Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Urmatorul
AutorMesaj
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3025
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeLun 20 Ian 2014, 23:54

Razz Si pe litoralul nostru se merge in numar foarte mare.Romanul,dupa cata munca face,prost platita si furati de stat si guvern,se gandeste sa mearga macar la mare 5 zile sau un week,am intalnit multe cazuri, care plecau joi seara si se intorceau duminica,chiar din Timisoara si Arad.Deci calatori ar fi si pentru trenuri si pentru auto,sa mearga ori pe litoralul romanesc ori in Grecia sau Bulgaria.Chiar am intalnit persoane,care au ales trenul sa mearga la Varna/Burgas,din Arad,Deva sau Petrosani,avand in vedere ca oricum trenul asta nu e niciodata regulat,dar au fost cu trenul pe litoralul bulgaresc
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR

Numarul mesajelor : 3459
Varsta : 30
Localizare : Timişoara
Reputatie : 7663
Data de inscriere : 02/11/2008

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMar 21 Ian 2014, 00:09

Daca tot insista cu 1695/1696 sa ii puna naibii 20 de vagoane si gata, maximul cat permite instructia la trenuri de calatori.

_________________
Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Atm1Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Atm3
http://tren.transira.ro/ Trainspo Panoramio https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3025
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMar 21 Ian 2014, 00:11

Nu are cum sa ii puna 20 de vagoane....maxim e de 15 vagoane,e specificat si in livret
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR

Numarul mesajelor : 3459
Varsta : 30
Localizare : Timişoara
Reputatie : 7663
Data de inscriere : 02/11/2008

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMar 21 Ian 2014, 00:55

Pentru ca asa au cerut ei sa fie facut, aici e treaba celor de la infra sa faca calculele.
Maxim la trenuri de calatori se poate 20 de vagoane , 80 osii, 1000 tone.
Pe Timisoara - Bucuresti cel mai lung tren in 1985 avea 18 vagoane , adica 72 osii si 900 tone.
Deci daca vor pot sa puna macar 18.

_________________
Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Atm1Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Atm3
http://tren.transira.ro/ Trainspo Panoramio https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vizitator
Vizitator



Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMar 21 Ian 2014, 08:29

Mai erau si trenurile de Navodari cu 20 de vagoane. A pus un forumist pe undeva o poza cu livretul.
Nu erau pe aici poze cu personalul de la Sibiu cu etajatele si nu facea fata?

Dar specialistii astia acuma fac nu stiu ce calcule de parca nu au mers trenurile si inainte fara ei.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 14985
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19256
Data de inscriere : 06/12/2009

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMar 21 Ian 2014, 18:34

Ca fapt divers , cati ani are aceasta doamna ? Sa inteleg ca ea este specialistul principal in elaborarea mersului de tren ?

_________________
595423Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976

Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 6262
Data de inscriere : 07/02/2009

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMar 21 Ian 2014, 19:08

Ca fapt divers, Cintia Chinde e sotia lui Sorin Chinde care este de fapt directorul GFR  Laughing Laughing Laughing
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 6088
Reputatie : 9659
Data de inscriere : 08/01/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMar 21 Ian 2014, 19:42

@cristi CFR
Acum vagoanele sunt mai lungi decat cele de atunci si n-au loc 18 nici in Bucuresti Nord Gr. A nici in garile Litoralului. Teoretic se pot pune 18 vagoane la IR 1696/1696-1/1695-2/1695 dar sa-l trasezi direct prin Bucuresti Baneasa iar statia Constanta sa retina 3. Daca s-ar prelungii la Arad in sezonul estival ar fi super. Din pacate raman la parerea ca nu se vrea.

@Dr2005
Domn doctor pe M400 ai fi in stare sa faci 2 in 1 si ce a mai ramas acum.  Mad   Smile 

@maris.constantin deja a devenit obsesie pentru tine reintroducerea trenurilor 1991/1992 si 1625/1626  Smile  dar cred ca te lupti cu morile de vant...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7479
Reputatie : 10450
Data de inscriere : 06/04/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMar 21 Ian 2014, 19:54

Marius, cu 400-le are dreptate Doctoru'. Pana la noul mers era 3 trenuri Deda-Bucuresti intr-o ora si jumatate. Era absurda situatia.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12118
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15836
Data de inscriere : 05/10/2010

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMier 22 Ian 2014, 16:47

Pana la urma au doua trase 1594 si 1597 si cred ca gaseau si niste vagoane
la 1821/1822 Deva/Hunedoara Constanta trebuie sa faci rezervare cu 2 saptamanii inainte cam jenant
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL

Numarul mesajelor : 7770
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11342
Data de inscriere : 05/01/2011

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMier 22 Ian 2014, 17:08

Hunedoara-Sibiu-Rm.Valcea-Pitesti-Bucuresti Baneasa-Constanta ar fi fost minunat  Twisted Evil 
sau Hunedoara-Vintu de Jos(se uneste cu vagoanele venite Teius-Alba Iulia-Vintu)-Sibiu-Fagaras-Brasov (aici se uneste cu fostul 1932) ;compunere :AcBcmee+B+B +B+AcBcmee  aregulament 5+ 10 = 15 ,circula DT Brasov-Predeal. Grupa de Alba Iulia poate fi atasata in Teius usor in coada trenului.Dar ca sa nu-l tii pe 1932 degeaba in Teius,mai bine-l tii pe 1927 in Vintu de Jos.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
Kapпaтй

Numarul mesajelor : 14985
Localizare : Бухарест
Reputatie : 19256
Data de inscriere : 06/12/2009

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMier 22 Ian 2014, 17:24

Hunedoara este pe sectie neinteroperabila asta inseamna ca in veci nu vei mai vedea CFR-Calatori pe acea sectie !

_________________
595423Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Bdeem_8496_aRaspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3025
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeMier 22 Ian 2014, 20:57

Marius 926:nu cred ca e o obsesie,mai degraba o ambitie si putina ciuda Razz ,pentru aceste doua trenuri,1991/1992 si 1625/1626,calatori ar fi de unde.In general,cat de cat e ok mersul,pentru Timisoara si Arad(fata de alte zone),dar in primul rand as introduce din nou R2032 Arad-Teius(lipsa lui se vede clar in fiecare zi in timpul saptamanii),pe R2023/2024 l-as trasa cu regim de RE de la Petrosani pana la Radna,pe R2041 l-as trasa din Simeria si i-as atasa garnituriile lui R2042 si R2181,cu circulatie fara oprire pana la Ilia,si binenteles, le-as pune in circulatie pe cele doua,care au fost consacrate si chiar lipsesc
Adrian 78 exact asta zic si eu,dupa nenumaratele petitii pentru 1625/1626 si 1991/1992 ,si daca chiar nu vor,macar pe cel de-al doilea in sezonul estival;sa fie dat ordinul special pentru IR 1594/1597,pentru ca are tot ce ii trebuie ca sa fie pus in circulatie,are mers in livret,apare in toate statiile pe tabele(calatorii il vad),si sa fim seriosi ,chiar nu gasesc 5 vagoane pentru a doua garnitura,Gevaro le da una-doua cusete pentru fiecare garnitura
Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3025
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeSam 25 Ian 2014, 06:01

Very Happy Razz Laughing  Va scriu din timp si sper ca sa se rezolve aceasta problema pentru sezonul estival 2014.Rog specialistii dumneavoastra sa inteleaga si sa se faca ceva in privinta aglomerarii din sezonul estival,cele doua trenuri care vor merge pe litoral ,si anume IR 1821/1822,Arad-Petrosani-Tg.Jiu-Craiova-Bucuresti-Mangalia,si IR 1695/1696,Timisoara-Caransebes-Craiova-Bucuresti-Mangalia,nu sunt suficiente pentru ca sunt trenuriile ce leaga vestul de capitala,si sa mai lege si de litoral va fi din nou un calvar sa calatoresti,atatea ore aglomerate,si riscul de a nu avea locuri(eu unul am calatorit fara loc de la Deva pana la Bucuresti anul trecut) si pentru evitarea ce s-a intamplat anul trecut,ganditi-va la o solutie(solutii sunt dar sa aveti bunavointa sa le pune-ti in aplicare).Pentru ca am primit raspuns ca M200 e saturata si pana nu se reface coridorul 4,nu puteti sa-l introduceti din nou pe IR 1625/1626,Arad-Deva-Orastie-Sibiu-Fagaras-Brasov-Ploiesti-Bucuresti-Mangalia va propun si va rog sa-l pune-ti in circulatie pe TRENUL SEZONIER Pontux Euxinus,IR 1991/1992,pe relatia Timisoara-Caransebes-Craiova-Bucuresti Baneasa-Constanta-Mangalia..

Subiect: Nr. OP11a/e/10/ 23.01.2014-Mircea Maris Data răspunsului: 2014-01-24 10:12:47


Text raspuns:


Vă mulţumim pentru disponibilitatea de a vă adresa Ministerului Transporturilor – „CFR Călători” S.A. şi vă informăm că Compartimentul Relaţii cu Publicul răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei nr. 27/2002, privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
Referitor la mesajul dumneavoastră transmis prin poşta electronică, vă comunicăm următoarele:
Mersul trenurilor este elaborat anual ţinându-se seama de solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici interesaţi. De asemenea, avem în vedere necesitatea realizării unei eficienţe economice minime, adică, acoperirea cheltuielilor de exploatare efectuate prin veniturile rezultate din încasări.
Realizarea ofertei pusă în aplicare anual printr-un nou „plan de mers de tren” are la bază principii tehnico–economice stabilite conform unor studii documentate privind traficul de călători.
Aşadar, este satisfăcută majoritatea curenţilor de trafic cu condiţia ca cheltuielile de exploatare efectuate să fie acoperite prin încasări. Prin urmare, mersul trenurilor este ajustat permanent în funcţie de variaţia fluxului de călători.
Precizăm că pentru sezonul estival 2014, de la Timişoara la Mangalia este prevăzut încă un tren (IR1991/IR1992) cu Ordin Special,si se va incerca,dacă disponibilul de material rulant (vagoane) va permite acest lucru sa aiba grupa de la/pentru Arad.Acest tren va fi pus în circulaţie dar menţionăm că, din cauza situaţiei financiare dificile, respectiv a fondurilor reduse care pot fi alocate pentru reparaţia şi întreţinerea vagoanelor în exploatare, SNTFC „CFR Călători” SA se confruntă la această dată cu un deficit al parcului de vagoane apte pentru circulaţie.
In speranţa că veţi înţelege punctul nostru de vedere, vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA ia toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort si bună deservire a publicului călător.

Cu stima,

SNTFC CFR Calatori SA
Compartimentul Relatii cu Publicul
Cred ca s-au saturat de mine,si a venit vestea mult asteptata,IR 1991/1992 va fi pus in circulatie,acum incep sa le trimit si pentru 1594/1597.Asa ca fac un apel si la voi,amici,sa faceti petitii pentru IR 1991/1992(sa fie pus in circulatie in sezonul estival,ca na ei cand il pun in circulatie cu ordin special nu se stie daca va circula,exemplu clar 1594/1597) si IR 1954/1957(ca pe IR 1625/1626 deocamdata,pana nu e gata M200 nu avem nici o sansa sa-l vedem pus in circulatie),si il rog, inclusiv, pe Dr2005 sa faca o petitie pentru IR 1991/1992( Razz)




Sus In jos
maris.constantin

maris.constantin

Numarul mesajelor : 433
Localizare : Arad
Reputatie : 3025
Data de inscriere : 14/10/2012

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitimeSam 25 Ian 2014, 06:11

Razz Daca nu vor cu 1594/1597 sa-l puna in circulatia cu ordinul special,haideti sa ne axam toti sa facem petitii pentru IR 1991/1992,sa circule pe distanta Timisoara-Caransebes-Dr.Tr.Severin-Craiova-Bucuresti Baneasa-Constanta-Mangalia,cu grupa de la/pentru Arad-Deva-Petrosani-Tg.Jiu-Rovinari-Turceni-Craiova,grupa atasata/detasata in Craiova.Macar asta sa fie pus in circulatie,unu si bun.
Sus In jos
Continut sponsorizat




Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
Sus 
Pagina 14 din 24Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: