Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Motor turat in stationare (Locomotiva Diesel). Dece?

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
Luna



Numarul mesajelor : 2913
Reputatie : 6045
Data de inscriere : 18/03/2011

Motor turat in stationare (Locomotiva Diesel). Dece? - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Motor turat in stationare (Locomotiva Diesel). Dece?   Motor turat in stationare (Locomotiva Diesel). Dece? - Pagina 2 Icon_minitimeVin 19 Ian 2018, 10:56

Vizitator a scris:


Art.40. (13) La trenurile de călători remorcate cu locomotive electrice, legarea şi dezlegarea cuplelor la vagoane se execută de către agentul OTF, numai după ce revizorul tehnic de vagoane, electricianul de vagoane sau în lipsa acestuia şeful de tren, care execută legarea, respectiv dezlegarea fişelor electrice a primit de la mecanicul de locomotivă maneta inversorului de mers, maneta de încălzire şi cheia de la cupla electrică şi a confirmat verbal că a fost deconectată conducta generală de înaltă tensiune a trenului şi întreruptă la locul unde trebuie să se execute legarea sau dezlegarea vagoanelor.
(14) La trenurile remorcate cu locomotive de tipul LDE 2100 CP, DHE sau GM, legarea şi dezlegarea cuplelor la vagoane se execută de către agentul OTF numai după ce revizorul tehnic de vagoane, electricianul de vagoane sau în lipsa acestora şeful de tren, care execută legarea, respectiv dezlegarea fişelor electrice a primit de la mecanicul de locomotivă cheia de la cupla electrică (numai pentru LDE şi GM), cheia de încălzire tren şi cheia de pupitru şi a confirmat verbal că a fost deconectată conducta generală de înaltă tensiune a trenului şi întreruptă la locul unde trebuie să se execute legarea sau dezlegarea vagoanelor.
(15) Cele trei chei prevăzute la alin.(13) şi (14) vor fi păstrate de către revizorul tehnic de vagoane, electricianul de vagoane sau şeful de tren asupra sa pe toată durata conectării, respectiv deconectării fişelor electrice de înaltă tensiune, după care vor fi înapoiate mecanicului de locomotivă.
La asta fac referire.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15671
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18717
Data de inscriere : 17/08/2011

Motor turat in stationare (Locomotiva Diesel). Dece? - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Motor turat in stationare (Locomotiva Diesel). Dece?   Motor turat in stationare (Locomotiva Diesel). Dece? - Pagina 2 Icon_minitimeVin 19 Ian 2018, 11:01

E o măsura de siguranţă, ca să nu uite mecanicul încălzirea conectată şi să se prăjească revizorul tehnic la 1500 V 50 Hz c.a.. Aşa că se înmânează cheile respective.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
 
Motor turat in stationare (Locomotiva Diesel). Dece?
Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-
Mergi direct la: