Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Vaslui (600)

In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
madalin98

madalin98

Numarul mesajelor : 21
Reputatie : 3033
Data de inscriere : 30/06/2011

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeVin 29 Iun 2012, 14:05

Gara Vaslui

https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/690/img0845mkc8.jpg/
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80

Numarul mesajelor : 4492
Varsta : 37
Localizare : Pascani
Reputatie : 7901
Data de inscriere : 03/11/2010

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Gara Vaslui   Vaslui (600) Icon_minitimeLun 02 Iul 2012, 08:22

Cateva date: cladirea statiei Vaslui a fost inaugurata o data cu linia Barlad-Vaslui (1886).
Dupa 1968 este "modernizata"". In 1970 este echipata cu instalatie CED-CR-3.
Tot in anii 70' este extinsa, prin constructia grupei de triere (cea de dupa pasajul denivelat, in sensul spre Crasna), unde, in änii de glorie", se manevrau sute de vagoane de marfa, care erau aduse pe linia industriala dinspre platforma "Rediu"" (Mecanica, CFS, IAMC, Izolatoare, Fabrica de reductoare si ventilatoare, BJATM). De asemenea, o alta linie industriala deservea "Termica"" (erau aduse vagoane cu pacura sau cu carbuni, acestea din urma fiind introduse in acele "tuneluri"" semisferice, pentru dezghetarea carbunilor si bascularea lor din vagoane), iar o alta linie industriala deservea baza de receptie cereale si fabrica de ulei- acum Ülerom"" (aici se mai afla inca o locomotiva LDH-25/BDM).
Aceasta grupa de triere a fost desfiintata prin 2000-2001.
Grupa principala a statiei Vaslui are 8 linii (folosite curent erau- inainte de inceperea lucrarilor de "modernizarë"" actuale numai primele 3), magazie si rampa de marfa (magazia de marfa a fost partial renovata).
In anul 2002 statia Vaslui a fost complet reabilitata (asadar actualele lucrari de "modernizare"" sunt doar bani aruncati aiurea. Cu banii acestia mai bine era dublata linia Munteni-Vaslui- Buhaiesti!
In anii 90'' este realizata si pasarela pietonala.
In afara de aceste 8 linii, mai existau inca doua linii infundate (desfiintate prin 2008), pentru gararea vagoanelor de marfa a fabricii de mobila. Linia industriala pentru fabrica de mobila (care avea si ea o locomotiva LDH-25/BDM) se ramifica din linia curenta 600 dupa "podul de fier"" (in sensul spre Buhaiesti). Si aceasta linie industriala este astazi desfiintata, fabrica fiind complet demolata!

In 1989, cu sprijinul ultimului prim-secretar Ioan Pavel (tot el este cl care a impulsionat realizarea tramvaiului resitean), apare un proiect de constructie a unei linii de tramvai la Vaslui. Traseul propus era: garaj IJTL- strada Decebal- pasaj rutier peste cf- iar la coborarea de pe pasaj linia de tramvai urma a se uni cu linia ferata industriala Vaslui-Rediu. Ar fi fost o situatie mai speciala, pe acceiasi linie urmand a circula si trenuri de marfa si tramvaie (pe aceasta portiune comuna s-au montat deja stalpii si consolele). In zona industriala, linia urma a se desparti: cea de tramvai trebuia sa se opreasca in fata Izolatoarelor (Hidrom), iar calea ferata industriala iese in minitriajul din spatele fabricilor!
In 1990 este adus un vagon de tramvai in gara Vaslui. Dupa ce a "zacut"" acolo cateva luni, este casat si dus la fier vechi!
Cu timpul, tramvaiul vasluian urma a se extinde pana in satele Solesti si Muntenii de Jos!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeMar 28 Aug 2012, 08:39

Citeva poze din 20-21.08.2012.

Nici aici si nici la Suceava nu am vazut pasaj subteran, dar se face unul la Botosani.
Nu cumva se cam arunca cu bani?

Vaslui (600) P8200277 Vaslui (600) P8210287 Vaslui (600) P8210290 Vaslui (600) P8210286


Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7434
Reputatie : 10347
Data de inscriere : 06/04/2012

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeMar 28 Aug 2012, 09:26

Nici macar la Vaslui nu cred ca e nevoie de pasaje. Cum nu cred ca e nevoie nici la Valcea, ambele statii fiind tranzitate de un numar similar de trenuri. cat despre statii prin care trec nici 20 de trenuri...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeMar 28 Aug 2012, 10:09

Am vrut sa fiu putin ironic, erau 3 trenuri in Suceava, despartite de cite un peron lat cit unul dintr-o halta.Si e gara de tranzit spre deosebire de Botosani.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7434
Reputatie : 10347
Data de inscriere : 06/04/2012

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeMar 28 Aug 2012, 10:18

Eu vorbeam serios. Smile Mi se par mai utile pasajele in statii precum Teius ori Razboieni, dar ma rog... Sa nu mai zic de cate de comica e faza cu eurogarile prin care trec o mana de trenuri, si alea obosite... :roll:
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 11975
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15633
Data de inscriere : 05/10/2010

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeMar 28 Aug 2012, 16:28

La Suceava era mai util la fel si Teius si indeosebi in statile unde liniile directe sunt 3 si 4..
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl

Numarul mesajelor : 7434
Reputatie : 10347
Data de inscriere : 06/04/2012

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeMar 28 Aug 2012, 16:45

Nu stiu in celelalte statii cum sta treaba, dar in Valcea directa e prima linie, deci... Smile Unde mai pui ca cele mai lungi trenuri in gara aia sunt compuse fie din locomotiva + 21-47 + 21-47, fie din doua Desiro, si mai mult de doua garnituri nu stationeaza in acelasi timp. Singura exceptie pe care am vazut-o a fost cand a stationat 13172 la prima linie, iar la a doua asteptau sa plece 1737 si 2063. Situatie in care clar nu ai nevoie de pasaj. A, sper ca nu or sa monteze si gardulete intre linii in Valcea.
Sus In jos
AlexandruC



Numarul mesajelor : 48
Reputatie : 2674
Data de inscriere : 14/07/2012

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeMar 28 Aug 2012, 23:34

am fost acum cateva luni in gara asta...lucrarile nu par sa fi avansat deloc
Sus In jos
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 30
Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102
Reputatie : 3411
Data de inscriere : 11/09/2010

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeDum 02 Sept 2012, 10:37

dan tm a scris:
Citeva poze din 20-21.08.2012.

Nici aici si nici la Suceava nu am vazut pasaj subteran, dar se face unul la Botosani.
Nu cumva se cam arunca cu bani?


Raspuns categoric: NU. In judetul Botosani a fost intotdeauna loc pentru lucrari remarcabile in domeniul feroviar. Astfel, in urma cu o suta si ceva de ani se construia gara Burdujeni, acum se reabiliteaza si se modernizeaza gara Botosani, va urma legatura directa cu Iasi si - de ce nu ? - varianta scurta (25 km) Botosani - Veresti (bineinteles, cu racordarea de rigoare la Veresti Wink, prietenii stiu de ce ).
Sus In jos
Stere Serban

Stere Serban

Numarul mesajelor : 71
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 3054
Data de inscriere : 29/08/2011

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Gara Vaslui   Vaslui (600) Icon_minitimeLun 03 Sept 2012, 21:24

Cateva poze facute in Gara Vaslui la 29.08.2012
Vaslui (600) DSCF0178
Vaslui (600) DSCF0177
Vaslui (600) DSCF0179
Nu vreau sa fiu inteles gresit, dar cred ca era mai mult decat indicat sa fie reabilitate mai intai garile intens circulate (sau nodurilor de cale ferata) cum ar fi Brasov, Cluj Napoca, Timisoara, Ploiesti Sud, Bucuresti Nord (din pacate, cea mai importanta gara a tarii arata destul de rau Sad ) pentru ca apoi sa vina randul garilor de pe sectiile secundare (Vaslui, Zalau Nord etc).
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad

Numarul mesajelor : 2193
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5860
Data de inscriere : 16/01/2010

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeLun 03 Sept 2012, 23:21

Copertina noua pare facuta dupa acelasi proiect ca la Cimpina.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeSam 08 Sept 2012, 17:18

In 31.08.2012 IR Iasi -Galati a fost primit la linia 1 chiar daca era santier.Distanta intre Desiro si peron mi s-a parut cam mare.

Daca nu ma insel am vazut ceva sapaturi pentru un pasaj subteran. Nu am avut deloc timp sa stau sa verific sau sa pozez.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeVin 14 Sept 2012, 14:30

joanta a scris:
dan tm a scris:
Citeva poze din 20-21.08.2012.

Nici aici si nici la Suceava nu am vazut pasaj subteran, dar se face unul la Botosani.
Nu cumva se cam arunca cu bani?


Raspuns categoric: NU. In judetul Botosani a fost intotdeauna loc pentru lucrari remarcabile in domeniul feroviar. Astfel, in urma cu o suta si ceva de ani se construia gara Burdujeni, acum se reabiliteaza si se modernizeaza gara Botosani, va urma legatura directa cu Iasi si - de ce nu ? - varianta scurta (25 km) Botosani - Veresti (bineinteles, cu racordarea de rigoare la Veresti Wink, prietenii stiu de ce ).

Din cite stiu eu Burdujeni este gara Suceava, nu vad o realizare din Botosani.Un pasaj subteran acolo in Burdujeni era necesar, pentru ca peroanele aint inguste, doar cit latimea placii de beton care o vezi in toate haltele.Mai e si trafic fata de Botosani.

Nu cred ca se va construi vreodata un racord la veresti pentru o legatura spre Iasi fara rebrusment.
Linia directa gindita era prin Hirlau.
Sus In jos
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 30
Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102
Reputatie : 3411
Data de inscriere : 11/09/2010

Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitimeSam 15 Sept 2012, 08:02


"Din cate stiu"... La vremea cand a fost construita, gara Burdujeni se afla in judetul Botosani (localitatea Burdujeni nefiind in Bucovina), fiind de fapt statie de frontiera precum era si Itcani, ridicata dincolo de granita de atunci, in Austro-Ungaria. Orasul Suceava era deservit de o linie ingusta care pleca din Itcani, gara Sucevei aflandu-se aproximativ pe amplasamentul actualei policlinici. Altfel, pentru o urbe care, in 1930, nu numara nici 20.000 de locuitori, nu cladea nimeni doua ditamai garile (Burdujeni si Itcani, aflate la 3-4 km una de cealalta) care, repet, la data construirii lor se aflau nu in Suceava, ci in alte localitati distincte, care au fost incorporate mai tarziu.
Un eventual racord realizat la Veresti ar deservi de fapt relatia cu Bucurestiul si cu alte destinatii indepartate, spre Iasi trebuind intr-adevar finalizat traseul prin Harlau sau schimbata optica si aleasa varianta prin Todireni, pe 608, care nu presupune nici tuneluri, nici viaducte grandioase, fiind vorba integral de valea raului Sitna.
Sus In jos
Continut sponsorizat




Vaslui (600) Empty
MesajSubiect: Re: Vaslui (600)   Vaslui (600) Icon_minitime

Sus In jos
 
Vaslui (600)
Sus 
Pagina 1 din 4Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (T, Ţ, U, V, Z)-
Mergi direct la: