Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 14985
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19256
Data de inscriere : 06/12/2009

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeVin Sept 19, 2014 12:55 pm

Exact acelasi raspuns am primit si eu la mai multe petitii, "specialistii" si doar "specialistii" care cred ca nici nu stiu cum arata un tren sau reteaua feroviara din RO dar ei fac mersul trenurilor . Mad
Spui CFR-Romania si te duci cu autocarul ca statul prin CFR nu ne mai ofera nimic bun .

_________________
595423Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7479
Reputatie : 10450
Data de inscriere : 06/04/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeVin Sept 19, 2014 1:09 pm

Ionut, prima data citisem ca trenurile au fost solicitate sa circule la rang IR. Poate creierul a ajuns sa anticipeze raspunsurile de trei lei ale astora.

Astept sa vad daca or sa-l puna pe Cluj-Valcea-Cluj zilnic, ca de retrogradat IR-urile de pe 201 clar s-au facut ca "ploo". Intr-o alta petitie au promis ca Bucuresti-Pausa-Bucuresti o sa aiba mersul de asa fel ca intervalul dintre cele doua perechi de trenuri sa fie mai scurt. Da' nu ar face un singur tren din astea doua!
Sus In jos
cristy79

cristy79

Numarul mesajelor : 1538
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4037
Data de inscriere : 27/02/2013

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeVin Sept 19, 2014 6:19 pm

Exista cereri? Din partea cui?

Nu inceteaza sa ma uimeasca aceste raspunsuri - de parca este un dat al naturii ca aceste trenuri sa fie IR, asa cum ploua sau vine iarna... Laughing

Cine cere asa disperat de exemplu sa plateasca aproape 30 de lei pe 80 de km Bucuresti-Targoviste? Exista asemenea fraieri? Foarte curios cum trenurile de mai sus, ca si asa-zisele IR de pe Targoviste le-am vazut mereu fataite goale (ca multe altele de exemplu). Inseamna ca puhoiul de calatori este exact cand nu le-am vazut eu... Laughing

Ma amuza sa vad cum unii ne iau de prosti.
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas

Numarul mesajelor : 1217
Varsta : 24
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 3960
Data de inscriere : 21/07/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeJoi Oct 02, 2014 4:23 pm

Din punctul de vedere al celor de sus, care iau deciziile, elevii scolilor postliceale nu merita reducerile si facilitatile pe care le au studentii la universitati din simplul motiv ca in draga noastra romanica (cu "r" mic) nimeni nu are nevoie de asistenti medicali sau farmacisti.
Si se mira unii de ce pleaca toti in tarile "calde"


Citat :

Stimate domn,

Vă mulţumim pentru disponibilitatea de a vă adresa Ministerului Transporturilor – „CFR Călători” S.A. Compartimentul Relaţii cu Publicul răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002  şi ale Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
Referitor la mesajul dumneavoastră transmis prin poşta electronică, ne-am adresat departamentului de specialitate şi suntem în măsură să vă comunicăm următoarele:
Conform Legii nr. 1/2011 a educaţiei naţionale art. 48 alin. (1): „Elevii din învăţământul obligatoriu, profesional şi liceal acreditat/autorizat, beneficiază de tarif redus cu 50% pentru transportul local în comun, de suprafaţă, naval şi subteran, precum şi pentru transportul intern auto, feroviar şi naval, pe tot parcursul anului calendaristic.”
Legea nr. 1/2011 a educaţiei naţionale nu prevede facilităţi la transportul pe calea ferată a elevilor din şcolile postliceale.
Vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA şi ia toate măsurile care se impun pentru respectarea riguroasă a prevederilor legale în vigoare şi realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort si bună deservire a publicului călător.
Cu stima,



DIRECTIA OPERATIONALA
Compartimentul Relaţii cu Publicul
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15815
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18925
Data de inscriere : 17/08/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeJoi Oct 02, 2014 6:26 pm

Cred că o soluţie mai bună ar fi fost să dai la facultatea de medicină.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas

Numarul mesajelor : 1217
Varsta : 24
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 3960
Data de inscriere : 21/07/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeJoi Oct 02, 2014 9:49 pm

Dr2005 a scris:
Cred că o soluţie mai bună ar fi fost să dai la facultatea de medicină.

De unde 500+ milioane (vechi) Laughing
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7479
Reputatie : 10450
Data de inscriere : 06/04/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeJoi Oct 02, 2014 10:09 pm

Presupun ca te-ai interesat de bursa... Pacat ca nu dai la medicina, mi-ai facut o impresie buna la Alba, cand ne-am intalnit. Chiar mi se pare o pierdere sa nu dai la UMF, mai ales ca iti place domeniul.
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas

Numarul mesajelor : 1217
Varsta : 24
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 3960
Data de inscriere : 21/07/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeVin Oct 03, 2014 3:04 pm

Mi-ar fi placut, dar nu as fi intrat la stat. Nu ma plang, mi-e bine si aici, mai putin faptul ca nu voi mai vedea trenuri din interior decat la Innotrans/ZF Laughing  Teoretic ar trebui sa avem si noi reduceri (in orice tara civilizata ai asa ceva) dar la noi in tarisoara scolile postliceale au un statut mai "aparte", adica sare imediat guvernul cu inspectii, acreditari si alte porcarii, dar nu da nimic. Mai pe romaneste spus, tot ce e bun la noi se strica (cu vointa, din cauza nepasarii etc)

Ma bucur ca macar la transportul local am gratuitate pe 1 linie


*scuze de off topic offtopic
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 15815
Varsta : 30
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 18925
Data de inscriere : 17/08/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeVin Oct 03, 2014 4:33 pm

Până acum vreo 10 ani, aveau reducere toţi elevii şi studenţii, indiferent că erau la postliceală, facultate, la FF/FR sau la zi, chiar dacă aveau 20 de ani sau 60. După aia s-a luat măsura cu doar şcoală generală, liceu la zi şi facultate (licenţă şi master) la zi, că se ducea toată lumea doar ca să ia carnet de elev/student şi să aibă reducere.

Dacă pleci de la premisa ,,nu aş fi intrat", nu o să intri niciodată. Ca medic ai fi avut ocazia să ajuţi mai mulţi oameni (şi să iei mai multe şpăgi). E drept, nu ai fi avut parte de atâtea tipe pe metru pătrat Twisted Evil

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500



Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 28
Reputatie : 5146
Data de inscriere : 18/11/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeSam Oct 11, 2014 10:14 am

http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/17903/uniqueId/9c27cff3c7fa2f41fd038514e58397aa
Sugestii & reclamații: Orarii; Durata; Calitate servicii; Legea 544/2001;
2014-09-03 11:19:04Status: Petitie inchisa Textul petitiei: Buna ziua,Sunt nemultumit de orarul trenurilor:5561 Botosani-Suceava ca are prima legatura dupa o ora si jumatate spre Timisoara/Bacau/Iasi5562 Suceava-Botosani care circula in intervalul orar 3-4:40 si nu prinde nicio legatura, circula gol.5570 Suceava-Botosani care nu prinde legatura de la IR 1834 Timisoara-Iasi.



Subiect: Rasp.33/6/562/2014 Data răspunsului: 2014-10-10 10:00:27


Text raspuns:  Stimate client,


CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
Urmare mesajului dumneavoastră transmis prin poșta electronică  la SNTFC CFR Călători SA, vă comunicăm următoarele:
            Mersul trenurilor de călători se elaborează anual în funcţie de solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici interesaţi şi posibilităţile de trasare decise de administratorul infrastructurii feroviare CNCF CFR SA o companie distinctă de SNTFC CFR Călători SA.
           Propunerea dumneavoastră a fost transmisă serviciului de specialitate pentru  analiza la proiectarea viitorului plan de mers 2014/2015 si va fi aplicată în funcție de posibilitățile tehnice si evoluția traficului.
           Vă mulţumim pentru interesul acordat, vă asigurăm că societatea CFR Călători este receptivă la solicitările privind calitatea transportului şi a programului trenurilor de călători şi întreprinde toate eforturile pentru realizarea unor prestaţii de transport care să răspundă exigenţelor publicului călător, în condiţii de eficienţă economică.  


SNTFC "CFR Călători" SA
Compartimentul Relaţii cu Publicul
Sus In jos
gabrielcr

gabrielcr

Numarul mesajelor : 160
Varsta : 40
Localizare : Craiova
Reputatie : 2497
Data de inscriere : 01/07/2013

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeSam Oct 11, 2014 1:10 pm

DIRECŢIA  MARKETING
SERVICIUL RELAŢII CU PUBLICUL
Nr. 20  / 32 d / 1256  /05.10.2009






Domnului Gabriel CRAIOVA
rolandmil3@yahoo.ro  
       


     Urmare mesajului dumneavoastră transmis  la  „SNTFC Călători” ne-am adresat direcţiei de specialitate şi vă comunicăm următoarele:

Din verificarea evidenţelor specifice a rezultat că la vagonul 429 de clasa a
II a, a trenului Acc 1822 care a circulat pe distanţa Arad-Deva-Bucureşti Nord a sosit în data de 12.09.2009 cu instalaţiile de alimentare de înaltă tensiune şi de producere şi înmagazinare a energiei electrice defecte. Acesta a  fost retras din circulaţie pe  motive tehnice.

Vă asigurăm de toată consideraţia noastră şi ne cerem scuze pentru neplăcerile avute, rămânând în continuare receptivi la sesizările publicului călător, care ne sunt de un real folos pentru eliminarea aspectelor negative.



DIRECTOR MARKETING
       Adrian VLAICU






                                                                                                            Şef Serviciu RP
                                                                                                               Rodica Elena Lupu






am primit si eu raspuns la un an dupa sesizare Smile
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge

Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 7530
Data de inscriere : 20/08/2008

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeSam Oct 11, 2014 1:50 pm

Pai si tu ai trimis in 2013 sesizare observata in 2009?

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 1898
Data de inscriere : 15/11/2014

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Petitie nr 47925 din 14 Nov Catre Ministru Transporturilor pct 32 33   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeMar Noi 18, 2014 10:20 pm

In Atentia Ministrului Transporturilor.
Punctul 31 (Ruta Bucuresti Constanta)

Aceste informatii sunt luate de pe Panoul informaiv din Parcarea de autocare din Fata Garii CONSTANTA.
Orar plecare autocare in directia Constanta - Bucuresti. Microbuzele pleaca din fata Garii CFR din Constanta.
Autocare/CFR pe Ruta Constanta Buc Nord
Pret RON 40 lei Orar
SC COMATO94.SRL
15:30 17:00 18:30 20:00
SC SIR IMPEX SRL
40 lei
Plecari 14:00 16:15 17:45 19:15 20:45

SC GIFAN STRONG SRL 50lei
06:30 08:00 09:30 11:00 12:30
SC SIMPA TRANS SRL6lei 0
05:45 07:15 08:45 10:15 11:45 13:15 14:15

CFR CALATORI
62lei
05:40 08:40 13:00 14:10 15:00 16:50 19:10/20:40



Firmele de autocare/microbuze care opereaza pe ruta Bucuresti Constanta au avut un profit de aproximativ de 4,511,122 RON adica 45 MILIARDE lei VECHI PROFIT in 2013:
Provenienta datelor este : https://www.risco.ro/verifica-firma
Firma
Profit 2013 (RON)
Cifra de afaceri (RON)
Nr Angajati
SC COMATOTRNS.SRL
339877
5377161
50
SC SIMPA TRANS SRL
271485
11572781
89
SC GIFAN STRONG SRL
3306995
14172459
123
SC SIR IMPEX SRL
6421097
592765
50
Intrbare la care solicit raspuns.
De ce CFR Calatori are 7 curse de Tren iar Firmele de AUTOCARE/ MICROBUZE au 21 de curse pe sens?
CFR ofera 14 curse Tur Retur Bucuresti Nord - Constanta iar Firmele de AUTOCARE/ MICROBUZE au 48 Curse Tur Retur pe zi. De ce?
Punctul 32
Pe Ruta Bucuresti - Constanta Plecarile CFR sunt 7 curse:
CFR CALATORI

04:33(Regio)
06:20
07:30
09:45
14:05
16:00
17:00/20:15

De ce in intrevalul 17:00 – 20:15 cei de la Autocare/Microbuze ofera 4 curse. Merg cumva goale. Nu exista Cerere?
Plecari Autocare Bucuresti Nord in directie Constanta:
GSM Trans plecare Buc 17:30;
Simpa Trans plecare 18:15;
Air Trans plecare 19:00;
Simpa Trans plecare 19:45
V-am solicitat ca trenul IR 1587 cu plecare 17:00 sa il mutati sa plece dupa orele 18:00?.
Vedeti clar ca sunt 4 autocare/microbuze care pleaca in Intervalul ORAR 17:30 si 19:45 iar CFR Calatori refuza sa ofere calatorilor un tren in intervalul 17:00 :20:15. Ultimul tren inspre Constanta este la 20:15. E ceva ce nu intelegeti?
Adica daca ajung in Gara la 17:10 tre sa astept 3 ore pana la urmatorul tren; In schimb sunt 4 autocare care pleaca din Apropierea garii de Nord. Poate, eventual, demontam liniile 13 si 14 in Gara de Nord sa poate pleca autocarele mai Confortabil.Sau, eventual, punem un vagon platforma si incarcam autocarul pe TREN?

Punctul 32 : Solicitare
Solicit introducerea unui tren RE cu mers de IR in directia Constanta intre orele 18 si 19. Normal ca nu o sa le convina proprietarilor firmelor de Microbuze/Autocare un tren care sa fie in favoarea calatorilor CFR cu care acesti vor putea calatori in conditii ridicate de confort, nu sa stea inghesuit in MICROBUZE inconfortabile!!!
Punctul 33a
De asemenea, solicit introducerea tren Direct Tulcea la Pret de RE dupa orele 18:00. Trenul de Constanta sa aiba in compunere vagoane de Tulcea.
Punctul 33b.
Solicit sa introduceti vagoane directe in relatiea Bucuresti Nord de la Tulcea si sa le cuplati la IR1580 cu plecare la orele 06:03 din Medgidia.

Punctul 34
Aveti planificat cumva sa trimiteti la fier Vechi si linia Medgidia Tulcea?

Sus In jos
CFR9999



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 1898
Data de inscriere : 15/11/2014

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Petitie nr 47925 din 14 Nov Catre Ministru Transporturilor Integrala   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeMar Noi 18, 2014 10:59 pm

Stimate domnule Ministru,

V-am adresat mai multe solicitari in nume propriu izvorate din discutiile pe care le am frecvent cu tinerii de varsta mea.
Va multumesc pentru raspunsurile pe care mi le-ati oferit, si anume:
Nr 33/1/450/24.09.2014 33/1/1893/24.09.2014
Nr 33/1/481/27.09.2014 33/1/1894/24.09.2014
Nr 33/1/449/24.09.2014 33/1/1680/27.08.2014
Nr 33/1609/28.10.2014 33/1/2026/13 7/3RP/686
Am insa, o serie de nemultumiri asupra seriozitatii cu care au fost formulate aceste raspunsuri.
Reiau Punctul 15 din petitia 1655/1656 din data de 7 Oct 2014.
Va rog sa ne spuneti unde a disparut linia de calea ferata pe sectiunea Valcea Valcele?
De ce refuzati sa raspundeti?

Unde Sunt liniile de tren? De ce au disparut sinele? Unde sunt liniile de tren? De ce au disparut sinele?
In imagine Pod peste Raul Olt Ramnicu Valcea. In imagine Viaductul Samnic


Unde au disparut liniile de tren din tunelul Gibei? De ce au disparut sinele? In poza tunelul Gibei.



Reiau Punctul 14 din petitia 1655/1656 din data de 7 Oct 2014.
Va rog sa ne spuneti unde a disparut linia de calea ferata 209 pe sectiunea Paulis Lunca – Brad.
Punctul 14 a.
Mai jos aveti viaductul dealul Fetii (ruina viaductului). Unde a disparut linia si structura metalica a podului? Unde sunt sinele de cale ferata?

Viaductul
“Dealul Fetii”




Punctul 14b.
Unde au disparut sinele de pe Viaductul de tren Luncoiul de jos?
Viaductul luncoiul


Punctul 14 c .
Unde a disparut calea ferata de pe linia Brad – Paulis Lunca.??
Conform LEGII nr. 213 din 17 noiembrie 1998 (*actualizata*) privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia “ART. 11
(1) Bunurile din domeniul public sunt inalienabile, insesizabile si imprescriptibile, dupa cum urmeaza:
a) nu pot fi instrainate; ele pot fi date numai in administrare, concesionate sau inchiriate, in conditiile legii;”
“ANEXA LISTA cuprinzand unele bunuri care alcatuiesc domeniul public al statului si al unitatilor administrativ-teritoriale
I. Domeniul public al statului este alcatuit din urmatoarele bunuri*):
10. infrastructura cailor ferate, inclusiv tunelele si lucrarile de arta;”
Infrastructura cailor ferate a fost distrusa pe sectiunea Brad – Paulis Lunca. De ce?
Punctul 24
De asemenea, solicit introducerea unui tren RE pe ruta Sibiu- Pitesti Bucuresti .
Plecare Sibiu 22:30 Sosire Bucuresti Nord 06:00
Orarul acestui tren sa fie:
a. Sibiu 22:30
b. Rm Valcea 00:30
c. Piatra Olt 01:38 (schimbare sens locomotiva 15 min)
d. Slatina 02:08
e. Pitesti 03:46 (schimbare sens locomotiva 15 min)
f. Bucuresti 05:45 Bucuresti Nord.
Prin acest traseu orar va exiata un tren care va fi la dispozitia tuturor calatorilor din Valea Oltului, Oltenia, Slatina (resedinta de Judet), Pitesti (resedinta de judet)spre Bucuresti.
( Acest tren a circulat in perioada verii pana la Constanta cu plecare la 18 45 din Sibiu si 20:30 din Constanta(Mangalia) Solicit ca acest tren sa se intoarca seara dupa 18:00 direct pana la Sibiu. Durata parcurs 7 ore si 15 min. Acest tren va putea circula cu plecare dupa orele 18:00 din Bucuresti cu sosire 01:00 in Sibiu.)

Punctul 25
De ce ati inchis linia Nisipitu- Valea Putnei si Putna- Dornesti?

Punctul 26
De ce ati suspendat circulatiei trenurile intre Gura Humorului Oras- Varfu dealului - Cacica?

Punctul 27
De ca ati suspendat trenurile intre Vama- manastirea Moldovita? (Magistrala 514)

Punctul 28
Mentionez de asemenea ca pe Ruta Bicaz- Piatra Neamt din declaratiile oamenilor si a angajatilor CFR rezulta ca orele la care circulau trenurile, nu sunt cele de care au nevoie calatorii. De ce?

Punctul 29
De ce pe ruta Tulcea - Bucuresti Nord nu mai exista decat de personale pana in Medgidia iar ca sa ajungi in Bucuresti trebuie sa astepti 1 ora in Medgidia. De ce ati suspendat trenurile directe spere Tulcea?

Punctul 30

De ce pe Ruta Anina – Oravita Monument Istoric din 1863, vreti sa anulati trenurile in Weekend. Am intrat in contact cu oamenii din zona si au mentionat ca vreti sa anulati trenurile in weekend cu noul mers al trenurilor. Nu mai stiti ce sa faceti ca sa inchidati linia. Va dati toata silinta. De ce in toate tarile din Uniunea Europeana Trenurile Monument istoric sunt promvate in weekend, pe cand dumneavoastra vreti sa distrugeti turismul anuland aceste curse care pot promova turismul local?

De ce pe Ruta Anina – Oravita Monument Istoric din 1863, vreti sa anulati trenurile in Weekend incepand cu noul mers valabil din Dec 2014?

Punctul 31 (Ruta Bucuresti Constanta)

Aceste informatii sunt luate de pe Panoul informaiv din Parcarea de autocare din Fata Garii CONSTANTA.
Orar plecare autocare in directia Constanta - Bucuresti. Microbuzele pleaca din fata Garii CFR din Constanta.
Autocare/CFR pe Ruta Constanta Buc Nord
Pret RON
Orar
Orar
Orar
Orar
Orar
Orar
Orar
SC COMATO94.SRL
40
15:30
17:00
18:30
20:00



SC SIR IMPEX SRL
40
14:00
16:15
17:45
19:15
20:45


SC GIFAN STRONG SRL
50
06:30
08:00
09:30
11:00
12:30


SC SIMPA TRANS SRL
60
05:45
07:15
08:45
10:15
11:45
13:15
14:15
CFR CALATORI
62
05:40
08:40
13:00
14:10
15:00
16:50
19:10/20:40







Firmele de autocare/microbuze care opereaza pe ruta Bucuresti Constanta au avut un profit de aproximativ de 4,511,122 RON adica 45 MILIARDE lei VECHI PROFIT in 2013:
Provenienta datelor este : https://www.risco.ro/verifica-firma
Firma
Profit 2013 (RON)
Cifra de afaceri (RON)
Nr Angajati
SC COMATOTRNS.SRL
339877
5377161
50
SC SIMPA TRANS SRL
271485
11572781
89
SC GIFAN STRONG SRL
3306995
14172459
123
SC SIR IMPEX SRL
6421097
592765
50
Intrbare la care solicit raspuns.
De ce CFR Calatori are 7 curse de Tren iar Firmele de AUTOCARE/ MICROBUZE au 21 de curse pe sens?
CFR ofera 14 curse Tur Retur Bucuresti Nord - Constanta iar Firmele de AUTOCARE/ MICROBUZE au 48 Curse Tur Retur pe zi. De ce?
Punctul 32
Pe Ruta Bucuresti - Constanta Plecarile CFR sunt 7 curse:
CFR CALATORI

04:33(Regio)
06:20
07:30
09:45
14:05
16:00
17:00/20:15

De ce in intrevalul 17:00 – 20:15 cei de la Autocare/Microbuze ofera 4 curse. Merg cumva goale. Nu exista Cerere?
Plecari Autocare Bucuresti Nord in directie Constanta:
GSM Trans plecare Buc 17:30;
Simpa Trans plecare 18:15;
Air Trans plecare 19:00;
Simpa Trans plecare 19:45
V-am solicitat ca trenul IR 1587 cu plecare 17:00 sa il mutati sa plece dupa orele 18:00?.
Vedeti clar ca sunt 4 autocare/microbuze care pleaca in Intervalul ORAR 17:30 si 19:45 iar CFR Calatori refuza sa ofere calatorilor un tren in intervalul 17:00 :20:15. Ultimul tren inspre Constanta este la 20:15. E ceva ce nu intelegeti?
Adica daca ajung in Gara la 17:10 tre sa astept 3 ore pana la urmatorul tren; In schimb sunt 4 autocare care pleaca din Apropierea garii de Nord. Poate, eventual, demontam liniile 13 si 14 in Gara de Nord sa poate pleca autocarele mai Confortabil.Sau, eventual, punem un vagon platforma si incarcam autocarul pe TREN?
Punctul 32 : Solicitare
Solicit introducerea unui tren RE cu mers de IR in directia Constanta intre orele 18 si 19. Normal ca nu o sa le convina proprietarilor firmelor de Microbuze/Autocare un tren care sa fie in favoarea calatorilor CFR cu care acesti vor putea calatori in conditii ridicate de confort, nu sa stea inghesuit in MICROBUZE inconfortabile!!!
Punctul 33a
De asemenea, solicit introducerea tren Direct Tulcea la Pret de RE dupa orele 18:00. Trenul de Constanta sa aiba in compunere vagoane de Tulcea.
Punctul 33b.
Solicit sa introduceti vagoane directe in relatiea Bucuresti Nord de la Tulcea si sa le cuplati la IR1580 cu plecare la orele 06:03 din Medgidia.

Punctul 34
Aveti planificat cumva sa trimiteti la fier Vechi si linia Medgidia Tulcea?

Punctul 35
Extras din ziarul financiar.
http://www.zf.ro/companii/doar-65-din-vagoanele-cfr-sunt-in-circulatie-din-cauza-varstei-medii-de-30-de-ani-fata-de-85-90-in-alte-tari-europene-13478445

Citez din ziarul financiar:
“Vârsta parcului de material rulant este o dovadă a dezinteresului faţă de calea ferată. Nu s-au făcut investiţii în locomotive, vagoane de generaţie nouă, mai eficiente. Dezavantajul celor vechi este că sunt un consumator mare de energie, nu sunt eficiente. Banii au fost cheltuiţi pe alte lucruri, în mod nesăbuit. Dacă s-ar duce pe alte pieţe companiile feroviare de stat nu ar fi eficiente cu materialul rulant pe care deţin, din cauza costurilor de operare“, este de părere Iulian Măntescu, specialist feroviar.
În master plan nu se propune însă o strategie de mo­der­nizare a parcului de material rulant, ci se menţionează doar că „se pot obţine venituri considerabile din materialul rulant abandonat care poate fi valorificat ca fier vechi, la fel ca şi calea ferată pe care staţionează acesta“.

Ce solutii propuneti pentru a inoi parcul de vagoane existente. Alteceva in afara de a vinde vagoanele mai vechi la fier vechi stiti sa faceti? Ce propuneri solutii aveti pentru a oferii servicii la standarde europene si un parc de vagoane si locomotive la standarde europene. Stiti sa faceti ceva constructiv pentru aceasta tara numit ROMANIA?

Punctul 36.
Banii incasati din vanzarea vagoanelor la fier vechi se indreapta sprea achizitea de Vagoane noi?

Puctul 37
Va rog sa imi precizati care au fost cauzele deraierii trenului IR 1691 in Data de 30 Octombrie 2014

Punctul 38
Care sunt prejudiciile cauzate de deraierea trenului? Mentionez ca mi-a fost perturbata calatoria pe ruta Bucuresti Resita in data de 31 Oct 2014 intrucat la orele 20:30 nu se stia daca trenul circula deviat sau nu.

Punctul 39
A fost intretinuta linia de cale ferata in parametrii solicitati de functionare si siguranta? Au avut toate podurile si podetele facute revizia la timp si conform parametrilor de functionare din cartea tehnica? Ma refer la sectiunea Orsova- Toplet – Herculane unde a sarit trenul de pe linie.

Punctul 40.
Ce viteza avea trenul cand au sarit vagoanele de pe linie? Care este restricita de viteza pe sectiunea unde a sarit trenul de pe linie?

Punctul 41
De ce ati anulat trenul direct Galati – Iasi – Cluj Napoca?

Punctul 42.
De ce pe Ruta Dej Calatori- Beclean trenul trece poste podul de peste Somes cu 5 km la ora. Ati facut rezivia acestui pod la timp. Cand este scadenta pentru reviziea a acestui pod peste Somes?

Punctul 43
De ce a fost desfintata si trimisa la fier vechi intreaga linie Boutari-Hateg ? Am fost eu personal acolo si linia nu mai exista. Daca nu credeti sesizam si politia sa constate disparitia liniei!!!


Punctul 44
De ce nu mai exista nici un tren pe ruta Motru – Strehaia de 2 ani de zile?

Punctul 45.
Va rog sa ne furnizati situatia zilnica a incasarilor trenului Galati -Adjud- Timisoara in ultimul an, inainte de a-l anula, in urmatorul format.Atasez capul de tabel.
Rog ca in acel tabel sa furnizati comparativ incasarile trenului tren Galati – Adjud – Marasesti – Siculeni- Tirgu Mures – Timisoara cu incasarile trenului Bucuresti -Brasov – Sibiu- Deva - Timisoara din aceeasi perioada.
Zilele anului
Incasari zilnice Tren Timisoara Galati
Incasari zilnice Tren Bucuresti – Brasov – Sibiu- Timisoara
Prima inregistrare: Un an inainte de a anula Trenul Timisoara Galati (ex 1 Dec 2009)


Tabelul va contine 365 de inregistrari aferente perioadaei 1-Dec-2009  1 Dec 2010


Ultima Inregistrare:Ziua in care ati anulat Timisoara Tg Mures Galati (ex 1 Dec 2010)


Acest tabel va avea 365 de linii crespunzator celor 365 de zile inainte de data anularii trenului Timisoara – Tg-.Mures - Galati
Punctul 46
De ce in ultimii 10 ani ani intre Bucuresti Nord- Piatra NEamt au existat doua trenuri directe cu plecare la orele 14 si 15 care ajung la un interval de timp foarte scurt intre ele la orele 21 in Piatra Neamt?
De ce aceasta bataie de joc? Din declaratiile angajatiilor CFR “orarul a fost facut asa pentru a nu deranja pe cei cu microbuzele/autocarele intrucat orarul trenurilor e facut sa castige cei cu microbuzele.
Cum s-a ajuns la concluzia ca trebuie doua trenuri care ajung in acelasi timp?
Punctul 47
In actualul mers al trenurilor sunt 2 trenuri cu plecare din Bucuresti Nord in relatia Piatra Neamt care ajung la orele 20 40 respectiv 21:06 in Piatra Neamt. De ce?
Punctul 48.
De ce ati anultat trenul Iasi – Adjud- Siculeni – Brasov- Sibiu- Craiova.
Punctul 49
De ce sunt sectiuni de linie intre Buzau si Ploiesti unde trenul merge cu 20 km la ora.
Punctul 50
De ce sunt sectiuni de linie intre Focsani si Marasesti unde trenul merge cu 10 km la ora.
Punctul 51
De ce intre Bucuresti si Ploiesti Vest linie refacuta complet unde va bateati cu pumnul in piept ca trenul va merge cu 160 km la ora, cel mai rapid parcurs de tren este de 40 minute pt 60 km adica 90km la ora?


Punctul 52
De ce a fost abandonat inelul de Nord al centurii CFR Bucuresti. Deja sunt demontate firele de inalta tensiune pe anumite sectiuniiar linia este lasata in Paragine. Vreti sa o trimiteti si pe asta la fier vechi?
Punctul 53
De ce ati abandonat Linia Panciu - Marasesti? Vreti sa o dati la fier vechi si pe aia?
Punctul 54
De ce ati inchis Traficul CALATORI pe linia Petrosita -Targiviste?
Punctul 55
De ce ati inchis traficul CALATORI pe ruta Tirgoviste- Ploiesti?
Punctul 56
De ce ati inchis traficul pe ruta Floreni Dornisoara?
Punctul 57
De ce ati refacut calea ferata Bucuresti- Constanta cand trenul circula cu 120 km la ora. Nu era o prioritate. De ce?
Punctul 58
De ce pe ruta Salva - Sigetul MArmatiei de jos 118 km ai nevoie de aproximativ 4 ore pentru a parcurge aceasta distanta. Adica sub 30 km la ora.
Punctul 59
De ce in vara anului 2014 nu au fost vagoane directe pe ruta Sighet Constanta. Se plangeau oamenii. Daca nu era cerere "in fiecare zi " macar puteati introduce vagoane de trei ori pe saptamana. Sau ati introdus MICROBUZE "CFR". De ce?
Punctul 60
De ce nu mai circula trenuri pe linia Zorleni- Falciu?
Punctul 61
De ce ati investit 80 milioane Euro in Gara Falciu care acuma este inchisa?
Punctul 62
De ce pe ruta Baia Mare - Satu Mare trenul circula cu 30 km la ora?
Punctul 63
De ce ati restrictionat trenurile pe ruta Buzau - Faurei la 30 km la ora? Linia suporta mai mult dar din delaratiile mecanicilor de locomotiva ati redus viteza intentionat.
Punctul 64
De ce ati inchis calea ferata Botiz - Bixad?
Punctul 65
De ce ati inchis circulatia trenurilor de CALATORI pe ruta Viseul de sus Borsa?


Punctul 66
De ce ati dat afara cantonierii, acarii, cei care verifica regulat linia si ati redus angajatii la 10% fata de ce era in 1990. Nu a mai ramas decat linia fara personal specializat de mentenanta si intretinere..
Punctul 67
Pe ruta Bucuresti Nord Suceava pentru trenul IR1754/5 solicit eliminarea Vagonului de Clasa 1 si inlocuirea acestuia cu Vagon Cuseta incat acest tren este inclus in categoria tren cu parcurs Noaptea.
1 bilet clasa 1 costa 146 lei
1 bilet Vagon Cuseta 4 paturi in cabina costa 142,5 lei iar 6 paturi in cabina costa 129,5 lei.
Va rog eliminati vagonul clasa I-a (pret bilet 146 lei pe ruta Buc Nord Suceava) si inlocuiti acest vagon cu un Vagon Cuseta intrucat pretul este inferior (129,5 lei bilet la cabina de 6 paturi pe ruta Buc Nord Suceava) iar calatorii vor putea calatori in conditii sporite de confort – vor putea dormi.
Punctul 68
De ce pe linia Tecuci Barbosi de 25 de ani nu ati finalizat electrificarea liniei? Stalpii sunt déjŕ montati.
Punctul 69
De ce asti suspendat dreptul angajatilor CFR de a calatori gratuit cu CFR –ul pe teritoriul Romaniei?
Punctul 70.
Va rog sa imi furnizati orarul trenurilor directe Bucuresti Nord - Piatra Neamt- Bucuresti incepanad cu noul mers al trenurilor, traseu pe care de 10 ani sfidati calatorii.

Repet intrebarea de la Punctul 3 din petitia din 7 Oct 2014 (cu nr intrare 1655/1656).
Intrebarea a)De ce nu ati facut nimic de 9 ani pentru a repara Podul de la Gradistea ( pe linia Bucuresti Giurgiu).
Intrebarea b) Cand reparati podul de la Gradistea. Vreau data concreata.

Ce ati facut altceva in afara de a DISTRUGE?
Personal, m-am saturat de batjocura cu care sunt tratati calatorii de catre Conducerea CFR. Dumneavoastra nu?
Relatare 1:
Sa relatez un simplu fapt. Fiind intamplator la lansarea candidaturii domnului Ponta, pe scarile arenei Nationale din Bucuresti la intrare in zona VIP, a oprit un Range Rover negru din care s-a dat jos un domn.A inceptut sa urce scarile cu o atitudine de sfidare si disrespect fata de toate lumea. Era domnul Miron MITREA cel ce semnat contractul de cumparare a Sagetilor Albastre. Cei de la SIEMENS, divizia de transport i-au recomandat sa nu cumpere asa ceva si sa nu foloseasca trenuri care au fost concepute sa mearga in regim de tren cursa, in regim de tren Inter CITY.
Daca in Germania aceste trenuri functioneaza in regim de tren personal, de ce intreg POPORUL ROMAN a trebuit sa mearga in Sageatile Albastre pe ruta Iasi Bucuresti,Suceava Bucuresti, Cluj Oradea Timisoara la pret de INTERCITY?
Nu inteleg! Raspunsul celor de la CFR Calatori a fost citez:“Aceste automotoare au fost indrumate in exploatare, conform strategiilor de transport aplicate de societate in anii respectivi”.


Relatare 2
Toata lumea solicita reintroducrea trenului direct Timisoara Galati.
pe ruta Galati-Barbosi-Tecuci-Adjud-Onesti-Comanesti-Siculeni-Gheorghieni-Deda-TarguMures-AlbaIulia-
Deva-Timisoara .Tren care circula din Anii 1970. Dumneavoastra l-ati anulat fara motive. Angajatii CFR au declarat ca si ei s-au confruntat cu solicitarile oamenilor care doresc reintroducerea trenului dar ca pe EI NU II ASCULTA nimenea.
Calatorii solicita reintroducere trenului TIMISOARA TIRGU MURES GALATI ,iar dumneavoastra SFIDATI BATJOCORITI DISPRETUITI intreg POPORUL ROMAN.
De ce ne ignorati? Cat ne veti mai ignora?
Relatare 3
Sa continuam cu Linia Giurgiu – Bucuresti Progresu, Monument Istoric Prima Linie de tren din Romania din 1869 .
De 9 ani trenurile nu se poate circula intre Bucuresti Progresu Giurgiu.
De 9ani de zile traficul feroviar intre Bucuresti si Giurgiu este deviat prin Videle. Principala LINIE INTERNATIONALA CARE ASIGURA Traficul Feroviar intre Romania si Bulgaria este INCHISA.
Linia Bucuresti Giurgiu este o linie CARE asigura legatura internationala intre ROMANIA si BULGARIA
Trenul trebuie sa faca 115km fata de 80km in mod normal . Plecarea trenului este din Gara de Nord.
De 9 ani de zile circulatia trenurilor pe Ruta Giurgiu nu mai are loc.
Cetatenii localitatilor: Sintesti, Vidra, Gradistea, Comana, Vlad Tepes, Mihai Bravu,Baneasa Giurgiu, Taban, Daia, Fratesti nu mai au o legatura cu Bucurestiul. Pentru multi navetisti asta a insemnat pierderea slujbelor si incapacitatea de asi intretine familiile. S-a falimentat direct si indirect intreaga zona, zeci si mii de oameni si-au pierdut serviciul si de 8 ani bascalia continua. Noi nu stim nimica. Toata lumea face studii, se face ca fac ceva da nu REPARA nimenea PODUL.
In plus proprietarii firmelor de microbuze depun eforturi financiare si fac tot posibilul ca sa NU Se refaca podul CFR.
VA PROPUNEM, stimati domni , ca tot personalul care lucreaza in Palatul CFR Bucuresti sa se mute in satele Sintesti, Vidra, Gradistea, Comana, Vlad Tepes, Mihai Bravu,Baneasa Giurgiu, Taban, Daia, Fratesti si sa faca zilnic la Bucuresti naveta cu ACESTE MICROBUZE INCONFORTABILE. Asa poate intelegeti si dumneavoastra situatia miilor de oameni afectati. Macar o luna asa de proba.
1. Trenul International Moscova-Bucuresti-Sofia ocoleste pe la Videle si face 70 km In linie Drepata, in 2 ore si 30 minute. BATAIE de JOC
2. Sa facem un simplu calcul. Trenul Sofia – Moscova a parcurs in ultimii 8 ani cate aproximativ 30 km in plus pe sens zilnic fata de ruta normala Giurgiu – Vidra – CFR Progresu. Cat a costat motorina CARE s-a platit din BANII ROMANILOR?

8 ani X 365 zile X 2 ori pe zi X 30km = 175,000km in plus. A parcurs doar trenul Moscova Sofia
3. Pt transport Marfa trenurile ocolesc ; cat este timpul de intarziere pe care il va plati CFR –ul pentru 1minut de intarziere si pe diesel. Din banii ROMANILOR?
4. In 2012 Linia Videle Giurgiu a fost inzapezita si NU A EXISTAT LEGATURA cu Bulgaria timp de 2 3 saptamani pana s-a dezapezit linia. Mentionez ca prin configuratia actuala Linia Bucuresti Progresu Giurgiu nu prezinta pericol de a fi inzapezita.
5. Efectele de ordin social sunt incalculabile ca urmare a distrugerii podului Gradistea
Solicit:
Accesarea de fonduri europene nerambursabile si repararea imediata a podului.
Sunt 20 miliarde de euro disponibili pentru infrastructura CF de accesat pana in 2020.
Va rog sa LUATI toate masurile pentru a se repara de urgenta podul de la GRADISTEA si repornirea circulatiei trenurilor pe Ruta Bucuresti Giurgiu. O sa argumentati (Ca NU sunt BANI), va spunem NOI - nu se VREA. Daca nu vreti, lasati pe altii sa faca treaba.
Cand refaceti podul?

Sa revenim la punctul 1 din petitia din 7 Oct 2014 (cu nr intrare 1655/1656)
Punctul 1.
Sfidati si umiliti in continuare calatorii. Orarul trenurilor pe ruta Bucuresti Sibiu nu a fost facute sa corespunda cererilor calatorilor. Ati fost nevoiti sa deviati trenul IR 346/347 si IR 471/472 prin Sibiu deoarece se lucreaza la Linie pe tot sectorul Brasov- Medias- Coslariu – Vintu. Coridor European, nu ca v-ar interesa nevoile calatorilor..
Doar FIRMELOR de AUTOCARE/MICROBUZE precum "DACOS", Transmixt, Ionescu, Normandia nu le convine cand trenurile sunt puse la ore normale la care oamenii le pot folosi. Intreaga TARA ROMANEASCA trebuie transformata intr-un microbuz conform tendintei actuale CFR Calatori si Infrastructura.
Va rog sa confirmati faptul ca trenurile IR 346/347 si IR 471/472 au fost deviate prin Sibiu deoarece se lucreaza la linie pe sectorul Brasov- Medias- Coslariu – Vintu,, nu ca v-ar interesa prea tare calatorii.

Referitor la Punctul 22 Angajatii CFR sunt de alta parere decat raspunsul dumneavoastra AVOCATESC, prin care nu spuneti nimica. Cum este posibil sa puneti o femeie sef de tren sau un sef de tren sa verifice sistemul de franare in statia Predeal. Au fost acestia instruiti pentru asa ceva?
Cum e posibil ca un sef de tren sa se bage intre vagoane si locomotiva se verifice cupla (sistemul de cuplare) intre vagoane si locomitiva. Au calificarea necesara?

Cu Stima,


Sus In jos
lifetec



Numarul mesajelor : 327
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2903
Data de inscriere : 01/11/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitimeMar Noi 18, 2014 11:12 pm

Cred ca ai gresit persoana, nush ce treaba are ministrul cu mizeria interna din CFR
Sus In jos
Continut sponsorizat




Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
Sus 
Pagina 20 din 24Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: