Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiţi
 

 Stiri internationale

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 17, 18, 19
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn

Numarul mesajelor : 7245
Varsta : 29
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 9232
Data de inscriere : 09/10/2014

Stiri internationale - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Stiri internationale - Pagina 19 Icon_minitimeDum 29 Sept 2019, 08:33

La Eurostar trebuia sa vi cu 45 minute inainte treci la control inclusiv documente apoi stai in zona de asteptare exact ca pe aeroporturi iar cu 10 minute inainte de plecare se da drumul la porti ( usi ) si in alea 10 minute urca calatori in trenul lung 16-18 vagoane. Cand am mers prima data am crezut ca vom pleca intarziati dar treburile astea sunt facute cu cap si se pare ca cele 10 minute sunt suficiente sa urci cu scara rulanta pe peron sa mergi la unul din cele 16 vagoane si sa urci in tren si e vorba de calatori de toate varstele si cu bagaje dupa ei.

Despre ce comunism vorbiti ? Pai Anglia cred ca e cea mai comunista tara din Europa aici esti urmarit si supraurmarit. Noroc ca salariile sunt ok dar chestia cu toate nationalitatile de pe Pamant pe o insula nu mi se pare ok si rezultatele se vad din cand in cand la Stiri.

@Luna una e sa faci Bucuresti-Timisoara ca pasionati si alta e sa mergi Bucuresti-Timisoara cu Regio in cazul in care nu ai bani de IR. Dar vezi ca diferenta aia o dai pe consumabile pe drum si atunci apare intrebarea pai si daca eram acasa nu tot de 3 ori mancam pe zi ? Da, dar mancai mai ieftin si mai sanatos decat tarifele din gari plus ca gasesti doar ambalate si cu putin noroc ceva de patiserie. Iar in vremurile noastre cine nu are bani de biletul de IR merge cu cat are la nas adica bani care i-ar fi dat la Regio. Cu supracontrolul nu e problema am tot mers cu trenul si am tot vazut care si cum e procedura.

Si cu avionul Bucuresti-Timisoara mai terminati-va cu exemplele astea stiti cat sunt tarifele ? Eu am cautat de curiozitate bilet la avion si cu 4 zile inainte era 63€ pe cand trenul m-a costat 76 RON iar avionul de la Timisoara la Luton 693 RON iar direct Bucuresti-Luton era 1.600 RON.

Am fost eu Buc-Timisoara cu IR 1693 calatoria a durat 9h50 minute noroc ca au fost 22-96 si am stat si singur in compartiment ca altfel cele aproape 10 ore intr-un salon 21-76/86 ar fi fost un cosmar mai ales daca era plin vagonul. Cam multe ore dar repet depinde de confort. Eu nu mai am rabdarea sa merg atat de multe ore cu trenul, au trecut vremurile alea mai ales ca dupa Filiasi s-a intunecat sa fi fost salon cred ca innebuneam atatea ore sa stai nemiscat pe scaunul inghesuit de la 21-76/86.

Nici in strainatatea confortul la Standard Class nu e mai bun dar acolo viteza trenurile si timpul care il stai in tren te face sa uiti de acest inconfort.

In noiembrie am biletele la Eurostar Londra-Paris si retur  va spun atunci cum este nu cum tot speculeaza x si y care cred ei ca stiu mai multe din fata unui calculator decat unul care chiar a fost cu acel tren.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78

Numarul mesajelor : 12118
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 15836
Data de inscriere : 05/10/2010

Stiri internationale - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Stiri internationale - Pagina 19 Icon_minitimeVin 11 Oct 2019, 15:03

The trains will replace most of the ICE 1 sets operating on the Hamburg – Frankfurt – Karlsruhe – Basle – Zurich – Chur route. In June 2020, ICE 4 trains will start to run on Berlin -Frankfurt – Karlsruhe – Basle – Bern – Interlaken service.

DB has ordered 137 ICE 4 trains from Siemens and these are being delivered at the rate of one train every three weeks. ICE 4 has a higher seating capacity than earlier types of ICE and can carry bicycles.

Elsewhere, DB, in cooperation with Czech Railways (CD) and Austrian Federal Railways (ÖBB), will introduce a new Railjet service on the Berlin – Dresden – Prague – Vienna – Graz in May 2020. This will be the first time Railjet has operated to Berlin and will restore the through service on this route.

From summer 2020, the journey time between Berlin and Warsaw will be reduced by 30 minutes. The EuroCity service currently takes six hours.

DB is also expanding its night services on December 15. DB will introduce new InterCity night services on the Zurich – Berlin and Zurich – Hamburg routes. The trains will run in conjunction with the Nightjet sleeping-car trains operated by ÖBB.

Germany
In addition to the new Rostock – Berlin – Dresden InterCity service, with the new timetable in December DB will operate more ICE trains on the Berlin – Erfurt – Munich and Berlin – Braunschweig – Frankfurt routes, and run more Sprinter limited-stop and conventional InterCity trains on the Hamburg – Rhine Ruhr corridor to increase the offer by 15%.

From the end of 2021, DB plans to operate a 30-minute-interval ICE service between Hamburg and Berlin for the first time.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6406
Reputatie : 8477
Data de inscriere : 16/07/2014

Stiri internationale - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Stiri internationale - Pagina 19 Icon_minitimeLun 11 Noi 2019, 20:58

Despre malaxe

Sus In jos
Continut sponsorizat




Stiri internationale - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Stiri internationale - Pagina 19 Icon_minitime

Sus In jos
 
Stiri internationale
Sus 
Pagina 19 din 19Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: