

Warrington a scris:
Rom├ónia are trenurile din 1970 și autocarele din 2005 - 2010, trenul nu poate fi competitiv ├«n condițiile astea. Și UK avea material rulant vechi de 40 de ani ├«nainte de privatizare, dar ├«n Rom├ónia nu vrea nimeni privatizare. ├Än Rom├ónia toat─â lumea vrea șefi numiți politic și angaj─âri pe șpag─â.
├Än afar─â de vreo 10 Y-uri (care sunt din anii '80) ┼či de DWA-uri (1992-1993), tot materialul rulant de la CFR C─âl─âtori e nou sau modernizat ├«n ultimii 20 ani. Desigur, lumea nu ┼čtie asta sau nu vrea s─â ┼čtie, iar pentru presa m├ónc─âtoare de ceva maro cu polonicul orice e pe ┼čine e de pe vremea lui Ceau┼čescu, fie c─â e vorba de trenuri, tramvaie sau metrouri.
Privatizare s-a mai ├«ncercat, ├«nchirierea sec┼úiilor neinteroperabile e tot o form─â de privatizare. Dar rezultatul n-a fost chiar cel scontat, pentru c─â condi┼úiile economice ┼či schimb─ârile legislative foarte dese nu permit unui OTF privat s─â ├«┼či ia un credit din care s─â aduc─â c├óteva vehicule noi. Softrans ┼či Astra sunt altceva, acolo vorbim de produc─âtori r─âma┼či cu marfa pe stoc, dup─â ce CFR C─âl─âtori, RegioJet ┼či al┼úi operatori nu au mai putut achita comenzile sau nu au mai f─âcut licita┼úia aia cu dedica┼úie c─â s-a schimbat Guvernul. Normal c─â, dac─â tot erau cu vehiculele feroviare ├«n curte, n-aveau nimic de pierdut dac─â le puneau ├«n circula┼úie.

De altfel, dacă stăm pe marginea unei căi ferate e imposibil să nu remarcăm că în cea mai mare parte a timpului de fapt nu trece nimic pe ea.[/quote]

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington

Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 1923
Data de inscriere : 03/09/2016

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeLun Apr 10, 2017 3:17 am

Dr2005 a scris:
Acele accize ┼či TVA sunt percepute oricui. ┼×i transportul feroviar le pl─âte┼čte ┼či cei care n-au curent ┼či folosesc generatoare le pl─âtesc. Deci nu sunt ni┼čte taxe exclusiv pentru sectorul auto, ci sunt pentru absolut toat─â lumea care folose┼čte benzin─â ┼či motorin─â. ┬á

Benzin─â și motorin─â cump─âr─â ├«n principal cei care folosesc infrastructura rutier─â. Dac─â tu pl─âtești TVA și accize pentru motorina utilizat─â pe calea ferat─â, foarte bine, acele taxe n-au dec├ót s─â mearg─â ├«n infrastructura feroviar─â. Dar cei din transportul rutier pl─âtesc taxe mult peste ce se cheltuie cu infrastructura rutier─â. Și nu e vorba c─â le pl─âtesc ei, dar acele taxe se reg─âsesc de fapt ├«n prețul fiec─ârui produs pe care-l cumperi tu din hypermarket. Orice tax─â ├«n plus, tot acolo se va reg─âsi.

Și dac─â m├óine ai s─â dublezi pentru transportatorii rutieri taxele incluse ├«n prețul carburantului, o s─â se fac─â contraband─â cu motorin─â așa cum se face contraband─â cu țig─âri și o s─â vedem c├ót─â motorin─â mai vinzi ├«n RO și dac─â mai ├«ncasezi m─âcar sumele pe care le ├«ncasezi acum.

Nu știu ce f─âceai tu ├«n 1988, eu patrulam o frontier─â unde omul se ducea ”dincolo” cu 5 litri de p─âlinc─â și obținea la schimb 20 de litri de benzin─â, pentru c─â ├«n Rom├ónia era pe cartel─â. Iar dac─â motorina de contraband─â n-o s─â fie de-ajuns, o s─â dispar─â uleiul de floarea-soarelui din magazine și fiecare o s─â-și fac─â propriul combustibil diesel ├«n garaj. Chiar crezi c─â poți percepe orice taxe vrei tu, f─âr─â ca economia s─â reacționeze? Dac─â introduci m─âsuri draconice poți, dar ai s─â ai un nivel de trai ca ├«n Coreea de Nord sau ca ├«n Rom├ónia lui Ceaușescu. ┬á ┬á

Dr2005 a scris:
Nu trebuie calculat─â eficien┼úa c─âii ferate dup─â num─ârul efectiv de trenuri, ci dup─â tonele de marf─â ┼či num─ârul de c─âl─âtori. Pentru c─â acel vehicul pe minut care-┼úi iese ┼úie din calcul ├«nseamn─â 60 de tone de marg─â, deci 3 tiruri. Un TIR la 33 secunde e mult pentru un drum, iar drumul ├«n cauz─â necesit─â o construc┼úie special─â, cu benzi mai late, funda┼úie mai ad├ónc─â, parapete ┼či alte dot─âri.

Calculeaz─â-le cum vrei tu, realitatea e c─â ├«n Rom├ónia n-ai nici cine știe ce transport de marf─â, nici cine știe ce transport de pasageri pe calea ferat─â. E mult un TIR la 33 de secunde?! Uit─â-te ├«ntr-o zi pe A3, ├«ntre Passau și Nurnberg și num─âr─â c├óte TIR-uri trec ├«n 33 de secunde. Asta ca s─â nu mai spun de M1 ├«ntre St.Albans și Milton Keynes.

Niciun politician nu e at├ót de lipsit de instinct de conservare ├«nc├ót s─â introduc─â restricții aberante sau taxe și mai aberante ├«n transportul rutier, ├«n baza calculului t─âu cu vagoane de c├óte 60 de tone de marf─â care probabil ajung direct ├«n raft la hypermarket. Ceaușescu a fost ├«ntr-adev─âr suficient de lipsit de instinct de conservare, cu consecințe pe deplin meritate ┬áLaughing

Transportul feroviar e bun ├«n dou─â situații: ori ai un furnizor care trimite mereu același produs ├«n cantit─âți industriale, gen c─ârbune sau ciment, ori ai un flux permanent de pasageri ├«ntre dou─â orașe mari. Dar dac─â din București ai 30 de pasageri pentru Tecuci, 30 pentru Piatra-Neamț și 30 pentru Botoșani, trenul n-are cum s─â fie eficient. Poți s─â-ți bați joc de banii din taxe și impozite și s─â plimbi c├óte o locomotiv─â cu dou─â vagoane pentru fiecare din destinațiile astea, dar la un moment dat chiar r─âm├ói f─âr─â bani.

Dr2005 a scris:
├Än afar─â de vreo 10 Y-uri (care sunt din anii '80) ┼či de DWA-uri (1992-1993), tot materialul rulant de la CFR C─âl─âtori e nou sau modernizat ├«n ultimii 20 ani. Desigur, lumea nu ┼čtie asta sau nu vrea s─â ┼čtie, iar pentru presa m├ónc─âtoare de ceva maro cu polonicul orice e pe ┼čine e de pe vremea lui Ceau┼čescu, fie c─â e vorba de trenuri, tramvaie sau metrouri.

Era vorba de vechimea tehnologiei, nu de anul de fabricație al vehiculului. Dac─â fabrici azi o locomotiv─â cu abur, ea tot tehnologie din 1930 r─âm├óne, nu conteaz─â c─â e fabricat─â ├«n 2017.

Vezi ├«n ce an au ap─ârut trenurile capabile de 200 km/h, ├«n timp ce ├«n Europa de Vest se circula cu viteze de 70-80 km/h și acela e nivelul tehnologiei feroviare din Rom├ónia, chiar dac─â vehiculele sunt producție 2017.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15744
Varsta : 30
Localizare : Bucure┼čti, Drumul Taberei
Reputatie : 18818
Data de inscriere : 17/08/2011

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeLun Apr 10, 2017 11:32 am

Warrington a scris:
Benzin─â și motorin─â cump─âr─â ├«n principal cei care folosesc infrastructura rutier─â. Dac─â tu pl─âtești TVA și accize pentru motorina utilizat─â pe calea ferat─â, foarte bine, acele taxe n-au dec├ót s─â mearg─â ├«n infrastructura feroviar─â. Dar cei din transportul rutier pl─âtesc taxe mult peste ce se cheltuie cu infrastructura rutier─â. Și nu e vorba c─â le pl─âtesc ei, dar acele taxe se reg─âsesc de fapt ├«n prețul fiec─ârui produs pe care-l cumperi tu din hypermarket. Orice tax─â ├«n plus, tot acolo se va reg─âsi.

Și dac─â m├óine ai s─â dublezi pentru transportatorii rutieri taxele incluse ├«n prețul carburantului, o s─â se fac─â contraband─â cu motorin─â așa cum se face contraband─â cu țig─âri și o s─â vedem c├ót─â motorin─â mai vinzi ├«n RO și dac─â mai ├«ncasezi m─âcar sumele pe care le ├«ncasezi acum.
Uite aici un exemplu de taxare a infrastructurii: https://www.euload.com/info.php?catID=30
┼×i nu cred c─â a crescut contrabanda la ei... de fapt n-ar avea cum, pentru c─â taxa nu e ├«n pre┼úul combustibilului, ci e la num─ârul de km parcur┼či. ├Än plus, e aplicat─â doar vehiculelor grele... la 300 km ies vreo 8 lei pe km... la 20 t ├«nseamn─â 12 bani pe kg de marf─â... crezi c─â o astfel de tax─â ar cre┼čte at├ót de mult pre┼úul la consumatorul final?

Warrington a scris:
Calculeaz─â-le cum vrei tu, realitatea e c─â ├«n Rom├ónia n-ai nici cine știe ce transport de marf─â, nici cine știe ce transport de pasageri pe calea ferat─â. E mult un TIR la 33 de secunde?! Uit─â-te ├«ntr-o zi pe A3, ├«ntre Passau și Nurnberg și num─âr─â c├óte TIR-uri trec ├«n 33 de secunde. Asta ca s─â nu mai spun de M1 ├«ntre St.Albans și Milton Keynes.
┼×i ce viniet─â pl─âtesc tiri┼čtii ─âia? Ce salarii au? Crezi c─â merge cineva cu tahograful m─âsluit? Clar au cheltuieli mai mari dec├ót ai no┼čtri, ├«n condi┼úiile ├«n care produsele de la raft, care sunt transportate cu camioanele respective, cost─â cam la fel ca la noi. Sau, poate, transportatorii ┼či intermediarii din alte ┼ú─âri nu vor neap─ârat profit cu 2 cifre ┼či nu ├«┼či exploateaz─â angaja┼úii precum sclavii pe planta┼úie? Dar deja dep─â┼čim obiectul de activitate al acestui forum.

Warrington a scris:
Transportul feroviar e bun ├«n dou─â situații: ori ai un furnizor care trimite mereu același produs ├«n cantit─âți industriale, gen c─ârbune sau ciment, ori ai un flux permanent de pasageri ├«ntre dou─â orașe mari. Dar dac─â din București ai 30 de pasageri pentru Tecuci, 30 pentru Piatra-Neamț și 30 pentru Botoșani, trenul n-are cum s─â fie eficient. Poți s─â-ți bați joc de banii din taxe și impozite și s─â plimbi c├óte o locomotiv─â cu dou─â vagoane pentru fiecare din destinațiile astea, dar la un moment dat chiar r─âm├ói f─âr─â bani.
Exist─â trenuri de containere, cisterne, c─ârbuni, ciment, piatr─â spart─â, autoturisme pentru export... chestia e c─â mul┼úi dintre ace┼čti clien┼úi folosesc la greu ┼či traficul auto, fie pentru c─â nu exist─â capacitate de transport suficient─â pe anumite tronsoane de cale ferat─â (Palas - Port Constan┼úa, de exemplu), fie pentru c─â nu exist─â suficiente vagoane, fie pentru c─â transporturile ├«nt├órzie, fie pentru c─â e mai ieftin cu TIR-ul. Ei bine, la volume mari, NU AR TREBUI s─â fie mai ieftin cu TIR-ul. Adic─â Dacia, de pild─â, n-ar trebui s─â trimit─â zilnic 20 de TIR-uri spre Fran┼úa, ci un tren. De┼či dup─â ce au reu┼čit austriecii s─â deraieze un astfel de tren, nu ┼čtiu c├ót export a mai f─âcut Dacia cu trenul spre Occident...

Warrington a scris:
Era vorba de vechimea tehnologiei, nu de anul de fabricație al vehiculului. Dac─â fabrici azi o locomotiv─â cu abur, ea tot tehnologie din 1930 r─âm├óne, nu conteaz─â c─â e fabricat─â ├«n 2017.
Arunc─â o privire ┼či pe la vecini... la unguri g─âse┼čti str─âmo┼čii Y-urilor de la noi, au 50 de ani ┼či banchete de mu┼čama. Austriecii au rame electrice din anii '70. De bulgari nici nu mai vorbesc. Pe c├ónd noi la vagoane st─âm chiar bine... aer condi┼úionat ┼či prize pe majoritatea IR-urilor, ba chiar ┼či pe o bun─â parte din R-uri. ├Än vreme ce austriacul merge f─âr─â climatizare pe bilete de 3 ori mai scumpe, cet─â┼úeanul din S─ârule┼čti merge cu clim─â ┼či prize cu 2 lei la na┼č Smile)
Dac─â am avea o infrastructur─â mai bun─â, trenul chiar ar fi atractiv.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington

Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 1923
Data de inscriere : 03/09/2016

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeLun Apr 10, 2017 2:21 pm

Dr2005 a scris:
 Austriecii au rame electrice din anii '70

Austriecii au Railjet capabil de peste 200 km/h care ajunge prin toate ț─ârile din jur (Cehia, Ungaria) și are inclusiv clasa business, iar la Viena ajung și ICE-urile germane. Conteaz─â ce calitate a serviciului se poate oferi celor mai civilizați pasageri, c─â de la ei vin banii, nu de la navetiștii care circul─â cu rame din anii '70.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15744
Varsta : 30
Localizare : Bucure┼čti, Drumul Taberei
Reputatie : 18818
Data de inscriere : 17/08/2011

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeLun Apr 10, 2017 8:20 pm

Eu n-a┼č fi a┼ča sigur c─â banii OeBBului vin din c─âl─âtorii ocazionali. Plus c─â ┼či Railjet-ul e tren de navet─â pe anumite rute, mai ales c─â are statut de IC, nu e tren cu tarif global, deci are por┼úia lui de facilit─â┼úi ┼či subven┼úii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapđ┐aĐéđ╣
Administrator
Administrator
Kapđ┐aĐéđ╣

Numarul mesajelor : 14977
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19212
Data de inscriere : 06/12/2009

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeLun Apr 10, 2017 11:19 pm

Tu nu stii ce vorbesti mai baiatule, nu stiu ce cauti tu in calea ferata. Oare de ce un tren de rang e prioritar fata de un tren de naveta, pentru ca ala de rang e cu oameni care platesc bilete la niste preturi maricele si pentru asta oferi conditii si viteza, asta de naveta cedeaza trecerea celor de rang si pe astea de naveta nu prea dai multi bani.
Imaginea o fac trenurile de rang care strabat tara nu tasti basti astea de naveta pline de tigani.

_________________
595423Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Bdeem_8496_aAutocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Bdeem_8496_aAutocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15744
Varsta : 30
Localizare : Bucure┼čti, Drumul Taberei
Reputatie : 18818
Data de inscriere : 17/08/2011

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeMar Apr 11, 2017 12:25 am

├Än Austria, pe linia conven┼úional─â prioritar e interna┼úionalul de marf─â pe coridorul TEN-T, care merge pe trase prestabilite (Pre-arranged Paths - PaPs). Dup─â aia vine RJ-ul, ICE-ul ┼či celelalte trenuri de c─âl─âtori ┼či marf─â. Desigur, prioritizarea asta se face c├ónd se ├«ntocme┼čte mersul, ├«n a┼ča fel ├«nc├ót s─â nu apar─â situa┼úii ├«n care trenul de c─âl─âtori s─â a┼čtepte s─â fie dep─â┼čit de marfar. C─âl─âtorii nu simt asta, dar dac─â te vei ├«ntreba vreodat─â de ce pe o sec┼úie caden┼úarea e la :05 ┼či pe alta la :12 ├«n loc de :10 sau :15, acum ┼čti r─âspunsul. Iar la orele de v├órf prinzi frecvent c├óte 2 rame full, cu oameni ├«n picioare. La 184 scaune pe o ram─â, o garnitur─â din asta are minim 368 de c─âl─âtori. Numai sistemul de S-Bahn din Viena (deci doar trenurile cu S la num─âr, nu ┼či celelalte regio-uri care pot fi ┼či ele folosite prin Viena) transport─â zilnic 300.000 c─âl─âtori. La 234 milioane de c─âl─âtorii efectuate anual cu trenurile OeBB (2013), peste 109 milioane sunt doar traficul de navet─â din Viena! Te las pe tine s─â calculezi procentul din num─ârul total de c─âl─âtori ┼či s─â determini ce tren duce ├«n spate ce tren.

Se vede treaba că ai văzut Austria (sau altă ţară civilizată) doar la televizor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington

Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 1923
Data de inscriere : 03/09/2016

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeMar Apr 11, 2017 1:07 am

Dr2005 a scris:
Numai sistemul de S-Bahn din Viena (deci doar trenurile cu S la num─âr, nu ┼či celelalte regio-uri care pot fi ┼či ele folosite prin Viena) transport─â zilnic 300.000 c─âl─âtori. La 234 milioane de c─âl─âtorii efectuate anual cu trenurile OeBB (2013), peste 109 milioane sunt doar traficul de navet─â din Viena!

Și din asta rezult─â c─â traficul de navet─â din Viena ar duce ├«n spinare railjet ?!

C─â vagoanele moderne pe care le l─âudai ├«ntr-o postare precedent─â, ├«n care nașul ia 2 lei de fiecare pasager, e clar c─â nu duc ├«n spate trenurile de lung parcurs din Rom├ónia Laughing
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm

Numarul mesajelor : 1308
Varsta : 29
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 5234
Data de inscriere : 28/03/2009

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeMar Apr 11, 2017 3:19 am

Le duce in spate e prea mult spus, ba chiar gresit. Normal ca vine grosul din trenurile de ``naveta`` pentru simplul fapt ca sunt foarte multe la numar, dar afacerea ``RailJet`` merge foarte foarte bine. Am calatorit de destul de multe ori cu trenurile astea si tot timpul au fost full. E si normal pt ca ofera confort, viteza si sunt puse pe rute de mare interes.
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 874
Varsta : 20
Localizare : -
Reputatie : 2124
Data de inscriere : 15/06/2016

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeSam Mai 06, 2017 10:37 am

http://adevarul.ro/locale/ploiesti/12-persoane-implicate-intr-un-accident-rutier-prahova-microbuz-transport-persoane-intrat-coliziune-autoutilitara-1_590d5eaa5ab6550cb8d6e612/index.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
cardinal

cardinal

Numarul mesajelor : 2610
Reputatie : 6143
Data de inscriere : 08/04/2010

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeSam Mai 06, 2017 5:04 pm

In articolul ala cu accidentul din Prahova, pe spatele tricoului ambulantierului scrie mare "serviciul de ambulanta Vaslui" Smile
Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 874
Varsta : 20
Localizare : -
Reputatie : 2124
Data de inscriere : 15/06/2016

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeSam Mai 06, 2017 7:59 pm

offtopic Poate e o poza de arhiva
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
Balto

Balto

Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 4905
Data de inscriere : 05/12/2010

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeMar Mai 16, 2017 9:18 pm

Un microbuz ├«n care erau 20 de copii s-a r─âsturnat pe Autostrad─â, ├«ntre Sebe┼č ┼či Deva
http://www.mediafax.ro/social/un-microbuz-in-care-erau-20-de-copii-s-a-rasturnat-pe-autostrada-intre-sebes-si-deva-16318742
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1521
Varsta : 48
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2720
Data de inscriere : 19/07/2016

Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitimeMar Mai 16, 2017 9:38 pm

Balto a scris:
Un microbuz ├«n care erau 20 de copii s-a r─âsturnat pe Autostrad─â, ├«ntre Sebe┼č ┼či Deva
http://www.mediafax.ro/social/un-microbuz-in-care-erau-20-de-copii-s-a-rasturnat-pe-autostrada-intre-sebes-si-deva-16318742
Ce fel de microbuz nu se precizeaza.Fiind pe A.1 nu pare a fi microbuz scolar.Insa de data asta as putea spune ca e totala inconstienta sa urci 20 de copii intr-un microbuz acolo unde exista tren.Pana la urma prostia se plateste.
Sus In jos
Continut sponsorizat




Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Autocarele, sicrie pe roti !   Autocarele, sicrie pe roti ! - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
Autocarele, sicrie pe roti !
Sus 
Pagina 37 din 40Mergi la pagina : ├Änapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Rom├ónia :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: